Slimme zet. Laat de budget merken vechten om de studentjes die gaan voor 5 euro besparing, er zijn voldoende mensen die niet op een paar tientjes hoeven te kijken.
Het is vooral ook kwestie van mensen te tonen dat hoe budgetvriendelijker te je gaat, hoe minder realistisch dat je kwaliteit in je lijf steekt. Toch hetgeen waarmee meesten onder ons trots op zijn en te koop mee lopen. En we garanderen daarnaast dat we die kwaliteit tegen de scherpst mogelijke prijzen leveren.
En dan wordt het inderdaad een kwestie van neem ik supplementen om te zeggen dat ik ze neem, of ga ik bewuster gaan kiezen voor zowel kwaliteit, als de juiste keuze supplementen voor mij. Het valt mss op maar we proberen ook geen hype te creëeren met namen : de supplementen heten naar wat er in zit, en leveren wat er op staat. Geen fancy names, enkel de beste actieve ingredienten.
Persoonlijke insteek, en niet bedoeld als gezeik: ik vind jullie naam en branding een beetje ongemakkelijk. Musculi? Het bekt niet lekker; Mussulie? Het neigt wel erg naar de Italiaanse sportwagen onder de supplementen, of een naam die ik zou kiezen als ik mee zou doen aan een online maffia spelletje. Krijg het idee dat je daarmee wel erg wil insteken op de markt van de mensen met topinkomens die hun supplement als mode assesoire gebruiken. Zou het goed doen bij de David Lloyd Leisure gym in Adam. Ik denk zelf dat de trend gaat trekken naar de hipster gyms waar mensen komen voor crossfit en groepslessen kickboxen, ondersteund door krachttraning.
Denk dat sommigen onder ons dat eerst ook dachten, van de naam. Maar ik verzeker je, het went, en de naam was voor meesten van ons hier waren niet enkel gekozen, maar wereldwijd getrademarked. Op dat moment was veranderen ook geen optie meer

Het is trouwens "Moeskoeli" uitgesproken, het is Latijns voor "spieren". Vandaar ook de rode spiervezel die al onze labels siert

We proberen een heel breed publiek aan te spreken, en zeker een lifestyle brand te zijn. Het is dan ook zeker niet enkel op krachttraining gericht. We sponsoren nu bv al triatleten en een MMA team, en onze certificaten en labels laten ons toe aan de meest kieskeurige sportteams ter wereld te leveren. Ook de bluejeans kleur van de potten, net als de naam is wereldwijd ons eigendom (geen ander supplement mag in dat kleur pot verkocht worden) en we zoeken ook die herkenbaarheid, dat mensen van ver weten wat het is, en waar het voor staat. We marketen zeker ook naar crossfit, kickbox en alle andere sporten.
Ik zou zelf mijn merk wat meer ingezet hebben op de health food + krachttrainging markt en de website een wat rauwere look, maar wel gericht op de gezondheid. Ik denk dat daar meer te halen is, maar dat is mijn insteek.
Onze lijn catert met producten als ubiquinol en nog een paar dingen die in de pipeline zitten ook zeker naar health en wellness. Dat komt er nu in de marketing weliswaar niet echt uit, maar ook dat kan nog veranderen. Of eventueel de marketing anders aanpakken naar verschillende groepen toe.
Ik zit nu op het werk, en zie jullie website bijna als NSFW. Ik open hem en direct zie ik 6 blote gasten in de olie. Natuurlijk, dat is waar wij mee bezig zijn. Mijn collega's weten dat ik fanatiek sport. Maar de toon is kracht/conditie/gezondheidsverbetering/uiterlijk. Ik weet dat als mensen op mijn scherm kijken ze wel een rare indruk krijgen. Ik weet niet of jullie dit bewust doen, maar als je je gaat richten op de bodybuilder met geld, dan zit je wel echt op een extreme niche markt. Hoeveel mensen die echt een dik BB fysiek hebben, combineren dit met een succesvolle baan waarmee ze voldoende geld genereren om top notch supps te kopen? De mensen die dure supplementen gaan kopen zijn denk ik zelf mensen die over het algemeen natural zijn, wat hoger opgeleid, druk leven en daarbij nog intensief sporten om fysiek en mentaal gezond te blijven. Die mensen worden niet aangetrokken tot juicers en dat fysiek is ook niet wat ze proberen te bereiken met deze supplementen. Maar hey, ik ben geen marketing man. Het is maar wat mij opvalt. Silentio gaat hard zie ik wel! Succes met het merk mannen!
Vind je onze atleten dan overdreven gespierd ? We mikken voor het overgrote deel meer op de fitness/muscle model look (de olie van die eerste shoot was inderdaad wel iets overdreven

, dat terzijde) om tegelijkertijd kracht en gezondheid uit te stralen, meer dan de hardcore bodybuilding physiques.
Alvast bedankt voor je uitgebreide feedback
