Korlic
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ieder product is in de aanbieding en dan ga je lopen zeuren dat het saai is om naar te kijkenGa een film kijken dan.
Heb voor eerst bij jullie besteld (ordernr 4981). Word mijn besteling morgen of vrijdag bezorgd?
Gisteren een bestelling geplaatst voor 13u dus wordt normaal vandaag dan geleverd. Heb de mail van musculi gehad, maar geen mails gehad van DPD.
Update : net mail gehad met track & trace
Blijft die sale op al die producten ook nog volgende week?

Dan gooi ik volgende week mijn mandje eens stevig vol!![]()

Ja klopt, onze Europees Kampioen Bodybuilding +100kg bij de WBPF past erin dus moet wel groot genoeg zijnHoe zit het eigenlijk met die broeken van jullie? Large is de grootste maat![]()
Ikzelf ben 1m80 en 85kg en heb ook zeker geen slechte benen, en medium zit me als gegoten.
Ja, normaal zou je order maandag verstuurd worden en had je dit op dinsdag ontvangen. Maar door een intern probleem zijn er op maandag helaas geen bestellingen verstuurd. De persoon die dit kon oplossen zat nog op de Arnold Classic in Madrid. Normaal zul je vandaag wel je bestelling gekregen hebben denk ik? Onze excuses voor de vertraging!Wel traag. Besteld op zondag bij XXL, B&F en Musculi. Alles is binnen behalve Musculi. Die staat nog steeds in Transit. Sinds vanmorgen.
Ja, normaal zou je order maandag verstuurd worden en had je dit op dinsdag ontvangen. Maar door een intern probleem zijn er op maandag helaas geen bestellingen verstuurd. De persoon die dit kon oplossen zat nog op de Arnold Classic in Madrid. Normaal zul je vandaag wel je bestelling gekregen hebben denk ik? Onze excuses voor de vertraging!
Ik vind een dagje wachten niet erg
Vond het gewoon opmerkelijk. Maar, de ASF gaat voor natuurlijk 
Goed blijven roeren alsof je een ei klutst. Works for me.Pakketje ontvangen, tevreden klant !
Alleen een vraagje, er zat een pudding sample bij; Als ik de poeder roerde in melk bleven er klonters in. Is het de bedoeling dat je een mixer gebruikt alvorens het in de koelkast te zetten ofzo ?
Pakketje ontvangen, tevreden klant !
Alleen een vraagje, er zat een pudding sample bij; Als ik de poeder roerde in melk bleven er klonters in. Is het de bedoeling dat je een mixer gebruikt alvorens het in de koelkast te zetten ofzo ?
En gebruik melk op kamertemperatuur. Dan mengt het makkelijkerPakketje ontvangen, tevreden klant !