Fitness Seller

Musculi.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou wel eens een bestelling willen plaatsen maar hoe kan ik zkr zijn dat de samenstelling juist is?(met die hele wheywar) zijn er testen gebeurd of andere garanties?
Ik denk dat je er bij Musculi veilig van uit kunt gaan dat wat er op het label staat ook in het potje zit. Ze hebben iig. van verschillende whey producten stikstof-analyses online staan al direct vanaf het begin, met ook een overzicht van de koolhydrateninhoud. Ben wel benieuwd of hier in de toekomst nog aminozuuranalyses bij komen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Tot hoe lang duurt de 30% actie?
Wanneer komt de protein pudding banaan op voorraad?

Zag in het andere topic dat het tot dit weekend was dus gauw nog maar wat besteld :D
Alleen er is een kleine bug in de site, zie het plaatje.
Als ik op mijn naam klik hoor je normaal een ballonnetje te krijgen zodat je naar je account en bestellingen kan gaan. Maar nu lijkt die achter de banner te zitten en kan ik er dus niet op klikken. Ik gebruik firefox en heb het even getest in google chrome en daar is het ook.

Jammer dat dit soort bedrijven denkt dat ze alles kunnen kopen!

Ze hebben één dag voor de Waltercup (NK en EK) van de organisatie geëist dat alle andere supplement fabrikanten geweerd werden van de beursvloer onder dreiging zich terug te trekken als hoofdsponsor en de wedstrijd af te lastten. De organisatie werd zo voor het blok gezet om een mega financiële strop te incasseren of honderden atleten, die maanden lang getraind hebben voor deze wedstrijd, naar huis te moeten sturen. De organisatie zag zich geen keus en heeft dus (jaren lang) trouwe sponsors af moeten zeggen.

Musculi bewijst dus totaal geen hart te hebben voor de bodybuilding gemeenschap, maar uitsluitend met veel geld en maffia praktijken hun plaats in de supplement wereld te kopen!

Bedenk of jij een echte supporter van bodybuilding bent voordat je hun producten gaat kopen!

Jammer dat dit soort bedrijven denkt dat ze alles kunnen kopen!

Ze hebben één dag voor de Waltercup (NK en EK) van de organisatie geëist dat alle andere supplement fabrikanten geweerd werden van de beursvloer onder dreiging zich terug te trekken als hoofdsponsor en de wedstrijd af te lastten. De organisatie werd zo voor het blok gezet om een mega financiële strop te incasseren of honderden atleten, die maanden lang getraind hebben voor deze wedstrijd, naar huis te moeten sturen. De organisatie zag zich geen keus en heeft dus (jaren lang) trouwe sponsors af moeten zeggen.

Musculi bewijst dus totaal geen hart te hebben voor de bodybuilding gemeenschap, maar uitsluitend met veel geld en maffia praktijken hun plaats in de supplement wereld te kopen!

Bedenk of jij een echte supporter van bodybuilding bent voordat je hun producten gaat kopen!

Gelieve geen mening te uiten over zaken waar je niets van afweet. Zeker niet als je voor een van die bedrijven werkt en je frustraties wil uiten.

Er waren mondelinge EN schriftelijke bindende afspraken dat Musculi als enige supplementenfabrikant aanwezig zou zijn, die zijn maanden geleden gemaakt (die bewijzen hebben we), en het was toen de keuze van de organisatie om nog niets contractueel vast te leggen (helaas voor hen zijn emails ook wettelijk bindend). 2 weken voor het event worden we echter geconfronteerd met het feit dat niet 1 of 2 maar liefst TIEN andere supplementen fabrikanten ook vertegenwoordigd zouden zijn met standjes en al. Dit ondanks de afspraken en het feit dat Musculi maar liefst 20x meer investeert in dit event dan gelijk welke andere sponsor OOIT, inclusief de verhuis naar het Chassé theater, de klasse trofees omdat musculi gelooft dat atleten die zolang naar iets toe leven een klasse event verdienen om zich te tonen. Dat is hoeveel Musculi om deze sport geeft. Bedenk dat eens voor je supplement koopt van de firma waar deze meneer voor werkt koopt, die ons hier zonder iets te weten van de situatie probeert zwart te maken.

Het is dan ook logisch dat als de organisatie zijn overeenkomsten niet nakomt, dat ze voor het blok gesteld worden (met de bewijzen) om het probleem aan te kaarten, of dat de mensen achter Musculi zich genoodzaakt zien zich terug te trekken, want dat is immers niet waarvoor ze betaalden. Dat dit gebeurt in de laatste twee weken voor het event is dan ook omdat ze er zelf voor opteerden niet eerder iets contractueel vast te leggen. Anders hadden we deze discussie niet eens gehad nu.

De show heeft nog nooit dit niveau gehaald. Dat hoor je van elke deelnemer die er is die er in het verleden ook bij was. Dus gelieve geen onwaarheden te verspreiden, omdat u zich niet voor een appel en een ei kan inkopen in een prestigieus event.

Wat u zelf betreft, meneer van Hype Nutrition, Gelieve uw klachten te richten tot degene die u alsnog tegen de afspraken uitnodigde, of op uw voorstel om te komen inging, namelijk de organisator, Walter Van den Branden, en niet de hoofdsponsor die alles in het werk gesteld heeft om de afspraken na te komen en ten alle koste deze show naar een nieuw niveau te tillen, en de NBPF geholpen heeft het Europees kampioenschap naar Breda te halen. Dank u.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zag in het andere topic dat het tot dit weekend was dus gauw nog maar wat besteld :D Alleen er is een kleine bug in de site, zie het plaatje. Als ik op mijn naam klik hoor je normaal een ballonnetje te krijgen zodat je naar je account en bestellingen kan gaan. Maar nu lijkt die achter de banner te zitten en kan ik er dus niet op klikken. Ik gebruik firefox en heb het even getest in google chrome en daar is het ook.

Het plaatje was niet bijgevoegd. Als zulke dingen zich voordoen meld het gerust altijd hier, in PM of op info@musculi.com. Geef meteen mss ook je beoogde bestelling mee, als het probleem niet tijdig verholpen wordt kan mss een andere oplossing voorzien worden ook nadat de korting verloopt.

Bestellen ging prima, alleen kan nu niet meer uitloggen :P
Zal het plaatje nog een keer bijvoegen.
33cnja1.png

Hoi Musculi!

Lukt het met het samplepakket? Gr steen

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Musculi! Lukt het met het samplepakket? Gr steen

Absoluut, zat wat vertraging op door de twee personen die hun pakket wilden doorspelen en het verkrijgen van de gegevens van die twee mensen. Van GPRO hebben we nog steeds geen gegevens, maar omdat het zo al uitliep zijn de overige vier ondertussen wel de deur uit, met wat geluk hebben jullie ze vandaag of toch in de eerste drie dagen afhankelijk van waar jullie zijn en hoe snel de post er werkt (sommige plaatsen in nederland worden blijkbaar dag nadien reeds bestelt, anderen duurt het soms 2 of 3 dagen).

Excuses voor de vertraging, maar we zenden die dingen uiteraard liefst in een keer de deur uit.

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:18 ----------

Bestellen ging prima, alleen kan nu niet meer uitloggen :P Zal het plaatje nog een keer bijvoegen. http://i59.tinypic.com/33cnja1.png

Had ik inderdaad ook last van toen ik de shop aan het aanpassen was. Ik geef het zo dadelijk door aan IT.

---------- Toegevoegd om 07:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:25 ----------

Ik denk dat je er bij Musculi veilig van uit kunt gaan dat wat er op het label staat ook in het potje zit. Ze hebben iig. van verschillende whey producten stikstof-analyses online staan al direct vanaf het begin, met ook een overzicht van de koolhydrateninhoud. Ben wel benieuwd of hier in de toekomst nog aminozuuranalyses bij komen?

Staat er al op voor de concentrate, en is inderdaad de bedoeling dat die naar alle producten uitgebreid wordt. Er is soms een klein communicatieprobleempje tussen marketing en de rest van de firma. Werken hier heel veel uiterst bekwame mensen, maar helaas de meeste in de andere afdelingen zonder veel kennis van de fitness- en bodybuilding gebeuren, waardoor het soms even met handen en voeten uitleggen is waarom sommige dingen belangrijk zijn, ook als ze voor hen niet belangrijk lijken :p

We ondervinden uiteraard ook alle problemen waar meeste startende firma's last van hebben, maar geeft ons ook de kans om te bewijzen dat we klantenbinding wel op het oog hebben. We proberen mensen zoveel mogelijk persoonlijk bij te staan ook, niet enkel in supplementenkeuze en klantenservice maar met al hun vragen.

Gelieve geen mening te uiten over zaken waar je niets van afweet. Zeker niet als je voor een van die bedrijven werkt en je frustraties wil uiten. Er waren mondelinge EN schriftelijke bindende afspraken dat Musculi als enige supplementenfabrikant aanwezig zou zijn, die zijn maanden geleden gemaakt (die bewijzen hebben we), en het was toen de keuze van de organisatie om nog niets contractueel vast te leggen (helaas voor hen zijn emails ook wettelijk bindend). 2 weken voor het event worden we echter geconfronteerd met het feit dat niet 1 of 2 maar liefst TIEN andere supplementen fabrikanten ook vertegenwoordigd zouden zijn met standjes en al. Dit ondanks de afspraken en het feit dat Musculi maar liefst 20x meer investeert in dit event dan gelijk welke andere sponsor OOIT, inclusief de verhuis naar het Chassé theater, de klasse trofees omdat musculi gelooft dat atleten die zolang naar iets toe leven een klasse event verdienen om zich te tonen. Dat is hoeveel Musculi om deze sport geeft. Bedenk dat eens voor je supplement koopt van de firma waar deze meneer voor werkt koopt, die ons hier zonder iets te weten van de situatie probeert zwart te maken. Het is dan ook logisch dat als de organisatie zijn overeenkomsten niet nakomt, dat ze voor het blok gesteld worden (met de bewijzen) om het probleem aan te kaarten, of dat de mensen achter Musculi zich genoodzaakt zien zich terug te trekken, want dat is immers niet waarvoor ze betaalden. Dat dit gebeurt in de laatste twee weken voor het event is dan ook omdat ze er zelf voor opteerden niet eerder iets contractueel vast te leggen. Anders hadden we deze discussie niet eens gehad nu. De show heeft nog nooit dit niveau gehaald. Dat hoor je van elke deelnemer die er is die er in het verleden ook bij was. Dus gelieve geen onwaarheden te verspreiden, omdat u zich niet voor een appel en een ei kan inkopen in een prestigieus event. Wat u zelf betreft, meneer van Hype Nutrition, Gelieve uw klachten te richten tot degene die u alsnog tegen de afspraken uitnodigde, of op uw voorstel om te komen inging, namelijk de organisator, Walter Van den Branden, en niet de hoofdsponsor die alles in het werk gesteld heeft om de afspraken na te komen en ten alle koste deze show naar een nieuw niveau te tillen, en de NBPF geholpen heeft het Europees kampioenschap naar Breda te halen. Dank u.

Correct me if I'm wrong Big Cat
Begrijp ik het nu verkeerd als ik vraag dat doordat er niks contractueel is vastgelegd, in de zin dat zowel de organisatie als Musculi geen overeenstemming hebben/hadden bereikt met Musculi dat Musculi als enige vertegenwoordigd zou zijn op het event en er geen andere deelnemers worden toegestaan, dat dan beide partijen geen recht hebben om het een en ander te claimen van elkaar. Wanneer dit niet contractueel is vastgelegd is er geen bindende overeenkomst toch? Dan zou de organisatie toch ook andere partijen mogen toelaten op hun event? Aangezien er geen overeenkomst is tussen Musculi en de organisatie met het exclusieve recht hierop.

Thanks, ik stuur de reviews wel door! ;)

Correct me if I'm wrong Big Cat
Begrijp ik het nu verkeerd als ik vraag dat doordat er niks contractueel is vastgelegd, in de zin dat zowel de organisatie als Musculi geen overeenstemming hebben/hadden bereikt met Musculi dat Musculi als enige vertegenwoordigd zou zijn op het event en er geen andere deelnemers worden toegestaan, dat dan beide partijen geen recht hebben om het een en ander te claimen van elkaar. Wanneer dit niet contractueel is vastgelegd is er geen bindende overeenkomst toch? Dan zou de organisatie toch ook andere partijen mogen toelaten op hun event? Aangezien er geen overeenkomst is tussen Musculi en de organisatie met het exclusieve recht hierop.

Schriftelijke en mondeling vastgelegde afspraken zijn ook wettelijk bindend. Er staat zwart op wit dat de organisatie akkoord gaat met het bedrag dat musculi erin steekt, op voorwaarde dat we de enige vertegenwoordigde supp fabrikant zijn die ter plaatse vertegenwoordigd is. Die afspraken zijn maanden geleden gemaakt.

Maar ook als je van jou stelling uitgaat, dat er geen bindende afspraken zouden zijn (die waren er dus wel) dan heeft musculi toch perfect het recht om te zeggen dat ze er uit stappen als niet aan hun voorwaarden wordt voldaan ? Voor de bedragen die hiermee gemoeid gaan is dat toch hun volste recht ? Dus ja, dan zouden in jou situatie ze dat inderdaad mogen doen, net als musculi dan zou mogen zeggen dat ze er uit stappen. Zeker daar het de keuze van de organisatie was om contractueel niets vast te leggen. Een woord is een woord (dus ook wettelijk), zeker als je het zwart op wit zet.

Waar het hier om gaat is dat de organisatie musculi voor dit blok stelde minder dan twee weken op voorhand, en nu dus een concurrent ons wil zwart maken, omdat ze kort bij dag horen dat ze niet mogen komen op een event waar ze nooit hadden mogen uitgenodigd worden in de eerste plaats. De fout ligt bij de organisatie die duidelijk tweemaal langs de kassa wilde passeren. Hadden we dit eerder geweten, dan hadden we dit eerder uitgeklaard en dan zou uiteraard niemand moeten verwittigd worden daags op voorhand zoals nu het geval was, maar ze hadden nooit uitgenodigd mogen worden in de eerste plaats !

Maar musculi is hier wettelijk en ethisch volledig in zen recht. Er is ons alleenrecht beloofd in ruil voor een astronomisch bedrag dat de anderen samen nog niet konden beloven. Dan moet je achteraf niet afkomen dat je toch tegen de afspraken in gaat, en moet je al zeker niet tegen de mensen die je uit eigen schuld moet afwimpelen de schuld op je hoofdsponsor gaan schieten, dat is ook gewoon bad business. Dan moet je de schuld op jou nemen, of zwijgen. Ik vind het nog minder kunnen dat je zonder kennis van zaken - ze waren er niet bij en hebben de bewijzen ook niet gezien - je concurrentie op een forum komt zwart maken zoals hype nutrition hier duidelijk probeert te doen. Je richt je klachten aan de verantwoordelijke partij die zen afspraken niet nakomt.

Laat ons zeggen dat de kans klein is dat we nog in zee gaan met deze organisatie in de toekomst - wat ook betekent dat ze een organisatie, locatie en event van dit kaliber voortaan op hun buik mogen schrijven, zonder dat er LANG op voorhand iets op papier gezet wordt met de nodige exclusiviteitsclausules.

Schriftelijke en mondeling vastgelegde afspraken zijn ook wettelijk bindend. Er staat zwart op wit dat de organisatie akkoord gaat met het bedrag dat musculi erin steekt, op voorwaarde dat we de enige vertegenwoordigde supp fabrikant zijn die ter plaatse vertegenwoordigd is. Die afspraken zijn maanden geleden gemaakt. Maar ook als je van jou stelling uitgaat, dat er geen bindende afspraken zouden zijn (die waren er dus wel) dan heeft musculi toch perfect het recht om te zeggen dat ze er uit stappen als niet aan hun voorwaarden wordt voldaan ? Voor de bedragen die hiermee gemoeid gaan is dat toch hun volste recht ?

Dat is zeker heel begrijpelijk en ik denk dat menig ander het zelfde had gedaan. Hoewel het moeilijk is om email verkeer hard te maken, is dit inderdaad wel bindend (in sommige gevallen).

Dus ja, dan zouden in jou situatie ze dat inderdaad mogen doen, net als musculi dan zou mogen zeggen dat ze er uit stappen. Zeker daar het de keuze van de organisatie was om contractueel niets vast te leggen. Een woord is een woord (dus ook wettelijk), zeker als je het zwart op wit zet. Waar het hier om gaat is dat de organisatie musculi voor dit blok stelde minder dan twee weken op voorhand, en nu dus een concurrent ons wil zwart maken, omdat ze kort bij dag horen dat ze niet mogen komen op een event waar ze nooit hadden mogen uitgenodigd worden in de eerste plaats.

Mag ik vragen hoe en van wie de andere partij dit te horen heeft gekregen, is dit van jullie of van de organisatie? Als de afspraak staat, dan dient deze na gekomen te worden. Of het nu schriftelijk is vastgelegd of niet, er bestaat ook nog zo iets als ethisch handelen.

De fout ligt bij de organisatie die duidelijk tweemaal langs de kassa wilde passeren. Hadden we dit eerder geweten, dan hadden we dit eerder uitgeklaard en dan zou uiteraard niemand moeten verwittigd worden daags op voorhand zoals nu het geval was, maar ze hadden nooit uitgenodigd mogen worden in de eerste plaats ! Maar musculi is hier wettelijk en ethisch volledig in zen recht. Er is ons alleenrecht beloofd in ruil voor een astronomisch bedrag dat de anderen samen nog niet konden beloven. Dan moet je achteraf niet afkomen dat je toch tegen de afspraken in gaat, en moet je al zeker niet tegen de mensen die je uit eigen schuld moet afwimpelen de schuld op je hoofdsponsor gaan schieten, dat is ook gewoon bad business. Dan moet je de schuld op jou nemen, of zwijgen.

Toch wel het geinvesteerde bedrag terug gekregen?

Ik vind het nog minder kunnen dat je zonder kennis van zaken - ze waren er niet bij en hebben de bewijzen ook niet gezien - je concurrentie op een forum komt zwart maken zoals hype nutrition hier duidelijk probeert te doen. Je richt je klachten aan de verantwoordelijke partij die zen afspraken niet nakomt.

Concurrentie zwart maken lijkt de laatste tijd een nieuwe trend in de supplementen bussiness geworden. Is het niet elkaar zwart maken met de kwaliteit of samenstelling, dan wel met prijzen of leveringstijden/voorwaarden. Of het allemaal ook op een eerlijke manier gaat, is maar de vraag. Vaak is het inderdaad niet onderbouwd en gebasseerd op emotie en geen feiten.

Laat ons zeggen dat de kans klein is dat we nog in zee gaan met deze organisatie in de toekomst - wat ook betekent dat ze een organisatie, locatie en event van dit kaliber voortaan op hun buik mogen schrijven, zonder dat er LANG op voorhand iets op papier gezet wordt met de nodige exclusiviteitsclausules.[/QUOTE]

Dat zou toch jammer zijn, het is juist zo mooi om iedereen te zien, trots op wat ze met keihard trainen en ijzeren discipline bereikt hebben. Dat dit nu misschien niet doorgaat is een gemis. Een ideetje om het zelf te organiseren :knipoog: Bedankt voor je duidelijke uitleg Big Cat

Hoi Big Cat, Bas hier van RAW IRON en Sportfood. Ook wij kregen 3 dagen voor het evenement te horen dat we niet meer welkom waren omdat Musculi dat verbood.
Ik kan niet oordelen over de contracten die zijn afgesloten en wellicht is de organisator de fout ingegaan door ook andere supplementenaanbieders toe te laten. Ik laat dit in het midden.
Wat ik niet begrijp echter is waarom het zo kort dag was? Zeker omdat het al maanden bekend was welke merken er allemaal zouden komen. In de Walterscup nieuwsbrief van 30 april staan alle sponsoren namelijk vermeld.

Laatst bewerkt:
Hoi Big Cat, Bas hier van RAW IRON en Sportfood. Ook wij kregen 3 dagen voor het evenement te horen dat we niet meer welkom waren omdat Musculi dat verbood.
Ik kan niet oordelen over de contracten die zijn afgesloten en wellicht is de organisator de fout ingegaan door ook andere supplementenaanbieders toe te laten. Ik laat dit in het midden.
Wat ik niet begrijp echter is waarom het zo kort dag was? Zeker omdat het al maanden bekend was welke merken er allemaal zouden komen. In de Walterscup nieuwsbrief van 30 april staan alle sponsoren namelijk vermeld.

Ik heb die nieuwsbrief niet gezien (dat hoeft ook niet :p) dus weet niet wat er in stond of hoe, en of dit dan automatisch dient gezien te worden, maar vind je het normaal dat als je eenzijdig de staande afspraken veranderd dat je dan de andere partij niet rechtstreeks op de hoogte stelt zodat daar geen misverstand over bestaat ?

Zoals het staat waren wij slechts een tweetal weken op voorhand op de hoogte van de situatie zoals ze was, dat er dus niet een of twee extra standjes maar tien andere supplementenfabrikanten daar zouden staan, terwijl de afspraak was dat we daar als enige zouden staan (niet enige stand, wel enige supplementenstand). Walter van den Branden heeft de situatie dan op de spits gedreven door te beweren dat het niet waar was, ondanks de bewijslast, en de situatie is daarom pas de week van het event de dinsdag uitgeklaard, toen Walter persoonlijk naar hier gekomen is en zijn fout erkend heeft. Daarom is het pas toen meegedeeld. Dus ook als walter meteen zijn fout had toegegeven, dan wist je het nog twee weken op voorhand.

Wij vinden deze situatie op zich ook heel vervelend. We proberen zo open en eerlijk mogelijk campagne te voeren en naam te maken, en willen ons niet beroepen op negatieve reclame, maar als je dan ziet dat jullie blijkbaar voorgelogen zijn over de situatie (Musculi heeft wel die eis gesteld in ruil voor wat we erin staken, maar dit reeds maanden op voorhand) waardoor de mensen bij hype nutrition het blijkbaar normaal vinden om ons hier zwart te maken, en onze CEO in persoon op het event te bedreigen en uit te maken dan stel je je wel vragen bij hoe het eraan toegaat in dit wereldje. het is allerminst onze bedoeling kwaad bloed te zetten bij de concurrentie. Ik zit al 15 jaar in deze business zonder affiliatie tot ik dit jaar tekende bij Musculi, en ik heb dus heel veel vrienden en contacten bij andere bedrijven, mensen waar ik mee samengewerkt heb, die ik als vrienden beschouw, en ik ga men bruggen niet achter mij verbranden omdat ik nu werk voor een firma waar ik achter sta. Het feit dat ik achter iets sta heeft geen impact op mijn mening over anderen. Ik vind het dan ook perfect normaal dat jullie daar jullie vragen bij stellen, als jullie niet het hele of het juiste verhaal meekrijgen, en wij zijn best bereid daar de nodige transparantie in te scheppen, zoals je ziet. Wat hype nutrition echter probeert te doen, daar heb ik weinig of geen begrip voor. Het is niet professioneel, het is incorrect, onbeschoft en beneden alles. Als dit is hoe ze zich willen profileren, dan zou ik me vragen stellen bij wat en hoe ze verkopen ook. Zo doe je geen business. Als je problemen hebt dan richt je je op een beleefde manier naar de schuldige partij. Dit is noch beleefd, noch zijn wij de schuldige partij. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het feit dat Walter zijn bruggen achter zich verbrand en voor het blok gesteld wordt omdat hij tweemaal langs de kassa wil passeren.

Dus je hebt alvast mijn excuses dat het zo gelopen is, maar wij konden er echt niet aan doen, noch hebben wij iets te maken met de manier waarop met jullie gecommuniceerd wordt. Maar als er vragen zijn, richt ze gerust aan ons, en we verschaffen de informatie die we kunnen.

@ Big Cat, niet om lullig te doen (en al zeker niet om mij in deze discussie te mengen want ik was er niet aanwezig en heb ook niets met die afspraken te zien). Maar ik zou toch nog eens gaan praten met de organisator, wat hij jullie ook 2 weken geleden heeft toegegeven, op de site staat gewoon alles nog op:

http://walterscup.nl/musculi/

4tlj6v.jpg

Dat is zeker heel begrijpelijk en ik denk dat menig ander het zelfde had gedaan. Hoewel het moeilijk is om email verkeer hard te maken, is dit inderdaad wel bindend (in sommige gevallen).

Het is blijkbaar makkelijker hard te maken dan je denkt, emailverkeer wordt meer en meer in bewijslast toegelaten. Hoe dan ook, als niets bindend is dan is er ook geen verplichting om te betalen. Als jij denkt een ferrari te kopen, en plots staan ze daar met een tweedehands fiat, dan zou je toch ook niet betalen ? Het lijkt me, op welke manier je het ook wil bekijken dat je maar betaald als je krijgt wat je beloofd is ...

Mag ik vragen hoe en van wie de andere partij dit te horen heeft gekregen, is dit van jullie of van de organisatie? Als de afspraak staat, dan dient deze na gekomen te worden. Of het nu schriftelijk is vastgelegd of niet, er bestaat ook nog zo iets als ethisch handelen.

De organisatie regelt die contacten he, is niet aan ons om mensen te vertellen dat ze verkeerdelijk uitgenodigd zijn. Vandaar waarschijnlijk dat de situatie verkeerdelijk afgeschilderd is, de organisatie zal nog enigzins hun gezicht willen redden hebben, terwijl ze duidelijk in fout waren en die fout ook hier erkend hebben (anders zouden ze die mensen ook niet wandelen sturen als ze in hun recht waren). We hebben geen weet van wat andere partijen gezegd of beloofd geweest is. Als ik in hun plaats was en beloftes zijn gebroken zou ik ook restitutie zoeken. Maar dan moeten ze die verhalen op de partij die zen beloftes brak, niet op de partij die zelf enkel vraagt dat beloftes nagekomen worden. Ze konden ook opteren om Musculi te laten vallen voor de andere tien. Maar het feit dat dat niet zo was bewijst nog maar eens dat ze best wisten dat ze in de fout gegaan waren.

Toch wel het geinvesteerde bedrag terug gekregen?

De organisatie heeft zen fout toegegeven en de situatie opgelost (weliswaar met wat witte leugentjes door de schuld bij ons te plaatsen blijkbaar) dus wij zijn over de brug gekomen met het volledige geinvesteerde bedrag. Als de partijen die niet aanwezig mochten zijn geld geinvesteerd hebben op voorhand, dan hoop ik ten zeerste dat hen dat vergoed werd (en als ik de organisatie was en niemand wou schofferen mijn diepste verontschuldigen meegeven). Zoniet dan zou ik in hun plaats dat zeker op de organisatie verhalen.

Concurrentie zwart maken lijkt de laatste tijd een nieuwe trend in de supplementen bussiness geworden. Is het niet elkaar zwart maken met de kwaliteit of samenstelling, dan wel met prijzen of leveringstijden/voorwaarden. Of het allemaal ook op een eerlijke manier gaat, is maar de vraag. Vaak is het inderdaad niet onderbouwd en gebasseerd op emotie en geen feiten.

Je kunt natuurlijk ook betrouwen op de kwaliteit van je eigen product, of dat nu kwaliteit van ingredienten is, innovatie, of een andere verkoopstactiek. Zo werkt reclame.

Dat zou toch jammer zijn, het is juist zo mooi om iedereen te zien, trots op wat ze met keihard trainen en ijzeren discipline bereikt hebben. Dat dit nu misschien niet doorgaat is een gemis. Een ideetje om het zelf te organiseren :knipoog: Bedankt voor je duidelijke uitleg Big Cat

Ja uiteraard. Wij waren zelf heel tevreden van hoe het weekend verlopen is. en op dat vlak geen klachten van de organisatie, die voor en achter de schermen heel goed werk leverde.

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

@ Big Cat, niet om lullig te doen (en al zeker niet om mij in deze discussie te mengen want ik was er niet aanwezig en heb ook niets met die afspraken te zien). Maar ik zou toch nog eens gaan praten met de organisator, wat hij jullie ook 2 weken geleden heeft toegegeven, op de site staat gewoon alles nog op:

http://walterscup.nl/musculi/
[/IMG]

Is niet lullig, Mogen gerust anders sponsors op de poster staan. Organisatie staat vrij om extra sponsoring te zoeken, ook als wij al de volledige kost dekken, en die in ruil op hun posters te plaatsen (daar wisten we overigens wel van, onze enige eis was dat wij groter stonden). Wat ze niet mogen doen is ze beloven dat ze er een stand mogen zetten in ruil als er al een staande afspraak is met ons om dat niet te doen.

Je kunt natuurlijk ook betrouwen op de kwaliteit van je eigen product, of dat nu kwaliteit van ingredienten is, innovatie, of een andere verkoopstactiek. Zo werkt reclame.
Ik snap echt wel hoe reclame werkt, maar het moet wel eerlijk gebeuren. Als dat op kwaliteit, innovatie of service niveau gaat, maar elkaar zwart maken (wat ze nu misschien bij jullie doen), is niet eerlijk. Ga uit van je eigen kracht en probeer niet iemand onderuit te halen, door deze in oneerlijk negatief daglicht te zetten. Nogmaals mijn complimenten voor je reacties en manier hoe je reageert :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven