Fitness Seller

Musculi.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat weet jij wel. :)
Van

Bij B&F ging jij voorop in de strijd à la Youp van het Hek tegen Buckler.
Dus ik was benieuwd of jij nu ook een objectieve mening had.

Galen ging pas 'voorop in de strijd' toen er redelijke verdenking was van systematische oplichterij bij body en fit.

Mensen willen hier alweer een oorlog beginnen terwijl er vrij weinig aan de hand is. Een product was een beetje duur en misschien was de inhoud van een specifiek product niet 100% duidelijk. Dat is echt in de verste verte niet te vergelijken met bodyenfit wheygate praktijken.
 
Galen ging pas 'voorop in de strijd' toen er redelijke verdenking was van systematische oplichterij bij body en fit.

Mensen willen hier alweer een oorlog beginnen terwijl er vrij weinig aan de hand is. Een product was een beetje duur en misschien was de inhoud van een specifiek product niet 100% duidelijk. Dat is echt in de verste verte niet te vergelijken met bodyenfit wheygate praktijken.


Ach er zat toch eiwit in.. Er zijn genoeg jongens groot geworden van B&F producten
 
Hoeveel gram smaakstoffen en andere niet whey hulpstoffen bevat jullie whey isolaat?
 
Verder komt Musculi als je het mij vraagt ook over als een oprechte 'voor atleten, door atleten' business die uiteraard streeft naar een succesvolle bedrijfsvoering maar ook zeker geeft om de atleten en er niet op uit is ze een loer te draaien.

En ten slotte zou het ook wel episch weinig sense maken vanuit hun perspectief en kijkend naar waar ze zich op focussen (kwaliteit, betrouwbaarheid, transparantie) om even een quick buck proberen te maken door bewust een product te overpricen en stiekem een labeltje weg te laten. :roflol: Musculi heeft zelf al gezegd dat ze de prijs van het bcaa product te hoog hebben ingeschat, nou dan hebben ze een foutje gemaakt. Geen reden om dat hele bedrijf te kielhalen.

---------- Post added at 18:07 ---------- Previous post was at 18:04 ----------

Ach er zat toch eiwit in.. Er zijn genoeg jongens groot geworden van B&F producten

Wie had er gedacht dat het systematisch aanbevelen van onnodig hoge eiwitinnames geen marketingtruc was om meer eiwitsupplementen te verkopen maar juist een poging om ons te beschermen tegen de mogelijke verloren gains door ondergedoseerde whey :o
 
Galen ging pas 'voorop in de strijd' toen er redelijke verdenking was van systematische oplichterij bij body en fit.

Mensen willen hier alweer een oorlog beginnen terwijl er vrij weinig aan de hand is. Een product was een beetje duur en misschien was de inhoud van een specifiek product niet 100% duidelijk. Dat is echt in de verste verte niet te vergelijken met bodyenfit wheygate praktijken.

Was dat zo?

Het lijkt op appels met peren vergelijken, maar er zijn wel degelijk overeenkomsten.
Bij B&F kreeg je +/- 20% minder eiwitten als dat je verwachte en stond iedereeen op zijn achterste benen omdat ze opgelicht waren, (al dan niet )terecht.
En nu krijg je ook veel minder bcaa's dan verwacht, al staat het hier wel vermeld op het etiket.

Maar feit blijft dat je dus veel te veel betaalt voor een produkt en dat je dat niet verwacht van een relatief nieuwe speler op de markt.
Die notabene geleerd zou mogen/moeten hebben van problemen bij andere shops.
Al vind ik hun reacties wel redelijk overtuigend.

Maar tijd voor een slotje?
 
Label staat toch gewoon op de site.
Nee, dat stond het niet. Waardoor mensen er vanuit gingen dat ze een vrij puur product kochten wat niet het geval bleek te zijn. Retourneren was blijkbaar uit den boze... Sja, dan snap je wel dat mensen gaan haten haha.
 
Was dat zo?

Het lijkt op appels met peren vergelijken, maar er zijn wel degelijk overeenkomsten.
Bij B&F kreeg je +/- 20% minder eiwitten als dat je verwachte en stond iedereeen op zijn achterste benen omdat ze opgelicht waren, (al dan niet )terecht.
En nu krijg je ook veel minder bcaa's dan verwacht, al staat het hier wel vermeld op het etiket.

Maar feit blijft dat je dus veel te veel betaalt voor een produkt en dat je dat niet verwacht van een relatief nieuwe speler op de markt.
Die notabene geleerd zou mogen/moeten hebben van problemen bij andere shops.
Al vind ik hun reacties wel redelijk overtuigend.

Maar tijd voor een slotje?
Volgens mij heeft het daar iets mee te maken he.

Nee, dat stond het niet. Waardoor mensen er vanuit gingen dat ze een vrij puur product kochten wat niet het geval bleek te zijn. Retourneren was blijkbaar uit den boze... Sja, dan snap je wel dat mensen gaan haten haha.
Van wat ik begrijp kun je ongeopende producten gewoon retourneren.
 
Volgens mij heeft het daar iets mee te maken he.


Van wat ik begrijp kun je ongeopende producten gewoon retourneren.

Jij werkt toch voor XXL
 
Volgens mij heeft het daar iets mee te maken he.


Van wat ik begrijp kun je ongeopende producten gewoon retourneren.
Je hebt de discussie gemist, maar dat was mogelijk inderdaad. Daar geef ik je gelijk in. Echter, de manier waarop was eigenlijk veel te veel gevraagd. Je bent een nieuwkomer, dan verwacht je service, kwaliteit en snelle reacties. Ze zijn groot, willen groter worden en kunnen dit soort dingen niet gebruiken. Als ze dan een representative hierheen sturen die alle vragen en vuil mag ruimen, prima, maar daarna roepen "Ja, wij distantiëren ons hier compleet van" is wel wat makkelijk. In Nederland zijn we gewend dat het servicelevel gigantisch hoog moet liggen (lees Coolblue, dat is geen uitzondering meer) op socialmedia, dus ook DBB. Dan is dit allemaal maar slap, zeker ook naar wat ze allemaal roepen in de beginpost. Zie het dikgedrukte hieronder. Het is geen aanval op Musculi, zeker niet. Die gaat met deze onduidelijkheid prima om, maar dat iedereen zo fel reageert naar wat er allemaal voorgevallen is, lijkt me meer dan terecht.

"Maar daarom willen we meer zijn voor de consument. We willen een lifestyle-brand worden waar mensen naar terug grijpen, niet enkel omdat het de beste kwaliteit en smaak is, maar ook omdat we onze know-how gaan demonstreren en die verder willen delen met mensen. We willen dicht bij de klant staan, en we willen trouwe klanten ook met onze loyaliteit belonen door hen te helpen op hun queeste naar een gezonder, fitter, sterker, productiever of meer succesvol leven op andere vlakken. "
 
Kan Musculi nou eens uitleggen waarom toen de keuze werd gemaakt voor carbs aan een BCAA product toe te voegen en gewoonweg niet suikervrij te gaan? Dit zou voor mij al veel ophelderen.
 
Kan Musculi nou eens uitleggen waarom toen de keuze werd gemaakt voor carbs aan een BCAA product toe te voegen en gewoonweg niet suikervrij te gaan? Dit zou voor mij al veel ophelderen.

Dat is nu ook mijn vraag..
Waarom zoveel carbs eraan toe voegen en daardoor de prijs enorm verhogen??

XXL 100 gram = €4.95
MyProtein 100 gram = €4.80
Powersupplements 100 gram = €6.98
Musculi BCAA 100 gram bcaa = €5.39 + 350 gram koolhydraten = € 26.95.


De overigen bieden 500 gram pure BCAA's aan, zonder carbs of stukken minder en ook smaakstoffen?
Waarom de prijs met ruim €21 verhogen door alleen smaakstoffen en "HELE DURE" carbs toe te voegen?
 
Geef Musculi even de kans om met een goede onderbouwing te komen, ongedurige peoples.
Waarschijnlijk hebben ze nu eerst crisisberaad.
 
Geef Musculi even de kans om met een goede onderbouwing te komen, ongedurige peoples. Waarschijnlijk hebben ze nu eerst crisisberaad.

Geduld is een schone zaak.. Ik ben bang dat je gelijk hebt 5keer5..
 
15kg whey besteld net, ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat stond het niet. Waardoor mensen er vanuit gingen dat ze een vrij puur product kochten wat niet het geval bleek te zijn. Retourneren was blijkbaar uit den boze... Sja, dan snap je wel dat mensen gaan haten haha.

Hij vroeg over de isolaat. Stond altijd al op de site volgens mij. Zelfs vraag heeft hij ook gesteld in het xxl topic.
 
Zou leuk zijn als we ergens wat samples kunnen vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven