AndroidHealthClinic

Musculi.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie op de shop bij de fat loss stack 'breakfast gold' staan, maar kan dit nergens afzonderlijk vinden
 
Jullie gedachtegang achter de producten bevalt me wel, de prijs kan ik daarom wel begrijpen. Zeker als ik maar 1-2 shakes per dag neem, is valt het kwa kosten prima te overzien. Echter, waar ik over val. Over de visie ben ik heel enthousiast.

Jullie zijn in enkele weken uit de grond gekomen, nieuw en dure producten, echter kan ik helemaal geen informatie over jullie vinden. Jullie geven al lange tijd mee te gaan en 25+ jaar ervaring te hebben. Kopen jullie dan partijen op? Hebben jullie een fysieke locatie zoals XXL, Sportfood, B&F, Bodylab etc allemaal wel hebben? Of ik kan het niet vinden...

Door dat jullie een nieuwe partij zijn, heel groot uitpakken, maar weinig over jullie kan vinden en de prijs toch best wel hoog is gezien de concurrentie vanuit andere Engelse bedrijven ben ik wel benieuwd hoe het precies zit. De Nederlandse en Engelse webshops gaan al langere tijd mee en zijn vertrouwd, waar jullie relatief nieuw zijn. Ik wil niet té skeptisch zijn, maar better safe then sorry :)
 
Shots firedddd
 
Jullie gedachtegang achter de producten bevalt me wel, de prijs kan ik daarom wel begrijpen. Zeker als ik maar 1-2 shakes per dag neem, is valt het kwa kosten prima te overzien. Echter, waar ik over val. Over de visie ben ik heel enthousiast. Jullie zijn in enkele weken uit de grond gekomen, nieuw en dure producten, echter kan ik helemaal geen informatie over jullie vinden. Jullie geven al lange tijd mee te gaan en 25+ jaar ervaring te hebben. Kopen jullie dan partijen op? Hebben jullie een fysieke locatie zoals XXL, Sportfood, B&F, Bodylab etc allemaal wel hebben? Of ik kan het niet vinden... Door dat jullie een nieuwe partij zijn, heel groot uitpakken, maar weinig over jullie kan vinden en de prijs toch best wel hoog is gezien de concurrentie vanuit andere Engelse bedrijven ben ik wel benieuwd hoe het precies zit. De Nederlandse en Engelse webshops gaan al langere tijd mee en zijn vertrouwd, waar jullie relatief nieuw zijn. Ik wil niet té skeptisch zijn, maar better safe then sorry :)

Ben niet helemaal zeker hoe deze informatie je meer zal helpen onze kwaliteit te bepalen dan de labtests, maar ok. Musculi is pas beschikbaar sinds eind februari en bestaat niet zo veel langer. De ervaring en kennis die we in huis hebben is weggeplukt bij andere firma's, niet allemaal noodzakelijk in deze sector. Wij zijn gevestigd in Oudenaarde, België en zijn dus onderhevig aan de controle van de FAVV in België, een van de strengere wetgevingen wat voeding en voedingssupplementen betreft, in tegenstelling tot gelijkaardige autoriteiten in Engeland en Nederland. Onze in-house faciliteiten zijn ISO22000 gecertificeerd en we bezitten de strengste dopingcertificaten die ons toelaten te leveren aan de strengste professionele sportinstanties.

De prijs is niet zo hoog als je denkt Ik denk dat je onderschat wat kwaliteit kost. Bij ons kan je er van uit dat wat op het label staat ook daadwerkelijk in de pot zit. Het bedrijf koopt niet eens fructose, collageen, aspartaam of glycine aan, de producten die doorgaans gebruikt worden om te sjoemelen. We zijn iets duurder omdat we ervoor kiezen de strijd 100% eerlijk te spelen en dat er een publiek is voor kwaliteit. We gaan ook zeker geen negatieve campagne gaan voeren omdat mensen dat nu nog niet inzien. We moeten onze producten de tijd geven voor zichzelf te spreken. We staan achter wat we produceren, en garanderen een zeer lage prijs voor de kwaliteit die we bieden. We gaan echter geen compromissen maken die de kwaliteit in het gedrang brengen.

Als je zegt "De Nederlandse en Engelse webshops gaan al langere tijd mee en zijn vertrouwd, waar jullie relatief nieuw zijn." doel je dan op webshops als B&F ? Want ik ben er nog niet 100% aan uit in welke zin nieuw zijn, of al langer bestaan en waar we ons bevinden nu juist onze kwaliteit helpt bepalen ?
 
edit: wrong topic
 
Heb even wat beelden gezien of FB en wil jullie feliciteren met de aanpak naar promo toe.

Denk dat jullie echt wel goed werk leveren om een nieuw merk op te starten.

Ik bestel binnenkort wel wat supplementen.

Keep up the good work!!!
 
Kwaliteit kost inderdaad iets meer maar jullie prijzen zijn net iets té hoog, vooral voor de eiwitten. Op dat gebied zijn we verwend door een andere board sponsor die ook de hoogste kwaliteit aanbied aan een veel aanvaardbare prijs.

Wens jullie veel succes want het is een grote vijver waar jullie inspringen die al veel te veel vissen bevat.
 
Heb even wat beelden gezien of FB en wil jullie feliciteren met de aanpak naar promo toe.

Denk dat jullie echt wel goed werk leveren om een nieuw merk op te starten.

Ik bestel binnenkort wel wat supplementen.

Keep up the good work!!!

Thanks!!!
 
Kwaliteit kost inderdaad iets meer maar jullie prijzen zijn net iets té hoog, vooral voor de eiwitten. Op dat gebied zijn we verwend door een andere board sponsor die ook de hoogste kwaliteit aanbied aan een veel aanvaardbare prijs. Wens jullie veel succes want het is een grote vijver waar jullie inspringen die al veel te veel vissen bevat.

We weigeren negatieve reclame te voeren, dus we gaan er niet verder op in. Maar wij staan door onze marktpositie en in house productie in een heel unieke positie om de allerbeste kwaliteit aan een hele lage prijs te bieden, gegarandeerd.

Het is een moeilijke keuze die we maken om te investeren in een ethisch beleid, top research en de allerbeste kwaliteit, dat weten we ook. Maar we zijn ervan overtuigd dat kwaliteit bovendrijft en dat er voldoende markt is voor atleten die het allerbeste willen.

Toegegeven het feit dat B&F nog steeds niet failliet is bewijst dat er mensen die geen fluit om kwaliteit geven, en blijkbaar evenveel mensen die nog lijken te denken dat B&F een uitzondering is in deze industrie. Maar we blijven geloven dat het merendeel van de atleten graag weet wat ze in hun lijf stoppen. ---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------
Heb even wat beelden gezien of FB en wil jullie feliciteren met de aanpak naar promo toe. Denk dat jullie echt wel goed werk leveren om een nieuw merk op te starten. Ik bestel binnenkort wel wat supplementen. Keep up the good work!!!

We hebben een statement gemaakt op bodypower. Onze stand was niet enkel de derde grootste en de meest indrukwekkende, onze jonge atleten hebben de competitie weggeblazen en is 1 ton (1000 kg) aan samples uitgesmeten, uitgedeeld en weggegeven. Het regende zilver en wit in birmingham en de buzz op instagram is immens.

We steken liever ons geld in onze branding, om onze kwaliteit te behouden, dan in weggeefprijzen die we niet kunnen aanhouden door compromissen te maken op kwaliteit. En dat hebben ze in birmingham mogen meemaken.

Daarnaast steken we ook veel tijd en moeite in loyaliteit. Naar de klant toe, en om de klant te belonen voor zijn loyaliteit. We staan dicht bij de mensen, we zijn bereikbaar, we helpen ze graag met meer dan enkel supplementatie, we willen echt dat Musculi voor iets staat was meer is dan "een keuze" in supplementen.
 
Nu ter ere van onze sponsoring van het EK WBPF in het Chassé Theater in Breda op 7 juni, geldt er tot dan een algehele korting van 30% op onze webshop !!!

Als dat nog niet genoeg is om jezelf eens te vergewissen van onze superieure kwaliteit en smaak ;)
 
Nu ter ere van onze sponsoring van het EK WBPF in het Chassé Theater in Breda op 7 juni, geldt er tot dan een algehele korting van 30% op onze webshop !!!

Als dat nog niet genoeg is om jezelf eens te vergewissen van onze superieure kwaliteit en smaak ;)

is de website down?
 
Nu ter ere van onze sponsoring van het EK WBPF in het Chassé Theater in Breda op 7 juni, geldt er tot dan een algehele korting van 30% op onze webshop !!!

Als dat nog niet genoeg is om jezelf eens te vergewissen van onze superieure kwaliteit en smaak ;)


Kijk.... NU begint het leuk te worden ;) Sebiet is een kleine bestelling plaatsen.
 
De promotieprijzen zijn echt wel zwaar ok :) .

verder is mij opgevallen dat jullie geen PRE workouts verkopen ? komt dat nog ....


Nog een laatste vraagje , vinden jullie D aspartic acid echt zo een goed werkend product ?
 
Woensdag de breakfast en de pancake gekocht, vandaag binnen gehad.
Leuk die extra doos om die pot heen! Geeft echt een luxe uitstraling.

En bedankt voor de 5 samples, de pen en het zweetbandje :D
Gratis goodies altijd goed!
 
Ik verwacht van Musculi eigenlijk wel meer de producten die echt wat uitmaken en je elders niet makkelijk vindt, zoals de zinc met koper.
 
Ik verwacht van Musculi eigenlijk wel meer de producten die echt wat uitmaken en je elders niet makkelijk vindt, zoals de zinc met koper.

Wat een fail, je hebt het over producten die echt wat uitmaken en dan kom je met een vitaminesupplement :o
 
Wat een fail, je hebt het over producten die echt wat uitmaken en dan kom je met een vitaminesupplement :o
High dose zinc werkt anders erg goed...
 
Wat een fail, je hebt het over producten die echt wat uitmaken en dan kom je met een vitaminesupplement :o

Wat een fail, iemand heeft het over koper en zink en jij komt af dat dit vitaminen zouden zijn :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven