Fitness Seller

Musculi.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het product is inderdaad te duur.

WHUT! :eek: En dan wordt patjeh eerst nog afgezeken wanneer hij het over een "geintje" heeft.
Maar de grap is dat jullie gewoonweg wisten dat het product te duur is voor wat je ervoor terug krijgt!
 
Wat zou Galen hier eigenlijk van vinden?
 
Vind het ook een beetje raar dat jullie er nu achter komen dat de bcaas te duur zijn in vgl met de concurrenten. Is er dan op voorhand geen marktstudie gedaan en een concurrentie analyse?
 
Blijkbaar toch niet zo'n goede R&D afdeling.
Marketing daarentegen is natuurlijk perfect bij hun
 
Dit is echt weer b&f gate all over again. Een paar normale mensen leveren coherente kritiek (even in het midden gelaten of die kritiek terecht is of niet) en het topic stroomt weer vol met mensen die allemaal debiele shit beginnen te schreeuwen.
 
Sorry voor mijn kritiek, maar dit is geen antwoord.
De BCAA zijn wat prijs betreft redelijk gelijk. Mijn vraag is waarom er zoveel betaald wordt voor de koolhydraten.
360 gram voor €19.00 terwijl jullie zelf 2 kilo malto verkopen voor €14.95.
Dan zou een hele simpele rekensom toch zijn, dat het product voor €16,00 minder aangeboden kan worden.
Dat is geen kwestie van kwaliteit of het behoud daarvan. Dat is puur de grammen omrekenen en €16 meer vragen. Waarom betaal je dan €5 euro voor de BCAA, plus €19 voor de malto terwijl die maar €3 kost.

Sorry, maar U gaat er vanuit dat de prijs aan de toegevoegde suiker ligt. Dit is uiteraard niet zo, het zijn de BCAA's die effectief duurder zijn in prijs en niet de toegevoegde suiker. Er zal uiteraard een verschil zijn tussen de suikers hier en pure malto, omdat er ook smaakstoffen enz toegevoegd worden. Maar uiteraard geen zo'n groot verschil.
 
Dank je voor je nuttige feedback Pleurklaat!
Zie er ook de humor van in.
Wanneer een andere aanbieder wordt aangevallen is het prima en leuk en het liefst meer en meer. Maar nu een andere aanbieder onder de loep wordt genomen, mag dit ineens niet meer.
 
Vind het ook een beetje raar dat jullie er nu achter komen dat de bcaas te duur zijn in vgl met de concurrenten. Is er dan op voorhand geen marktstudie gedaan en een concurrentie analyse?

Deze is inderdaad uitgevoerd bij het opstarten. Het probleem is, dat dit gebeurd is door een persoon die wij hiermee vertrouwden, maar niet de capaciteiten bleek te hebben die wij dachten dat hij had. Deze persoon werkt bijgevolg ook niet langer bij ons. Ons team op de afdeling marketing ziet er nu lichtjes anders uit, en zij zijn zeer goed bezig met de fouten recht te trekken die deze persoon gemaakt heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is inderdaad uitgevoerd bij het opstarten. Het probleem is, dat dit gebeurd is door een persoon die wij hiermee vertrouwden, maar niet de capaciteiten bleek te hebben die wij dachten dat hij had. Deze persoon werkt bijgevolg ook niet langer bij ons. Ons team op de afdeling marketing ziet er nu lichtjes anders uit, en zij zijn zeer goed bezig met de fouten recht te trekken die deze persoon gemaakt heeft.

En jullie zijn hier vandaag zeker "toevallig" achtergekomen, en die persoon werkt er "toevallig" vanaf vandaag niet meer? En jullie nieuw opgeworpen marketing afdeling is vanaf nu natuurlijk ook hard bezig om dit allemaal op te lossen natuurlijk. Vandaar dat de adviesprijs van dit product nog steeds niet is aangepast, maar dat zal uiteraard snel genoeg gebeuren. Toch? :rolleyes:

en zij zijn zeer goed bezig met de fouten recht te trekken die deze persoon gemaakt heeft.

En ik zou graag willen weten welke fouten er nog meer gemaakt zijn.. die openheid kunnen jullie vast wel geven. :)
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar U gaat er vanuit dat de prijs aan de toegevoegde suiker ligt. Dit is uiteraard niet zo, het zijn de BCAA's die effectief duurder zijn in prijs en niet de toegevoegde suiker. Er zal uiteraard een verschil zijn tussen de suikers hier en pure malto, omdat er ook smaakstoffen enz toegevoegd worden. Maar uiteraard geen zo'n groot verschil.

Ongetwijfeld dat het niet zo zwart/wit ligt, dat begrijp ik.
Maar als een andere aanbieder 500 gram van de beste kwaliteit BCAA kan aanbieden voor €34.90, kom je alsnog uit op €6.98 per 100 gram. Aangezien jullie BCAA 2.1.1. 100 gram BCAA's bevat, zal het niet veel schelen tussen beiden.
Of hebben jullie hele dure smaakstoffen?

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Deze is inderdaad uitgevoerd bij het opstarten. Het probleem is, dat dit gebeurd is door een persoon die wij hiermee vertrouwden, maar niet de capaciteiten bleek te hebben die wij dachten dat hij had. Deze persoon werkt bijgevolg ook niet langer bij ons. Ons team op de afdeling marketing ziet er nu lichtjes anders uit, en zij zijn zeer goed bezig met de fouten recht te trekken die deze persoon gemaakt heeft.

Een Big Cat in het nauw, maakt rare sprongen!!
 
En jullie zijn hier vandaag zeker "toevallig" achtergekomen, en die persoon werkt er "toevallig" vanaf vandaag niet meer? En jullie nieuw opgeworpen marketing afdeling is vanaf nu natuurlijk ook hard bezig om dit allemaal op te lossen natuurlijk. Vandaar dat de adviesprijs van dit product nog steeds niet is aangepast, maar dat zal uiteraard snel genoeg gebeuren. Toch? :rolleyes:

Wij hebben het beste voor met onze klanten en proberen steeds te voldoen aan al hun eisen. Wij zijn daar inderdaad nog niet zo lang geleden achtergekomen en vandaar ook deze sale en rechtzetting. We zijn inderdaad nog bezig met die persoon zijn "afval" op te ruimen. De adviesprijs blijft voorlopig nog zoals die was. Deze zullen volledig aangepast worden bij het introduceren van onze nieuwe lijn.
 
Dank je voor je nuttige feedback Pleurklaat!
Zie er ook de humor van in.
Wanneer een andere aanbieder wordt aangevallen is het prima en leuk en het liefst meer en meer. Maar nu een andere aanbieder onder de loep wordt genomen, mag dit ineens niet meer.

het verschil is transparantie..
 
Wahahahaaaaauw! Goede discussie.

Ben te lui om alles goed na te lezen, maar volgens mij gaat er iets goed mis.
Musculi pakt het trouwens wel netjes op, al snap ik niet waarom de prijs niet per direct aangepast wordt. Waarom pas bij de nieuwe lijn? Zijn jullie in een torenhoge inkoopprijs getuind en zijn de marges zo laag o.i.d.? Ben een leek op het gebied van inkoop/verkoop etc. dus teach me master.
 
Waarvan precies?

Dat weet jij wel. :)
Van

Bij B&F ging jij voorop in de strijd à la Youp van het Hek tegen Buckler.
Dus ik was benieuwd of jij nu ook een objectieve mening had.
 
Dat weet jij wel. :)
Van

Bij B&F ging jij voorop in de strijd a la Youp van het Hek tegen Buckler.
Dus ik was benieuwd of jij nu ook een objectieve mening had.
Totaal andere situatie, ik zou het haast naar analogie van een Godwin een Ralfwin willen noemen wat je nu aan het maken bent.
 
Totaal andere situatie, ik zou het haast naar analogie van een Godwin een Ralfwin willen noemen wat je nu aan het maken bent.

Het is zeker een andere situatie.
Andere betrokkenen in ieder geval. ;)
*Zoekt ondertussen analogie van een Godwin een Ralfwin noemen*

Wel scherp wederom.
 
Het is zeker een andere situatie.
Andere betrokkenen in ieder geval. ;)
*Zoekt ondertussen analogie van een Godwin een Ralfwin noemen*

Wel scherp wederom.
Ik weet overigens niet of je nu doelde op de reacties van Big Cat of het gegeven dat een BCAA-product veel suikers bevat. In elk geval; dat is totaal niet te vergelijken met de systematische onderdosering van whey en ontkenning hiervan. Als ze Duits spraken in Friesland dan hadden ze ongetwijfeld 'Wir haben es nicht gewusst' gezegd daar bij B&F.
 
Ik weet overigens niet of je nu doelde op de reacties van Big Cat of het gegeven dat een BCAA-product veel suikers bevat. In elk geval; dat is totaal niet te vergelijken met de systematische onderdosering van whey en ontkenning hiervan. Als ze Duits spraken in Friesland dan hadden ze ongetwijfeld 'Wir haben es nicht gewusst' gezegd daar bij B&F.

Als ze in Friesland Duits spraken, zou de provincie dan ook Duitsland heten? :spaz:
#levensvragen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven