AndroidHealthClinic

Log nitrous + vendetta + megagrow (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nee dat niet. maar dat DENK ik :) Ik weet dat je goede resultaten kan boeken met nitrous en vendetta, daarom denk ik dat die megagrow flup is.
 
ik heb goede resultaten behaald met single MG. je voelt dat spul echt werken.
ik vond het super om tussen de K*ren te gebruiken.
 
Megagrow is gewoon net zoiets als cell-tech. Creatine met nog een zooi aminozuren, vitaminen en andere benodigte stoffen. Werkt stukken beter dan pure creatine.
 
Heb er ook al veel goeie verhalen over gehoord van mensen die het geprobeerd hebben. Ga het na de zomer zelf ook proberen.
 
Heb net een mailtje terug gehad van Jay Cutler. Had namelijk gevraagd hoe hij zijn creatine gebruikt.

Hij gebruikt het steeds een maand en vervolgens weer een maand niet. Op dat moment zul je wat kwijtraken maar vervolgens weer ruim terugwinnen met die volgende creatine maand.
 
15-6-2004

Borst/Triceps dag.
Beginnen met wat cable crosses om op te warmen en vervolgens flink wat press oefeningen gedaan zoals de flat/incline bench en de flat/incline dumbbell press. Daarna wat flyes en wat overheads om het af te ronden voor borst. Nu was de triceps aan de beurt. Wat rope pulldowns om op te warmen gevolgd door wat behind the neck extensions. Daarna wat zware skull-crushers en wat bar pressdowns om het af te ronden.

Had met name in de borst een flinke pomp die tot savonds laat bleef zitten. Tevens ben ik weer een kilotje aangekomen
 
sanniejj zei:
15-6-2004

Borst/Triceps dag.
Beginnen met wat cable crosses om op te warmen en vervolgens flink wat press oefeningen gedaan zoals de flat/incline bench en de flat/incline dumbbell press. Daarna wat flyes en wat overheads om het af te ronden voor borst. Nu was de triceps aan de beurt. Wat rope pulldowns om op te warmen gevolgd door wat behind the neck extensions. Daarna wat zware skull-crushers en wat bar pressdowns om het af te ronden.

Had met name in de borst een flinke pomp die tot savonds laat bleef zitten. Tevens ben ik weer een kilotje aangekomen

een kg aan gekomen in hoeveel tijd?
 
Weekje, benieuwd hoeveel vocht hierbij zit. Vet kan het iig. niet zijn aangezijn ik nu een stuk droger sta (of het ligt aan de definitie die harder wordt)
 
sanniejj zei:
Weekje, benieuwd hoeveel vocht hierbij zit. Vet kan het iig. niet zijn aangezijn ik nu een stuk droger sta (of het ligt aan de definitie die harder wordt)

op de hoeveelste dag zit je van je stack, ik ga maandag beginnen met de stack, heb twee dagjes getraint met alleen vendetta: zweten als een otter en pompen als een beest en nog eneriek na de training.
over een maand post ik wat foto's.

waarom staan er twee bijna dezelfde treads 1)Log nitrous + vendetta + megagrow en 2)Superstack Mega Grow+Nitrous+Vendetta.
is verwarend en lastig als je informatie wil lezen.
 
Ik ben dus niet de enige die zich een ongeluk zweet na het gebruik van vendetta :D
 
sanniejj zei:
Weekje, benieuwd hoeveel vocht hierbij zit. Vet kan het iig. niet zijn aangezijn ik nu een stuk droger sta (of het ligt aan de definitie die harder wordt)
ben je ook aan het bulken?
 
Mugje zei:
ben je ook aan het bulken?

Jep, al 6 weken nu. Sloot de cut af met +/-70 KG en zit inmiddels op de 83.

op de hoeveelste dag zit je van je stack, ik ga maandag beginnen met de stack, heb twee dagjes getraint met alleen vendetta: zweten als een otter en pompen als een beest en nog eneriek na de training.
over een maand post ik wat foto's.

waarom staan er twee bijna dezelfde treads 1)Log nitrous + vendetta + megagrow en 2)Superstack Mega Grow+Nitrous+Vendetta.
is verwarend en lastig als je informatie wil lezen.

Ik zit nu op dag numero 7. Ik zweet trouwens ook meer na het gebruik. De dagen na de trainingen voelen de spiergroepen harder aan en hebben nog een gedeeltelijke pomp. Het herstel lijkt ook sneller te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ben nu bijna klaar met de stack. want mij betreft was het een mooie "overbrugging". Nu even een maandje niks en dan ..... :D ...... zie andere thread op een ander subforum.

je kan echt enkele kilo's gainen in die 35 dagen en trainen gaat heerlijk, maar goed ieder wat i wil.

uch....... ik zeg er niets meer over.
 
sanniejj zei:
11-6-2004

Afgelopen nacht was ik opeens bizar fit en had ik weinig zin om te slapen. Waar het aan zou kunnen liggen weet ik niet 100% (wellicht mega grow) Vandaag gezellig naar de nationale vlootdagen in den helder geweest dus geen training. Heb het hele weekend dus rust gehad. maar ga er morgen weer tegenaan. Had trouwens af en toe last van spontane erecties :| .. ook zonde hete topless mokkels in de buurt ;) Wellicht een vaag effect van nitrous? al sla je me dood.. ik weet het niet.

Vandaag gewoon de normale dosis naar binnen gewerkt:

0700: 50 gram mega grow gemengd door 0,4L water
0710: 50 gram whey + 3/4 schep nitrous erdoorheen gemengd door 0,4L melk
1500: 50 gram whey + 3/4 schep nitrous erdoorheen gemengd door 0,4L melk

Morgenochtend of middag ga ik kijken of vendetta nou daadwerkelijk zo effectief is als dat ze beweren (zo zou je optimaal kunnen trainen na 1 dosis vendetta zonder andere KH bronnen) Ben benieuwd :)

ben vandaag begonnen met de super stack gooi nu net een megagrow kersen (super lekker) naar binnen. :p

ik triain meestal rond 6/7 uur dus neem ik mijn dosis nitrous wat later om een uur of 5
wat is beter om je 50 gram MG met het opstaan te nemen of net na de training?:scratch:
 
Niels,

De 1e 5 dagen neem je MG zowel na het opstaan als na de training. Daarna op trainingsdagen direct na de training en op rustdagen na het opstaan.

Veel succes met de stack!
 
19-7-2004

Wat toch wel opvallend is het feit dat ik gewoon veel droger ben geworden de afgelopen week. Opeens zie ik weer abs en hardere definitie. Heb afgelopen weekend rust gehad dus vandaag ga ik er weer tegenaan (rugdag.. pfff :) )

Training voor vandaag:

Dumbbell Shrugs
Barbell Shrugs (front,back)

Lat pulldowns
Behind the neck pulldowns
Barbell Rows
T-Bar rows

Seated cable rows
Deadlifts
Back extensions

Zwaarste en langste dag v/d week.
 
keep up the good work sanniejj :thumb:
 
sanniejj zei:
Training voor vandaag:

Dumbbell Shrugs
Barbell Shrugs (front,back)

Lat pulldowns
Behind the neck pulldowns
Barbell Rows
T-Bar rows

Seated cable rows
Deadlifts
Back extensions

Zwaarste en langste dag v/d week.

Woot!! Negen oefeningen :hair: Damn bro!!!
 
20-7

Benendag

Leg extensions
Squats
Leg presses (jaja 300KG voor het eerst)
Front Squats

Leg curls
SL deadlifts

Standing calve raises
+ nog wat kuitenwerk met de legpressmachine

Ging heerlijk.

Ben nu inmiddels een week gestopt met creatine. Mijn hele bulk buik is verdwenen en ik begin zelfs de abs weer te zien. Biceps zijn opeens ook een halve centimeter kleiner geworden wat er op duidt dat er veel vocht uit de spiercellen is ontsnapt.

Morgen borst/triceps dag.
 
Back
Naar boven