XXL Nutrition

My explosive power diary

• Topic Starter Topic Starter
- Niet echt veel grote gasten

dat is juist goed man, dan dwarf jij iedereen over een paar maanden en willen alle chicks je!
Haha nou echt groot zal ik niet worden want daar liggen mijn prioriteiten niet. En een chick heb ik al:p

dumbbells tot 46kg :roflol:
nice health center heb je dan!
Ja opzich ziet het er wel goed uit man, traint wel lekker.

Vrijdag 4 December 2009
Wendler Cycle 1 - Week 4 - Dag 3: Deadlift

Pull ups:
10 x
9 x
6 x
5 x
Gewoon 4 x rustig tot fail. Alles bij elkaar 30 x

Deadlift:
5 x 50
5 x 65
5 x 80
Haha mensen begonnen al een beetje raar op te kijken toen ik ging deadliften; 80 kilo:eek: WOOOW, haha wacht maar tot volgende week:D

BOR:
4 x 15 x 32,5

Shrugs:
4 x 12 x 45 ( voor kleine stang maar even 5 kilo gerekend )

Hierna nog verder wat andere apparaten uitgeprobeerd om te kijken hoe alles werkt. Ik moet nog wel eventjes die stangen wegen, geloof echt niet dat sommige maar 12,5 wegen. Morgen eventjes borst aanpakken, en volgende week maandag weer knalle:D

Net ook wat samples van NO-explode, Superpump 250, Sizo-on en NO-shotgun gekregen. Denk dat ik maandag tijdens benen training superpump maar is ga uitproberen

Laatst bewerkt:
hehe deload week chill

Hier het nieuwe schema voor komende cycle:
Het zal boring but big worden

Dag 1: Squat
- Squat 5/3/1
- Bulgarian split Squat 5 x 10
- Leg extention
- Pull ups
- calf raises

Dag 2: Military press
- MP 5/3/1
- MP 5 x 10
- dumbbell side raises
- Incline benchpress
- buikspieren

Dag 3: Deadlift
- Deadlift 5/3/1
- Rackpulls
- Pull ups
- Barbel curl superset dumbbell curl
- Calf raises

Dag 4: Benchpress
- Benchpress 5/3/1
- Incline benchpress 5 x 10
- Cable fly
- Small bankdrukken
- Buikspieren

Als iemand nog verbeteringen voor het schema ziet, graag!

Laatst bewerkt:
waarom die 2x squat en mp op 1 dag?

waarom die 2x squat en mp op 1 dag?

Dat is het Boring But Big schema van Jim wendler. De compound oefeningen wat extra doen, omdat dit toch de massa bouwers zijn. Bij squat heb ik overigens de squat vervangen voor bulgarian split squat.

Dat is het Boring But Big schema van Jim wendler. De compound oefeningen wat extra doen, omdat dit toch de massa bouwers zijn. Bij squat heb ik overigens de squat vervangen voor bulgarian split squat.

ah, ok. weet niet of ik dat zelf prettig zou vinden, omdat je dan bij zowel de eerste als de 2e 'serie' niet helemaal voluit kan gaan. Maar hou ons op de hoogte :)

Goede trainingen Nicky. Je gaat lekker op je schema.:)

nieuwe schema ziet er ook netjes uit

Goede trainingen Nicky. Je gaat lekker op je schema.:)

Het gaat idd lekker:D
nieuwe schema ziet er ook netjes uit

thanx, ben vandaag begonnen met cycle 2:

Maandag 7 December 2009
Wendler Cycle 2 - Week 1 - Dag 1: Squat

Doel:
5 x 62,5
5 x 72,5
> 5 x 82,5

Werksets:
5 x 62,5
5 x 72,5
13 x 82,5

Bulgarian split squat:
4 x 8 x 8 kg elke hand
8 x 12 kg elke hand

Leg extention:
5 x 10 x 45

Pull ups:
8 x
6 x
4 x
3 x
Totaal: 21 x

Calf raises:
5 x 10 x 20

barbell curl:
4 x 10 x 20 ( kweetnie hoe zwaar die stang is, dus maar 5 kg gerekend)
10 x 10

voor de training een sample van superpump 250 gebruikt. Wa een t*ring smaak heeft da spul zeg, voelde wel iets van een pomp, maar niet veel, dus dat word het niet voor mij. Heb nu ook in me armen nog wel een pomp maar ik kreeg gewoon kotsneigingen van die rotzooi. Smaakte heeeel chemisch, leek net of ik vergif zat te drinke. Rotzooi.
Geloof ook niet dat de stang 12,5 kg is zoals ze bij sportschool hebben gezegd. 82,5 voelde heeeel zwaar aan. Denk dat die stang wel 5 kilo zwaarder is dan ze zeggen. Woensdag zal ik da is even na wegen. Verder opzich wel redelijke training.

Zo, je bent flink over je doel gegaan. Super!:)

Zo, je bent flink over je doel gegaan. Super!:)

Thanx maar het ging nie zo goed als ik hoopte, vorige keer haalde ik met 82,5 kilo meer reps.
Woensdag 9 December 2009
Wendler Cycle 2 - Week 1 - Dag 2: Military press:

Doel:
5 x 32,5
5 x 37,5
> 5 x 42,5

Werksets:
5 x 32,5
5 x 37,5
12 x 42,5 Vorige keer haalde ik nog 13 keer, maar ben toch wel tevreden

Military press:
10 x 32,5
4 x 10 x 27,5
Max 90 sec rust tussen setjes, schouders waaren wel kapot goed volgepompt na deze oefening.

Dumbbell side raises:
5 x 10 x 6

Small bankdrukken:
10 x 32,5
10 x 42,5
10 x 42,5 --> 10 x 32,5

Hierna nog wat abs.

Had voor de training NO-XPLODe genomen. Nou ik heb er niks van gemerkt, dus da ga ik zoiezo nie kopen. Ik kreeg zelfs minder zin om te trainen volgens mij. Dus da gaat hem niet worden. Vrijdag rug, heb er zin in:D

Vrijdag 11December 2009
Wendler Cycle 2 - Week 1 - Dag 3: Deadlift

Doel:
5 x 92,5
5 x 102,5
> 5 x 117,5

Werksets:
5 x 92,5
5 x 102,5
6 x 117,5 had stang op 2 gewichten gelegd omdat bij deze sportschool de gewichten kleiner zijn. Na de 6e rep was ik kapot + de stang gleed van deze gewichten af dus toen heb ik het er maar bij laten zitten, voelde me zoiezo niet zo sterk.

Rackpull:
10 x 72,5
4 x 10 x 92,5

Pull ups:
10 x bw
7 x bw
6 x bw
5 x bw
3 x bw
Totaal: 31 x

Lat pulldown:
4 x 10 x 25 Lekker pompen

Barbel curl superset dumbbell curl:
4 x 10 x 15 ------- 4 x 10 x 8

Voel mijn rug wel nu, vooral na die rackpulls. Had tijdens training sample size-on genomen, echt heel veel heb ik er niet van gemerkt.
Heb nog steeds zon vermoeden dat die stang geen 12,5 kilo is. Morgen moet en zal ik die stang wegen!!!

lekker aan het trainen, vind het schema er toch wel interessant uitzien eigenlijk :) ben nu zelf aan een week deload aan het doen maar het kan zomaar zijn dat ik je schema schaamteloos jat na volgende week ;)

lekker aan het trainen, vind het schema er toch wel interessant uitzien eigenlijk :) ben nu zelf aan een week deload aan het doen maar het kan zomaar zijn dat ik je schema schaamteloos jat na volgende week ;)

Ja wendler traine wel lekker, elke keer als ik mijn doel heb gehaald heb ik weer een voldaan gevoel:D

Zaterdag 12 December 2009
Wendler Cycle 2 - Week 1 - Dag 4: Benchpress

Doel:
5 x 47,5
5 x 52,5
> 5 x 57,5

Werksets:
5 x 47,5
5 x 52,5
13 x 57,5 :( Vorige keer nog 19 x, stang weer niet nagementen, nja het was ook druk enzo en dan gaan ze zeuren, maandag doe ik dat wel, dan is het wat rustiger hoop ik.

Incline benchpress:
10 x 32,5
10 x 32,5
10 x 42,5
10 x 42,5
10 x 42,5

Cable flyes:
5 x 10 x 10

Small bankdrukken in smithmachine(stang 12,5 kilo)
3 x 10 x 32,5
7 x 32,5
10 x 27,5

Hierna nog wat triceps. Wel goed pomp, maar niet echt heel tevreden over training:(

Laatst bewerkt:
Ik vind het er goed uitzien, maar kan mee ook voorstellen dat je zelf 13x in verhouding met die 19x minder vindt. (en ook is)
Volgende x 20+;)

Ik vind het er goed uitzien, maar kan mee ook voorstellen dat je zelf 13x in verhouding met die 19x minder vindt. (en ook is)
Volgende x 20+;)
Thanks man, volgende keer moet ik er wat meer reps uitpersen ja!

Vandaag trouwens geen training, voel me vandaag wat slap, heb weinig gegeten, kan me niet concentreren, dus daarom vandaag maar even uitrusten en woensdag schouders weer aanpakken.

Thanks man, volgende keer moet ik er wat meer reps uitpersen ja!

Vandaag trouwens geen training, voel me vandaag wat slap, heb weinig gegeten, kan me niet concentreren, dus daarom vandaag maar even uitrusten en woensdag schouders weer aanpakken.

Er hangt volgens mij iets in de lucht o.i.d.; voel me ook als 10 natte kranten.:o

Woensdag 16 December 2009
Wendler Cycle 2 - Week 2 - Dag 2: Military press

Doel:
3 x 32,5
3 x 37,5
>3x42,5

Werksets:
3 x 32,5
3 x 37,5
13 x 42,5 Evenaring PR!!

Military press
10 x 37,5
10 x 32,5
3 x 10 x 27,5

Dumbbell side raises:
10 x 6
4 x 10 x 4 Heel strict, arm licht gebogen, laten zakken zodat de spanning erop blijft staan. Lekkere pomp hierna:p

Seated cable front raises:
5 x 10 x 5 Lekkere pomp hierna

Trainin ging opzich wel lekker, evenaring van PR waar ik wel blij mee ben. Afgelope 2-3 weken slecht gegeten. Ben blij als ik aan stage begin in februari zodat ik een vast ritme heb 5 dagen per week. Nu komt de vakantie er ook aan, en dat werkt ook niet echt goed voor het ritme.

deze week alleen woensdag schouders getraind, gisteravond van 10 tot 7 uur smorgens bij dirty dutch gepartyd, dus ben nu kapot. was om 12 uur smorgens thuis. Was wel vrij ernstig:D
Morgen ff kijken of ik ga trainen want ik moet ok nog meehelpen met verhuizen en als ik heel brak ben heeft het geen zin om te traine:rolleyes:

Zo deze week verhuisd, wel gewoon getraind, maar alles over 2 dagen verdeeld.

Trainingen van vorige week:
Deadlift: 2 x 132,5
Squat 3 x 87,5
Bankdrukken: 6 x 67,5
MP 6 x 47,5

Deze week is deloadweek, dus lekker rustig.
Volgende week begin ik met de derde cycle van wendler:) Dan begint school ook weer dus dan kan ik weer goed op ritme eten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven