AndroidHealthClinic

Muziek bij de training werkt motiverend

Muziek bij de training motiveert


  • Totaal stemmers
    837

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik train met vrienden en dan trainen we dus zonder muziek want dan kan je elkaar motiveren en anders is het ook niet gezellig als iedereen gewoon zijn mp3 luistert.
 
Een beetje achtergrondmuziek is altijd leuk.
Niet specifiek bij het trainen. Maar gewoon de hele dag door! :D
 
Het maakt voor mij geen reet uit. Wel neurie ik is mee als er lekkere nummer komt.
Bij ons staat meestal Q-music aan. Dus ik heb wat dat betreft niets te klagen of te vieren.

PS: Maakt geen reet uit staat niet in de poll
 
Laatst bewerkt:
Voor de cardio wel....of een tv voor je snufferd.
Voor KT maakt het me niet uit....focus is focus en ik merk die muziek dan toch niet.
 
Linkin park ftw
 
Ja bij cardio. Tip: speel instrumentele surfguitar muziek. Dick Dale, The Apemen, Los Tiki Phantoms en The Pyramids. Lekkere vrolijke muziek met de juiste BPM om op te lopen. Hehe, dan moeten ze je van die treadmill afhalen omdat het sluitingstijd is.
 
Eigen muziek werkt wel motiverend, maar die zooi die ze in mijn sportschool draaien is vreselijk demotiverend :( Het devies is dus altijd mijn ipod bij me te hebben...
 
muziek die je graag hoort brengt je altijd in een betere gemoedstoestand.
en het is altijd leuker om te trainen met een goed gevoel :)
 
Laatste optie wanneer het alleen KT betreft, gezien indeling van de poll moet ik kiezen voor optie 2 (alleen bij cardio).

Waarom ik bij KT liever zonder muziek train en bij cardio muziek MOET hebben, is me een raadsel btw.., waarschijnlijk concentreer ik beter zonder muziek bij KT en ben ik bij KT sowieso gemotiveerd.
Bij cardio ben ik iets minder gemotiveerd en geeft de muziek me de nodige boost denk ik..
 
Het lastige bij cardio is wel (wat ik net ook al las) dat je je ademhaling niet hoort, en ik merk ook niet zo goed wat de hartslag is dan. Heb meestal terreur of industrial hardcore opstaan dus dat ben ik in het eigen wereldje. Gebeurd wel vaker dat ik op het tempo mee ga lopen en dan de laatste kilometer naar huis sjok. Met KT is het wel weer heerlijk.
 
Als ik echt helemaal in m'n training zit hoor en zie ik niks of niemand meer, dus muziek heeft dan weinig effect.
 
Met cardio wel, maar tijdens een intensieve training alleen het liefst de wat hardere muziek (Hardcore, rock etc.) De rest stoort me alleen maar.
 
Ik luister muziek zowel bij krachttraining als cardio. Ik begin met trance en als einde nadert van me training ga ik over op hardstyle of hardcore.
 
Alleen tijdens cardio heb ik Prince opstaan. Tijdens krachttraining heb ik liever dat het stil is.
 
Het lastige bij cardio is wel (wat ik net ook al las) dat je je ademhaling niet hoort, en ik merk ook niet zo goed wat de hartslag is dan. Heb meestal terreur of industrial hardcore opstaan dus dat ben ik in het eigen wereldje. Gebeurd wel vaker dat ik op het tempo mee ga lopen en dan de laatste kilometer naar huis sjok. Met KT is het wel weer heerlijk.

Dit is vooral het probleem bij beginnende cardio'ers, zelf had ik dit probleem nl ook in het begin, nu heb ik er totaal geen last meer van.
 
Lekker house of techno ofzo! Dat maakt het net wat makkelijker. Weet niet precies. Motiveert mij om meer kilo's te pakken en om de cardio gemakkelijker te maken.
 
britney spears all training long!
 
ik vind het vooral omgekeerd werken... muziek die ik niet relaxt vind demotiveert tijdens de training
 
Ik gebruik het alleen met cardio, dat vind ik schraal en met muziek gaat tijd idd sneller ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven