Hoi Big Cat, Bas hier van RAW IRON en Sportfood. Ook wij kregen 3 dagen voor het evenement te horen dat we niet meer welkom waren omdat Musculi dat verbood.
Ik kan niet oordelen over de contracten die zijn afgesloten en wellicht is de organisator de fout ingegaan door ook andere supplementenaanbieders toe te laten. Ik laat dit in het midden.
Wat ik niet begrijp echter is waarom het zo kort dag was? Zeker omdat het al maanden bekend was welke merken er allemaal zouden komen. In de Walterscup nieuwsbrief van 30 april staan alle sponsoren namelijk vermeld.
Ik heb die nieuwsbrief niet gezien (dat hoeft ook niet

) dus weet niet wat er in stond of hoe, en of dit dan automatisch dient gezien te worden, maar vind je het normaal dat als je eenzijdig de staande afspraken veranderd dat je dan de andere partij niet rechtstreeks op de hoogte stelt zodat daar geen misverstand over bestaat ?
Zoals het staat waren wij slechts een tweetal weken op voorhand op de hoogte van de situatie zoals ze was, dat er dus niet een of twee extra standjes maar tien andere supplementenfabrikanten daar zouden staan, terwijl de afspraak was dat we daar als enige zouden staan (niet enige stand, wel enige supplementenstand). Walter van den Branden heeft de situatie dan op de spits gedreven door te beweren dat het niet waar was, ondanks de bewijslast, en de situatie is daarom pas de week van het event de dinsdag uitgeklaard, toen Walter persoonlijk naar hier gekomen is en zijn fout erkend heeft. Daarom is het pas toen meegedeeld. Dus ook als walter meteen zijn fout had toegegeven, dan wist je het nog twee weken op voorhand.
Wij vinden deze situatie op zich ook heel vervelend. We proberen zo open en eerlijk mogelijk campagne te voeren en naam te maken, en willen ons niet beroepen op negatieve reclame, maar als je dan ziet dat jullie blijkbaar voorgelogen zijn over de situatie (Musculi heeft wel die eis gesteld in ruil voor wat we erin staken, maar dit reeds maanden op voorhand) waardoor de mensen bij hype nutrition het blijkbaar normaal vinden om ons hier zwart te maken, en onze CEO in persoon op het event te bedreigen en uit te maken dan stel je je wel vragen bij hoe het eraan toegaat in dit wereldje. het is allerminst onze bedoeling kwaad bloed te zetten bij de concurrentie. Ik zit al 15 jaar in deze business zonder affiliatie tot ik dit jaar tekende bij Musculi, en ik heb dus heel veel vrienden en contacten bij andere bedrijven, mensen waar ik mee samengewerkt heb, die ik als vrienden beschouw, en ik ga men bruggen niet achter mij verbranden omdat ik nu werk voor een firma waar ik achter sta. Het feit dat ik achter iets sta heeft geen impact op mijn mening over anderen. Ik vind het dan ook perfect normaal dat jullie daar jullie vragen bij stellen, als jullie niet het hele of het juiste verhaal meekrijgen, en wij zijn best bereid daar de nodige transparantie in te scheppen, zoals je ziet. Wat hype nutrition echter probeert te doen, daar heb ik weinig of geen begrip voor. Het is niet professioneel, het is incorrect, onbeschoft en beneden alles. Als dit is hoe ze zich willen profileren, dan zou ik me vragen stellen bij wat en hoe ze verkopen ook. Zo doe je geen business. Als je problemen hebt dan richt je je op een beleefde manier naar de schuldige partij. Dit is noch beleefd, noch zijn wij de schuldige partij. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het feit dat Walter zijn bruggen achter zich verbrand en voor het blok gesteld wordt omdat hij tweemaal langs de kassa wil passeren.
Dus je hebt alvast mijn excuses dat het zo gelopen is, maar wij konden er echt niet aan doen, noch hebben wij iets te maken met de manier waarop met jullie gecommuniceerd wordt. Maar als er vragen zijn, richt ze gerust aan ons, en we verschaffen de informatie die we kunnen.