Volgens mij heeft het daar iets mee te maken he.
Van wat ik begrijp kun je ongeopende producten gewoon retourneren.
Je hebt de discussie gemist, maar dat was mogelijk inderdaad. Daar geef ik je gelijk in. Echter, de manier waarop was eigenlijk veel te veel gevraagd. Je bent een nieuwkomer, dan verwacht je service, kwaliteit en snelle reacties. Ze zijn groot, willen groter worden en kunnen dit soort dingen niet gebruiken. Als ze dan een representative hierheen sturen die alle vragen en vuil mag ruimen, prima, maar daarna roepen "Ja, wij distantiëren ons hier compleet van" is wel wat makkelijk. In Nederland zijn we gewend dat het servicelevel gigantisch hoog moet liggen (lees Coolblue, dat is geen uitzondering meer) op socialmedia, dus ook DBB. Dan is dit allemaal maar slap, zeker ook naar wat ze allemaal roepen in de beginpost. Zie het dikgedrukte hieronder. Het is geen aanval op Musculi, zeker niet. Die gaat met deze onduidelijkheid prima om, maar dat iedereen zo fel reageert naar wat er allemaal voorgevallen is, lijkt me meer dan terecht.
"Maar daarom willen we meer zijn voor de consument. We willen een lifestyle-brand worden waar mensen naar terug grijpen, niet enkel omdat het de beste kwaliteit en smaak is, maar ook omdat we onze know-how gaan demonstreren en die verder willen delen met mensen.
We willen dicht bij de klant staan, en we willen trouwe klanten ook met onze loyaliteit belonen door hen te helpen op hun queeste naar een gezonder, fitter, sterker, productiever of meer succesvol leven op andere vlakken. "