Fitness Seller

Musculi.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een bestelling geplaatst voor 13u dus wordt normaal vandaag dan geleverd. Heb de mail van musculi gehad, maar geen mails gehad van DPD.

Update : net mail gehad met track & trace

Laatst bewerkt:
Blijft die sale op al die producten ook nog volgende week?

• Topic Starter Topic Starter
Heb voor eerst bij jullie besteld (ordernr 4981). Word mijn besteling morgen of vrijdag bezorgd?

Gisteren een bestelling geplaatst voor 13u dus wordt normaal vandaag dan geleverd. Heb de mail van musculi gehad, maar geen mails gehad van DPD.

Update : net mail gehad met track & trace

Voor 13u besteld, is normaal de volgende dag geleverd (voor BE en NL)

Blijft die sale op al die producten ook nog volgende week?

Jep, volgende week gelden de sales nog! :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe zit het eigenlijk met die broeken van jullie? Large is de grootste maat ???

Hoe zit het eigenlijk met die broeken van jullie? Large is de grootste maat ???
Ja klopt, onze Europees Kampioen Bodybuilding +100kg bij de WBPF past erin dus moet wel groot genoeg zijn :D Ikzelf ben 1m80 en 85kg en heb ook zeker geen slechte benen, en medium zit me als gegoten.

Thank you for shopping at Musculi.com.
Your order number is 5252.

Samples van de banaan en vanille smaak zijn welkom als het geen moeite is die erbij te steken, ben alvast benieuwd :)

Wel traag. Besteld op zondag bij XXL, B&F en Musculi. Alles is binnen behalve Musculi. Die staat nog steeds in Transit. Sinds vanmorgen.

Wel traag. Besteld op zondag bij XXL, B&F en Musculi. Alles is binnen behalve Musculi. Die staat nog steeds in Transit. Sinds vanmorgen.
Ja, normaal zou je order maandag verstuurd worden en had je dit op dinsdag ontvangen. Maar door een intern probleem zijn er op maandag helaas geen bestellingen verstuurd. De persoon die dit kon oplossen zat nog op de Arnold Classic in Madrid. Normaal zul je vandaag wel je bestelling gekregen hebben denk ik? Onze excuses voor de vertraging!

Ja, normaal zou je order maandag verstuurd worden en had je dit op dinsdag ontvangen. Maar door een intern probleem zijn er op maandag helaas geen bestellingen verstuurd. De persoon die dit kon oplossen zat nog op de Arnold Classic in Madrid. Normaal zul je vandaag wel je bestelling gekregen hebben denk ik? Onze excuses voor de vertraging!

Geen probleem hoor ;) Ik vind een dagje wachten niet erg :) Vond het gewoon opmerkelijk. Maar, de ASF gaat voor natuurlijk :D

Pakketje ontvangen, tevreden klant !

Alleen een vraagje, er zat een pudding sample bij; Als ik de poeder roerde in melk bleven er klonters in. Is het de bedoeling dat je een mixer gebruikt alvorens het in de koelkast te zetten ofzo ?

Alleen een vraagje, er zat een pudding sample bij; Als ik de poeder roerde in melk bleven er klonters in. Is het de bedoeling dat je een mixer gebruikt alvorens het in de koelkast te zetten ofzo ?
Goed blijven roeren alsof je een ei klutst. Works for me.

Gewoon in de shaker ;) En gebruik melk op kamertemperatuur. Dan mengt het makkelijker

Shakebeker gebruiken en daarna in een kom gieten. Ik gebruik altijd een Shakebeker met een blenderbal. Dan lost alles eenvoudig op.

Ben even aan het rondneuzen op de site ...waarom zijn alle prijzen in kr ?? Heb wel Nederlands geselecteerd maar dat veranderd niets..

edit:
je moet de valuta separaat van de taal nog kiezen.. rechts boven in het scherm

Laatst bewerkt:
Al ooit gedacht over Afterpay, liefst inclusief éénmalige machtiging. Dan kan je gewoon sups bestellen zonder iDeal.

Done:
Your order number is 5718.

U hebt uw iDEAL transactie ondertekend en verstuurd. Wij hebben uw opdracht in behandeling genomen. Druk op "Bestelling afronden" om het bestelproces af te ronden bij uw leverancier. U kunt daar ook terecht met vragen over uw aankoop. LET OP: Het nogmaals uitvoeren van de transactie kan leiden tot dubbele betaling en levering.

Dus dit, Betaling binnen gekomen ? nog geen mail gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven