XXL Nutrition

Musculi.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg ik iets van een bericht wanneer m'n bestelling verzonden is? Ik heb maandagavond besteld, ik neem aan dat deze dan vandaag binnenkomt (NL)?
 
Dumbbell Pullover - A great exercise to get a bigger chest. Welke spier train je hiermee en op welke functie? Als iemand dat kan uitleggen aub.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/hulp-nodig-mn-lats-389539/
Volgens 3xl en harpep een goede oefening voor lats.
Ik stelde ook de vraag omdat ik in het filmpje ze zeiden dat het enkel voor de stretch was, maar de omschrijving zegt dat het voor de chest is... Beide zullen hier wel in meewerken, maar welk is de targetspier en gaat dit vooral grote lats en/ grote chest brengen? (In combinatie met goed schema en voeding bla bla bla weet ik wel)
 
Krijg ik iets van een bericht wanneer m'n bestelling verzonden is? Ik heb maandagavond besteld, ik neem aan dat deze dan vandaag binnenkomt (NL)?

Normaal krijg je een email van ons wanneer de bestelling hier in het magazijn wordt ingepakt. Vervolgens zou je ook een email moeten krijgen met leveringsinformatie van DPD wanneer de pakketten bij hen in de depot gesorteerd worden. Ben je zeker dat je een geldig adres hebt opgegeven?

Stuur me anders even je ordernummer en naam door in PB en dan check ik het even voor je. Normaal zou je uw pakket vandaag moeten krijgen.
 
Normaal krijg je een email van ons wanneer de bestelling hier in het magazijn wordt ingepakt. Vervolgens zou je ook een email moeten krijgen met leveringsinformatie van DPD wanneer de pakketten bij hen in de depot gesorteerd worden. Ben je zeker dat je een geldig adres hebt opgegeven?

Stuur me anders even je ordernummer en naam door in PB en dan check ik het even voor je. Normaal zou je uw pakket vandaag moeten krijgen.

Zeg maar 'je' hoor.
 
Eerste order is geplaatst. Eerst op safe gespeeld en enkel whey besteld, was het enige wat ik nodig had dit moment (en stond ook serieuze korting op :D). Order 3588.
 
Hoelang is een pot van 2500 gram whey concentrate gold 80 ongeveer houdbaar? Ik kon het zo snel even niet vinden op de verpakking maar als het een beetje lang is dan koop ik nog wat extra in nu er nog korting is. :p
 
Hoelang is een pot van 2500 gram whey concentrate gold 80 ongeveer houdbaar? Ik kon het zo snel even niet vinden op de verpakking maar als het een beetje lang is dan koop ik nog wat extra in nu er nog korting is. :p

Al onze eiwitproducten zijn minstens 2 jaar houdbaar. Dus alle huidige producten in de stock zijn nog zeker 18 maand houdbaar :)
 
verdomme die whey smaakt zo goed dat elke keer dat mn bestelling binnen is ik weer overweeg om nog maar wat meer te bestellen :roflol:
 
Mijn aardbeien whey is ook alweer bijna op :(
 
Hoi Musculi, kan ik calcium en ZMA tegelijk gebruiken?
 
Mooi artikel, maar vinden jullie het nou zelf ook écht een meerwaarde? Voor mij als recreatieve sporter heb ik er toch heel weinig aan? Ik heb wat onderzoek proberen te doen, maar echt overtuigend vind ik dit niet. Tov creatine heb je er toch niet zoveel aan? Prijs/kwaliteit gezien?

http://www.ergogenics.org/1-op-de-3-sprinters-beetje-sneller-door-q10.html
http://examine.com/supplements/Coenzyme+Q10/

Ik ben benieuwd hoe jullie me kunnen overtuigen

Klopt, voor een recreatieve bodybuilder is creatine monohydraat zeker een betere keuze. Je gaat dietair immers minder Ubiquinol binnenkrijgen, ook meer gaan verbruiken door cardio en intensievere trainingen + je eigen aanmaak gaat ook dalen :)

verdomme die whey smaakt zo goed dat elke keer dat mn bestelling binnen is ik weer overweeg om nog maar wat meer te bestellen :roflol:

Super! Welke whey en smaak heb je gekozen? :D

Mijn aardbeien whey is ook alweer bijna op :(

De Isolaat in aardbei is ook mijn persoonlijke favoriet voor post-workout :p

Hoi Musculi, kan ik calcium en ZMA tegelijk gebruiken?

Als ZMA je enige bron van zink is, dan kan je best een halfuur tussen de inname van een calcium-bron (dus ook melk of kwark) en je ZMA laten, aangezien Calcium de opname van Zink remt (competitief transport).
 
Gisteren een sample Pancakes Vanilla geprobeerd, moet zeggen dat ik niet werd overdonderd door de smaak. Het was op zich goed te eten, vulde enorm, maar van de smaak had ik meer verwacht.

De whey (chocolate) is wel erg lekker.
 
Gisteren een sample Pancakes Vanilla geprobeerd, moet zeggen dat ik niet werd overdonderd door de smaak. Het was op zich goed te eten, vulde enorm, maar van de smaak had ik meer verwacht.

De whey (chocolate) is wel erg lekker.

Hebt u de pancakes met melk of met water gemaakt? Met melk zal de smaak iets zachter (beter) worden dan met water. Maar nochtans zijn de reacties altijd al positief geweest op beurzen en promos waar we de pancakes laten proeven (we hebben ze steeds met water gemaakt op deze gelegenheden). Je mag ze zeker ook niet te lang laten bakken zodat ze niet te hard uitdrogen :)

Over onze Whey horen we inderdaad alleen maar positieve commentaren! :D
 
Ik merkte het zelfde met de pancakes, vulde heel goed maar smaak was wat minder. Ik had ze gemaakt met melk.
 
iemand die pudding al gehad?
 
ik vond de vanille whey veel lekkerder dan de aardbei, die was matig. De vanille whey is wel echt goed.


ik vind de malto super fijn pre-workout. Hele training lang energie merk ik nu
 
Zijn alle eiwitpannenkoeken niet altijd hard en qua smaak saai?
Althans heb die van XXL een keer gehad en had daarmee precies hetzelfde.

iemand die pudding al gehad?

Yep, heb de protein pudding vanille gehad, erg lekker en vult goed! Ook erg lekker met gemalen kokos erdoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven