XXL Nutrition

Musculi.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al lachend zegt de clown de waarheid - nu ja, de B&F waarheid. Desalniettemin is Sanca even erg :p
Hahaha ach, iedereen zit hier toch om lol te maken :D De rest maakt allemaal niet zo uit. We happen allemaal, blijven toch testosteronkikkers haha

@Sylve De bovenste posts zeggen genoeg. Als je écht niks zinnigs te posten hebt, blijf hier dan lekker weg.

NIEMAND MAG JE.

maar dan ook echt niemand.

Integendeel, we zijn hier druk in de weer vandaag met een unieke attentie voor al onze klanten, en iets extra voor de goeie klanten, dus wij kijken al volop vooruit naar 2016 ;)

We wensen alle medestanders van het eerste uur dan ook zeker prettige feestdagen toe en hopen jullie met veel nieuws te mogen terugzien in het komende jaar.

Leuk initiatief! (mijn kaartje zat vandaag in de bus;))

• Topic Starter Topic Starter
ik wil Omega 3 selecteren. En dan krijg ik automatisch een extra potje omega 3 met vit E waar ik dan niet voor hoef te betalen :o :o

klopt dat?

Dit zou niet mogen. Bedankt voor het hier even te melden! Onze IT dienst heeft de nodige maatregelen getroffen zodat dit niet meer kan voorvallen.

Leuk initiatief! (mijn kaartje zat vandaag in de bus;))

Graag gedaan! Het was een serieus karweitje om voor elke klant zo'n kaartje te versturen :D

Al nieuwe smaken voor de pudding in het verschiet? Ik heb nog voor één maandje en dan moet ik bijbestellen :D

Al nieuwe smaken voor de pudding in het verschiet? Ik heb nog voor één maandje en dan moet ik bijbestellen :D

Hey Rob,

Voorlopig nog geen nieuwe smaken op de planning. Dus je zal het nog even met onze huidige smaken moeten doen! Welke vind je trouwens de beste? :D

Even een paar vraagjes tussendoor als feedback naar ons marketing team toe:

- Wie van jullie bezoekt er regelmatig onze content website met artikels en blogs?
- Wat missen jullie op onze content website?
- Over welke onderwerpen lezen jullie graag artikels?
- Missen jullie een Nederlandstalige versie van deze content of is het prima in het Engels alleen?
- Zouden jullie als bezoeker van de content website gemakkelijk de weg vinden naar onze E-shop?

:kerst: Alvast een prettig eindejaar gewenst aan al onze klanten en vergeet zeker onze winterpromoties niet te checken op de E-shop! :lifter:

Ik bezoek regelmatig de content website, lees graag de artikels en bekijk de exercise videos. De blogs vind ik weinig meerwaarde bieden en lees ik dan ook niet.
Een nederlandstalige versie is niet noodzakelijk voor mij. De weg naar de e-shop vind je als bezoeker probleemloos.

Een prettig eindejaar!

Hey Rob,

Voorlopig nog geen nieuwe smaken op de planning. Dus je zal het nog even met onze huidige smaken moeten doen! Welke vind je trouwens de beste? :D

Chocolade
Mango-Peach
Vanille

In die volgorde ook :) Zou wel leuk zijn moesten jullie een soort van cappucino smaak zoals Danette hebben :D

Sinds gisteren is het mogelijk om voor elk product een review achter te laten op onze E-shop.
U kan onze producten tot maximaal 5 sterren geven en vervolgens een reactie achterlaten.
Bij elk product kan u nu dus bovenaan zien welke waardering het krijgt van onze klanten.

2evafkp.png

Sportieve groeten,

Het Musculi Team

Moet zeggen dat de opdruk van de shakebeker van jullie wel goed blijft zitten. Vrijwel alle bekers tot nu toe na een tijdje in de afwas werd het een blauwe waas als opdruk.

De Whey kortingen zijn officieel over.
Maar niet getreurd, later vandaag volgen de nieuwe "Deals of the week"!
Voorkeur voor een product dat je graag eens in korting ziet staan? Laat het ons weten!

• Like
Waarderingen: Inb4
De Whey kortingen zijn officieel over.
Maar niet getreurd, later vandaag volgen de nieuwe "Deals of the week"!
Voorkeur voor een product dat je graag eens in korting ziet staan? Laat het ons weten!

Egg proteïne, daar zijn wel meerdere liefhebbers (sters) voor weet ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven