Fitness Seller

Musculi.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stond geen etiket op de site en als je doorgaans ergens een bcaa product koopt zit er echt geen 70% dextrose in. Vind het een kwalijke zaak en nog netjes dat Patjeh zo inhoudelijk terug blijft reageren nadat hij in principe lui word genoemd voor het niet navragen wat er nou precies in zit.

Kijk maar eens even naar ieders grote webshops eigen bcaa producten en dan kom je tot de conclusie dat 70% dextrose erin stoppen gewoon de grootste vorm van 'troep fillers' is in de geschiedenis van huismerk bcaas. Neigt naar mijn mening naar bodyenfitshop praktijken, blij dat ik nog niks besteld heb hier.
Precies

Haha een beetje goede servicemedewerker belt de de klant op en probeert het netjes op te lossen. Erop te gooien "Ik ben vermoeid, lange dagen blabla" is geen excuus je klant zo af te zeiken. Je zit op internet en wilt je reputatie hooghouden door alles snel en goed op tel ossen. Niet door stomme stukken kranten te lezen. Bel die Patjeh op, geef hem zijn gelijk (heeft hij ook) en los het op en waarschijnlijk heb je een klant voor het leven. Zo moeilijk is dat toch niet?

Het is een mooie discussie om mee te lezen. Ik ben blij dat ik hier nog niet besteld heb. De claims "100% eerlijk" "beste kwaliteit" "hogere prijzen zijn daarom logisch" worden hier vrij goed ontkracht zie ik.

EN liegen mag niet op dit forum

Eigenlijk ben ik ook wel erg benieuwd naar de reacties van bepaalde leden die altijd graag het vuurtje aansteken en opstoken bij supplementen 'bedrog'.
Of zouden die nu geen reactie geven?

mmmm....
Eerst zeggen nooit Fructose in te kopen..omdat het goedkope troep is.
Vervolgens het wel in een product stoppen... geen bedrog, maar niet transparant..
Daar kan Big Cat natuurlijk niets aan doen, maar stelt wel vragen bij de intensies van Musculi zelf.
Big Cat vertegenwoordigt het merk, maar het is wel dat hij de acties van Muscui moet zien recht te praten.
Wellicht dat hij zelf ook niet meer achter de bedoelingen van Musculi staat.

---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

eens. En dit geldt ook voor het eeuwige gezeik over b&f neem ik aan? Mensen die nog steeds menen daarmee dit forum te moeten vervuilen, kunnen dit (inmiddels inhoudsloze gebrabbel) toch ook elders doen? Kan daar niet een speciaal topic voor aangemaakt worden ofzo. Of bellen met elkaar om steun te zoeken bij elkaar o.i.d.?

+1

Excuses, verder reageren is duidelijk niet gepast.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Obee
Maar draai je nu het probleem niet om BC?

Ik lees ook alle etiketten in de supermarkt omdat je weet dat je daar gefopt wordt.
Van een 'gerespecteerde',startende supplementen shop die jij vertegenwoordigt zou je dat niet verwachten toch?
Of het nou wel of niet op het etiket staat.
Eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik wel zou nakijken of het wel bcca's bevat en geen vulmiddel.
Misschien toevallig, maar ik zou me wel genaaid voelen omdat je dat niet verwacht.
(Geen laster, maar mijn mening).

Verwijderd, verder reageren is niet gepast

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
*** Officiële statement van Musculi ***

Hoewel we eerst Big Cat hadden gevraagd zich te excuseren voor zijn onbezonnen reactie, lijkt het erop dat dit alleen verdere discussie uitlokt, vandaar deze reactie van Musculi uit. Big Cat heeft zelf al aangegeven zich verder niet te moeien met de marketing. Hij is geen gesponsorde atleet, maar onderdeel van ons R&D team. Hij gaf ook aan niet in naam van Musculi te spreken, en Musculi distantieert zich dan ook van gemaakte uitspraken. Hoewel we overtuigd zijn van zijn goede bedoelingen om hier enkel de leden van DBB te faciliteren en helpen, steunen we zijn beslissing zich even afzijdig te houden.

Om de belangrijke punten even te adresseren :

• Onze BCAA lijn bevat inderdaad percentage gewijs veel suikers. Dat is een keuze die toenertijd gemaakt is. Sinds dan moeten wij echter vast stellen dat het zowel onze best verkopende producten zijn, die heel veel lof krijgen, als de producten die heel veel commentaar krijgen. Omdat we echt al onze klanten tegemoet willen komen, zal de huidige lijn daarom blijven staan maar vervoegd worden van een tweede lijn die geconcentreerder is en laag in suiker, of zelfs suikervrij. Zo hopen we alle potentiële klanten tevreden te stellen/houden.
  • Onze retourpolicy is simpel, producten waar het plastic seal rond de hals intact is, verder onbeschadigd is en in originele omkarton (waar toepasselijk) kunnen altijd geretourneerd worden, ook na 14 dagen, zolang de tijd die verschreden is niet overmatig afdoet aan de houdbaarheid (als je na 4 maand wil retourneren dan zullen we uiteraard daar de nodige vraagtekens bij plaatsen). Enige vragen die gesteld worden door onze medewerkers zijn louter informatief en beletten niet dat uw geld teruggestort wordt. We weten gewoon graag de mening van onze klanten, zeker als ze iets retourneren.
  • Als beginnende firma wordt al jullie feedback heel erg geapprecieerd. Dat is ook de belangrijkste reden waarom we ervoor kiezen om via dutchbodybuilding.com te adverteren. We danken dan ook graag alle mensen die ons bepaalde zaken ter attentie hebben gebracht, en op bestaande of mogelijke problemen hebben gewezen. Wees zeker, al die dingen worden geadresseerd en of meegenomen opdat de mensen na u (en hopelijk u) een vlottere service zouden genieten.
  • Gelieve al uw commentaren en of problemen te richten naar het officiële Musculi account, of naar de Musculi Helpdesk op info@Musculi.com om u te verzekeren van een spoedig en officieel antwoord. We staan u ook graag te woord hier in het topic, maar kunnen niet verzekeren dat elk bericht dat openbaar gepost wordt ook gelezen zal worden binnen een bepaalde tijdsspanne.

Dank bij voorbaat voor uw begrip en we staan u verder graag te woord indien u nog met vragen blijft zitten.

Mooi statement kerel. Dank je :) Het geeft een hoop verheldering. Echter, laat dat dan Big Cat ook niet namens jullie reageren. Jullie zijn degene die er wel op afgerekend wordt. Wellicht is het dan verstandiger om met jullie Musculi account vaker te reageren, om zo ook te laten zien dat jullie aanwezig zijn en meelezen. Vandaar ook dat iedereen hier denkt dat BC namens en voor jullie reageert.

• Onze BCAA lijn bevat inderdaad percentage gewijs veel suikers. Dat is een keuze die toenertijd gemaakt is. Sinds dan moeten wij echter vast stellen dat het zowel onze best verkopende producten zijn, die heel veel lof krijgen, als de producten die heel veel commentaar krijgen. Omdat we echt al onze klanten tegemoet willen komen, zal de huidige lijn daarom blijven staan maar vervoegd worden van een tweede lijn die geconcentreerder is en laag in suiker, of zelfs suikervrij. Zo hopen we alle potentiële klanten tevreden te stellen/houden.

Kan dit gewoonweg niet zijn omdat de klanten die dit aangekocht hebben denken dat het enkel BCAAs zijn, en dat het product verder goed oplost/smaakt, mede dankzij de suikers?
Ik kan me namelijk niet inbeelden waarom iemand een BCAA product zou aankopen als dit grotendeels suikers bevat...

net maar even van de aanbiedingen gebruik gemaakt :o

ben benieuwd hoe de whey isolate zal bevallen, ik zit er de komende maanden mee iig :roflol: zal tzt wel een review plaatsen

Kan dit gewoonweg niet zijn omdat de klanten die dit aangekocht hebben denken dat het enkel BCAAs zijn, en dat het product verder goed oplost/smaakt, mede dankzij de suikers?
Ik kan me namelijk niet inbeelden waarom iemand een BCAA product zou aankopen als dit grotendeels suikers bevat...
Nee, klanten zijn zich best bewust van de inhoud van de producten. Weinig mensen kopen een kat in een zak hoor. Voor sommige mensen is smaak gewoon heel erg belangrijk, en zal de kleine hoeveelheid extra calorieën niet doorwegen op hun dieet.

Maar goed, we nemen de kritiek ter harte en de mening van onze klanten vinden wij zeer belangrijk om in de toekomst onze dienstverlening nog verder te kunnen optimaliseren. Misschien is het een optie om duidelijker te distantieren tussen deze lijn en de aankomende Carb-Free BCAA, door middel van naam? Of door duidelijker in de tekst te wijzen op het verschil met andere producten?

Ik snap wel dat je mijn post over slaat, maar neem de tip van harte. Als iemand namens je bedrijf gaat spreken, loop je een risico op zulke discussies. Klanten gaan er vanuit dat de medeweker in kwestie jullie verdedigd. Hij is tenslotte OOK een gezicht van Musculi. Voor de meeste leden maakt dat wel degelijk iets uit. Dus ik zou vooral zelf blijven reageren om onduidelijkheden te voorkomen.

Je hoeft Big Cat absoluut niet te schorsen hoor, ik vind het echt een toffe peer met een schat aan kennis :) :D :D :D

Nee zeker niet Sylve! Niets dan lof voor Big Cat namens ons, en hij is zeker een grote meerwaarde voor ons bedrijf op vele vlakken. Maar als hij namens ons bedrijf gaat spreken, had hij zich inderdaad wat klantvriendelijker moeten opstellen of de vragen door iemand anders laten beantwoorden.

We gaan er verder ook geen woorden meer aan vuil maken en hopen dat dit topic schoon kan worden gehouden, dat we onze DBB klanten optimaal kunnen helpen via deze weg en op een beleefde en volwassen manier met elkaar kunnen discussiëren over Musculi en onze producten :-)

Binnenkort mogen jullie dus een nieuwe BCAA verwachten met een concentratie van +50% en hiermee hopen we aan de eisen te voldoen van de mensen die niet akkoord zijn met de huidige samenstelling :-)

@ Musculi: Goed opgepakt.

Zouden jullie dan misschien nu mijn mails willen beantwoorden? Hoofdzakelijk gaat t even om dat ik de bijlages voor retourformulier nergens op jullie site kan vinden. En aangezien dit nodig is...

Bvd!

Even gekeken naar de ophef:
BCAA 2.1.1. 500 gram advies verkoop prijs en niet de aanbieding = €26.95

500 gram waarvan 71,78 % Koolhydraten = 358.9 gram KH
500 gram waarvan 20% BCAA = 100 gram BCAA

€26.95 x 71.78% = €19.34 voor 360 gram koolhydraten = €53.72 per kilo.
€26.95 x 20% = €5.39 voor 100 gram BCAA

Terwijl jullie 2 kilo pure maltodextrine aanbieden voor €14.95 = €7,50 per kilo

Jullie BCAA product bevat 358.9 gram KH = 7.50 x 358.9/1000 = €2.68 aan KH

Dat is toch een verschil van €19.34 - €2.68 = € 16.66

Ik weet niet welke koolhydraten erbij inzitten, maar het zullen wel een hele goede kwaliteit koolhydraten moeten zijn.
Anders vragen jullie de consument om meer dan €19,- te betalen voor 350 gram simpele koolhydraten.

Een andere aanbieder geeft je voor €22.95, 500 gram BCAA zonder koolhydraten ook in een 2:1:1 verhouding.

Kunnen jullie dit toelichten of iets in die geest?

@ Musculi: Goed opgepakt.

Zouden jullie dan misschien nu mijn mails willen beantwoorden? Hoofdzakelijk gaat t even om dat ik de bijlages voor retourformulier nergens op jullie site kan vinden. En aangezien dit nodig is...

Bvd!

Er moet iets zijn misgelopen bij het switchen naar onze nieuwe website. Normaal heb je het nu in je inbox!

Even gekeken naar de ophef:
BCAA 2.1.1. 500 gram advies verkoop prijs en niet de aanbieding = €26.95

500 gram waarvan 71,78 % Koolhydraten = 358.9 gram KH
500 gram waarvan 20% BCAA = 100 gram BCAA

€26.95 x 71.78% = €19.34 voor 360 gram koolhydraten = €53.72 per kilo.
€26.95 x 20% = €5.39 voor 100 gram BCAA

Terwijl jullie 2 kilo pure maltodextrine aanbieden voor €14.95 = €7,50 per kilo

Jullie BCAA product bevat 358.9 gram KH = 7.50 x 358.9/1000 = €2.68 aan KH

Dat is toch een verschil van €19.34 - €2.68 = € 16.66

Ik weet niet welke koolhydraten erbij inzitten, maar het zullen wel een hele goede kwaliteit koolhydraten moeten zijn.
Anders vragen jullie de consument om meer dan €19,- te betalen voor 350 gram simpele koolhydraten.

Een andere aanbieder geeft je voor €22.95, 500 gram BCAA zonder koolhydraten ook in een 2:1:1 verhouding.

Kunnen jullie dit toelichten of iets in die geest?

Het product is inderdaad te duur. Het is ook een duurder product omdat we enkel met top-grade ingrediënten werken, en dat moet tevens allemaal gevalideerd en gedocumenteerd worden. Maar ook daarnaast was het product nog te kostelijk, en de huidige sales zijn dan ook een tijdelijke reflectie van de vergelijkingen die we gemaakt hebben met de rest van de markt. Na de sale en het retoolen van de lijn zal het product terug iets duurder zijn, natuurlijk zeker niet terug de oorspronkelijke prijs, maar ik vrees dat we moeten bekennen dat het behoud van kwaliteit en de garantie daarvan van begin tot einde betekend dat we voor dit product mogelijk nooit de goedkoopste leverancier gaan zijn, maar kunnen wel al meegeven dat het retoolen zal inhouden dat we de prijs van het product zullen drukken, hopelijk zonder aan die kwaliteitseis te moeten afdoen, gezien dat onze belangrijkste pijler is. Dat lijkt mij ook economisch de meest logische keuze.

Het product is inderdaad te duur. Het is ook een duurder product omdat we enkel met top-grade ingrediënten werken, en dat moet tevens allemaal gevalideerd en gedocumenteerd worden. Maar ook daarnaast was het product nog te kostelijk, en de huidige sales zijn dan ook een tijdelijke reflectie van de vergelijkingen die we gemaakt hebben met de rest van de markt. Na de sale en het retoolen van de lijn zal het product terug iets duurder zijn, natuurlijk zeker niet terug de oorspronkelijke prijs, maar ik vrees dat we moeten bekennen dat het behoud van kwaliteit en de garantie daarvan van begin tot einde betekend dat we voor dit product mogelijk nooit de goedkoopste leverancier gaan zijn, maar kunnen wel al meegeven dat het retoolen zal inhouden dat we de prijs van het product zullen drukken, hopelijk zonder aan die kwaliteitseis te moeten afdoen, gezien dat onze belangrijkste pijler is. Dat lijkt mij ook economisch de meest logische keuze.

Sorry voor mijn kritiek, maar dit is geen antwoord.
De BCAA zijn wat prijs betreft redelijk gelijk. Mijn vraag is waarom er zoveel betaald wordt voor de koolhydraten.
360 gram voor €19.00 terwijl jullie zelf 2 kilo malto verkopen voor €14.95.
Dan zou een hele simpele rekensom toch zijn, dat het product voor €16,00 minder aangeboden kan worden.
Dat is geen kwestie van kwaliteit of het behoud daarvan. Dat is puur de grammen omrekenen en €16 meer vragen. Waarom betaal je dan €5 euro voor de BCAA, plus €19 voor de malto terwijl die maar €3 kost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven