AndroidHealthClinic

Musculi.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn alle eiwitpannenkoeken niet altijd hard en qua smaak saai?
Althans heb die van XXL een keer gehad en had daarmee precies hetzelfde.

Yep, heb de protein pudding vanille gehad, erg lekker en vult goed! Ook erg lekker met gemalen kokos erdoor.

Moet je die van Bodylab eens proberen ;) Die zijn yummie en qua voedingswaarden ideaal imo.

Heb je de prot pudding van XXL al gehad? Is deze wat vergelijkbaar?

• Topic Starter Topic Starter
Onze meest geprezen eiwitpudding is toch wel deze met Peach/Mango smaak :D

Ik gebruik hem zelf in de avond en voeg er 40g caseïne vanille aan toe. Veel lekkerder dan kwark en een ideale eiwitcombinatie (isolaat in de pudding en dan de toegevoegde caseïne om de eiwitspiegel hoog te houden tijdens de nacht). Ook triggeren de HDP koolhydraten geen insulinerespons en onze pudding bevat bovendien nog eens tal van vezels :)

Onze meest geprezen eiwitpudding is toch wel deze met Peach/Mango smaak :D

Ik gebruik hem zelf in de avond en voeg er 40g caseïne vanille aan toe. Veel lekkerder dan kwark en een ideale eiwitcombinatie (isolaat in de pudding en dan de toegevoegde caseïne om de eiwitspiegel hoog te houden tijdens de nacht). Ook triggeren de HDP koolhydraten geen insulinerespons en onze pudding bevat bovendien nog eens tal van vezels :)

Mmm... die smaak is bij XXL ook wel lekker ja. Beetje meer bavaroise achtig ipv pudding.

Jullie hebben nog geen eiwit blend zie ik? Of kijk ik er overheen?

Voorlopig nog geen eiwitblend Robke. Even onderzoeken of hier voldoende vraag naar is. Bedoelt u dan een mix van concentraten, isolaten en caseïne?

Voorlopig nog geen eiwitblend Robke. Even onderzoeken of hier voldoende vraag naar is. Bedoelt u dan een mix van concentraten, isolaten en caseïne?

Yups... ik vind dat aangenamer. Blijf er langer 'vol' van zeg maar. Die isolaat/concentraat gaat er los door :p

Moet je die van Bodylab eens proberen ;) Die zijn yummie en qua voedingswaarden ideaal imo. Heb je de prot pudding van XXL al gehad? Is deze wat vergelijkbaar?

Ik heb in een ver verleden wel eens de pudding van XXL gehad maar vond deze lekkerder. Deze heeft wat meer een puddingstructuur.

Sinds vandaag staat ook onze Omega 3 op de webshop!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- Visolie van de hoogste kwaliteit.
- 180mg EPA & 120mg DHA per softgel.
- Verlaagt inflammatie en de cholesterol en draagt ook bij aan soepele gewrichten.

Link: http://shop.musculi.com/nl/product/omega-3

Pakketje is binnen, en niet al te zuinig met de samples nice :)

Wel jammer dat die omega3 net vandaag in de webshop staat :(

Krijgen jullie binnenkort ook Agmatine?

Sinds vandaag staat ook onze Omega 3 op de webshop!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

- Visolie van de hoogste kwaliteit.
- 180mg EPA & 120mg DHA per softgel.
- Verlaagt inflammatie en de cholesterol en draagt ook bij aan soepele gewrichten.

Link: http://shop.musculi.com/nl/product/omega-3
Mooie toevoeging :) Dit is een standaard 18/12 Omega-3. Hebben jullie hier ook kwaliteittesten oid van? Dit soort producten komen heel veel vervuiling voor.

Mooie toevoeging :) Dit is een standaard 18/12 Omega-3. Hebben jullie hier ook kwaliteittesten oid van? Dit soort producten komen heel veel vervuiling voor.

Klopt Sylve.

Nu we onze Omega 3 in ons gamma hebben zou het voor onze (toekomstige) klanten een hele goede indruk geven als we kunnen uitpakken met zuivere en geteste Omega 3. Daarom ga ik navragen of het mogelijk is om een onafhankelijke labotest op ons product te kunnen doen.

Recente onderzoeken in onder meer Australie (LINK) tonen aan dat maar liefst 92% van geteste omega-3 stalen niet matchen met hun label. Ofwel bevatten ze minder omega-3 dan aangegeven, ofwel zijn ze slecht bewaard, waardoor de vetten zwaar geoxideerd geweest zijn en dus ook niet meer equivalent zijn aan de vernoemde dosis.

Mag ik vragen waar de HPD carbs afkomstig van zijn in de Protein Pudding?

Hallo Musculi, ik meende dat jullie acties (kortingen) tot september lopen.
Wat is de einddatum ?

Mvg

Marc

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Even een positieve kanttekening erbij:

Zojuist even een sample van pudding peach-mango gold (low lactose) geprobeerd.
Echte aanrader, zeker oom qua smaak !

Dat is zuiver wat ze uit de EMG meting afleiden natuurlijk, wat uiteindelijk enkel kan bepalen voor twee oefeningen voor dezelfde spier dewelke het meeste vezels zal stimuleren. Daaruit kan je terecht afleiden dat Pullovers zeker niet als primaire massabouwer voor de pecs beschouwd worden. Zijn verhoudingsgewijs ook geen goeie tricepsbouwers of latbouwers, ook daar zijn betere oefeningen voor. Voor de lats kun je dezelfde beweging met grotere ROM en tension doen door straight arm pushdowns te doen. Voor triceps genieten dips en lying extensions zeker de voorkeur.

Wat doen Pullovers dan wel dat andere oefeningen niet doen ?
1. Ze trainen heel goed de serratus en intercostale spieren
2.Ze vormen een hele goede afwerker voor de chest omdat ze in een unieke richting werken voor de chest
3.onbewezen, maar meermaals mogen ervaren, het zorgt voor het sneller uitzetten van de ribbenkast, mogelijk door de simultane stretch van al de kleine spieren.

Hoi Musculi, Musculi Citrulline Malate zorgt ervoor dat de creatine fosfaatreserves maximaal gevuld zijn. Ons lichaam breekt die reserves af om de ATP-reserves op niveau te houden.

Wat wordt precies verstaan onder ATP-reserves bij jullie product?

Hoi Musculi, Musculi Citrulline Malate zorgt ervoor dat de creatine fosfaatreserves maximaal gevuld zijn. Ons lichaam breekt die reserves af om de ATP-reserves op niveau te houden.

Wat wordt precies verstaan onder ATP-reserves bij jullie product?

Citrulline leidt tot een 23% toename van krachtproductie, gepaard met een dalende gebruik van Phosphocreatine (28%)

(Giannesini B1, Le Fur Y, Cozzone PJ, Verleye M, Le Guern ME, Bendahan D.Eur J Pharmacol. 2011 Sep 30;667(1-3):100-4.)

Er is dus een lagere vereiste aan beschikbare en gerecycleerde ATP voor een hogere krachtproductie :)

Citrulline leidt tot een 23% toename van krachtproductie, gepaard met een dalende gebruik van Phosphocreatine (28%)

(Giannesini B1, Le Fur Y, Cozzone PJ, Verleye M, Le Guern ME, Bendahan D.Eur J Pharmacol. 2011 Sep 30;667(1-3):100-4.)

Er is dus een lagere vereiste aan beschikbare en gerecycleerde ATP voor een hogere krachtproductie :)

Helder! Thnx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven