dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker gewerkt en een prima rep-PR op je bench. Goed bezig Sparkie.![]()

doodNetjes man 13x85kgheb ook ff een abbo op jou log genomen!
Thanks allemaal, wendler traint echt lekker, en tot nu toe haal ik steeds boven de 10 reps bij de laatste set, ben benieuwd hoe dit over 2 cycles is

Ja daar heb ik eigelijk niet echt op gelet, mijn doel op dit moment is niet meer echt ter ondersteuning van voetbal, maar ik vind het gewoon lekker om zware gewichten te tillen. Ik wil me het komende jaar vooral op kracht toeleggen, massa komt vanzelf wel!Je voetbalt toch? Hoe staat het daarmee? Al enige vooruitgang te bespeuren in je fysieke spel?

Haha thanx, ja die opmerking heb ik al vaker gehadhaha, ik lees in deze topic titel steeds ' my explosive power diarree'
maar ontopic: goed bezig zo te zien![]()

Je hebt je 'poten' een flinke aframmeling gegeven. goed gedaan.![]()

Thanks, ging lekker
Dan zal ik maar beginnen om nog harder te trainen en jou in te halen!!

Haha met kerst enzo gooi ik mezelf zoiezo wel vol ja. Denk dat gewoon deze cycle normaal afmaak, en dan deload met nieuwjaar.Lekker die deadlift man
Laatste training verwachten we veel van je hahah!
Ik zou zelf inderdaad deloadweekje met kerst pakken ja. Jezelf lekker volgooien met eten en chillen.
Ja ik denk dat ik toch maar gewoon heel de cycle doe, met nieuwjaar een deloadweekje is ok wel fijn.netjes, je zet veel rep pr's nikey.
over je vraag
ik ben zelf wel een voorstander van de deload steeds doen.
maar toch denk ik dat je dan beter de deload van cycle 1 over kan slaan, als week 1 van cycle 2

Heb afgelopen woensdag eventjes fullbodu getraind om te kijken hoe alles werkt, en het ziet er wel goed uit moet ik zeggen. Zeker een verbetering ten opzichte van de vorige sportschool waar ik trainde.