AndroidHealthClinic

Log nitrous + vendetta + megagrow

Bezoekers in dit topic

Zit nu twee weken in de stack. En heb nu een week zonder crea getraind.. ben iets minder explosief geworden merk ik.. maar de pomp is er zeker nog wel! Heb de hele dag door pomps overgehouden van de training en merk echt dat de spiergroepen gesloopt zijn :)

Kwa uiterlijk heb ik ook een gigantische vooruitgang geboekt (met name borst)
 
Ik snap um ff niet, hoe zo zonder crea getraind, je gebruikt toch die stack?
 
Amxerxes zei:
Ik snap um ff niet, hoe zo zonder crea getraind, je gebruikt toch die stack?

Ja, maar ik gebruik de crea al veels te lang. Nu train ik dus alleen op nitrous en vendetta en hou de resultaten bij. Is toch verstandig aangezien ik nog niet eerder bekend was met die producten.
 
oke op die fiets, smerig spul trouwens die nitrous.
 
sanniejj zei:
Zit nu twee weken in de stack. En heb nu een week zonder crea getraind.. ben iets minder explosief geworden merk ik.. maar de pomp is er zeker nog wel! Heb de hele dag door pomps overgehouden van de training en merk echt dat de spiergroepen gesloopt zijn :)

Kwa uiterlijk heb ik ook een gigantische vooruitgang geboekt (met name borst)

ik heb mijn eerste week erop zitten mijn rug en biceps (sterkste punt) gaan goed vooruit, biceps zit ik nu op 43 cm omtrek en na de training 44,5!! helaas bank ik nog maar 90 kilo en schuin 75.
vooral de vendetta geeft mij een enorme boost met de training veel meer energie van de MG en nitrous merk ik nog niet veel ( wel sneller herstel waarschijnlijk) en die MG kers is gewoon super lekker.
de nitrous is zout en goor maar met vruchtensap is het weg te spoelen en vendetta wen je aan. de eerste keer dat ik een amino naar binnen gooide was net zo goor als het eerste glas vendetta maar nu drink ik ze makkelijk weg.
over 3 weken maar eens recente foto's posten :D
 
NielsNatural zei:
ik heb mijn eerste week erop zitten mijn rug en biceps (sterkste punt) gaan goed vooruit, biceps zit ik nu op 43 cm omtrek en na de training 44,5!! helaas bank ik nog maar 90 kilo en schuin 75.
vooral de vendetta geeft mij een enorme boost met de training veel meer energie van de MG en nitrous merk ik nog niet veel ( wel sneller herstel waarschijnlijk) en die MG kers is gewoon super lekker.
de nitrous is zout en goor maar met vruchtensap is het weg te spoelen en vendetta wen je aan. de eerste keer dat ik een amino naar binnen gooide was net zo goor als het eerste glas vendetta maar nu drink ik ze makkelijk weg.
over 3 weken maar eens recente foto's posten :D

Hehe doet me denken aan de eerste whey shake die ik naar binnen werkte (vanille) .. ging bijna over mn nek. Inmiddels vind ik het heerlijk :bow:

Je kan aan alles wennen. Enne wow.. 44cm biceps.. zit er nog een mooie vorm in ?
 
Niels,

bij mij duurde het ook een dag of 8 voordat MG en Nitrous begon te werken. Dat spul heeft gewoon ff nodig, je merkt het wel wanneer het begint :D
 
Ik ben vandaag begonnen met Syntrax nitrous, creatine monohidraat en Dorian Yates Pro Amino's.
Heb hiervoor alleen 2 creatine keuren gehad i.c.m. wei eiwitten waarvan ik de eerste keer onwijs groeide en de 2e keer helemaal niks merkte.
Dit is ondertussen alweer een maand of 3 geleden en ik hoop nu i.c.m. de nitrous meer effect te krijgen als bij mijn 2e keur van creatine in het verleden.
Ben benieuwd hoe het met jullie verder gaat! Echter hoor ik hier veel mensen trots zijn op hun enorme pomp, dit vind ik zelf niet belangrijk, kan er even leuk uitzien maar het gaat mij toch echt om de pure spier definitie. I keep you guys informed, heb btw net 1 week rust (vakantie ;)) gehad.
 
sanniejj zei:
Hehe doet me denken aan de eerste whey shake die ik naar binnen werkte (vanille) .. ging bijna over mn nek. Inmiddels vind ik het heerlijk :bow:

Je kan aan alles wennen. Enne wow.. 44cm biceps.. zit er nog een mooie vorm in ?

biceps en triceps ben ik heel sterk in dubbels van 24 kilo 8 keer elke arm is geen probleem maar als ik schuin ga banken met dummbels kom ik niet verder dan 30 soms 32 kilo.
me biceps zijn goed van vorm foto's komen over een week of 4, de huidplooimeter gaf 3,5 aan 2 weken geleden (totaal 44 = 17,5% vet).
 
Ok ben nu weer twee weken verder en inmiddels zit ik op jawel de magsiche grens van 85KG. Ben nu zelfs droger dan toen ik begon.

Volgende week mn eerste PH kuurtje.. laten we is kijken hoeveel kilo dat gaat opleveren :D
 
sanniejj zei:
Ok ben nu weer twee weken verder en inmiddels zit ik op jawel de magsiche grens van 85KG. Ben nu zelfs droger dan toen ik begon.

Volgende week mn eerste PH kuurtje.. laten we is kijken hoeveel kilo dat gaat opleveren :D
Jij was toch niet zo heel lang bezig met trainen??
 
voor sommige mensen gaat het altijd te langzaam...
 
hardgainers zei:
Niels,

bij mij duurde het ook een dag of 8 voordat MG en Nitrous begon te werken. Dat spul heeft gewoon ff nodig, je merkt het wel wanneer het begint :D

Ik heb zojuist een mega training gehad. Heerlijke pomp terwijl ik veel zwaarder kon dan vorrige week, ik was van plan zwaar te gaan en weinig herhalingen te maken (5 tot 8) maar ik kan ook met zwaarder gewicht lekker doorgaan dus heb ik met zwaar gewicht mijn 10 herhalingen gemaakt. en met een paar oefeningen een extra set gepakt. heerlijk. het voelt of ik wel 7 dagen in de week kan trainen. SUPER die SUPER STACK!!!!!
het zal waarschijnlijk ook schelen dat ik wat meer nachtrust heb gehad als vorrige week.
 
Maar wat kost die superstack je??? Is niet echt goedkoop~!
 
nee is niet echt goedkoop kost 125 euro. maar die vendetta en Nitrous zijn normaal in nl samen al zo'n 110 euro.

kijk veel van "ons" gebruiken ook AAS wat klouwen met geld kost. daar tegenover valt dit dan wel weer mee.

maar toch het blijven natuurlijk veel euro's
 
Laatst bewerkt:
Ik word een beetje moe van die promo verhaaltjes van je hardgainer, we weten het nu wel.
 
Volgende week mn eerste PH kuurtje.. laten we is kijken hoeveel kilo dat gaat opleveren :D[/QUOTE]

Sanniejj wat ben je van plan te gaan gebruiken???????
 
Zijn er plotseling geen ervaringen te melden ofzo???
 
Ik gebruik nu 2 weken nitrous, creatine en aminotabletten, kom wel wat aan maar kwa kracht merkte ik nog niet veel verschil, hopelijk gaat het vandaag wel lekker, vorige week leek het eerst onwijs goed te gaan maar ineens kon ik gewichten niet meer aan die ik hiervoor wel aan kon. wel lijk ik wat meer spierdefenitie te hebben.. :D
 
Back
Naar boven