Fitness Seller

my firts time...

gixer

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
29
Lengte
1m97
Massa
114kg
hey jongens, ik wil dus voor mijn eerste keer gaan kuren.
Ik had daarvoor gedacht aan 1/8 250mg sustanon
1/8 200mg deca
voor de nakuur had ik gedacht aan clomid? vanaf week 12?
ik hoop een kilo of 7/8 te pakken...
maar ik had nog wat vraagjes ivm met clomid, zijn dit tabs? en waar kan ik dit als belg halen? heb ik daar een voorschrift voor nodig? en dezelfde vraag voor nolva... als ik het goed begrepen heb houd ik dit het best bij de hand?

greets

clomid en nolvadex zijn allebei tabs, dus geen schrik hebben het zijn geen injecties :D grapje
nee begin het maar vanaf de 11de week te gebruiken dus 3weken na je kuur
50mg clomid of 20mg nolvadex elke dag
Koop die gewoon van uw dealer vanwie je sustanon en deca hebt gekocht
of heb je die rechtstreeks van de apotheker gekocht?

Gixer

Best even alles goed lezen wat je gaat doen.
Je gaat werken met vrij gevaarlijke producten als je niet perfect weet hoe ze te gebruiken.....
Als je voeding en training niet optimaal is kan je beter nog even wachten tot alles op peil staat.
Ik heb de fout ook gemaakt vroeger, en geloof me je verliest achteraf meer dan je er mee wint.

gixer zei:
hey jongens, ik wil dus voor mijn eerste keer gaan kuren.
Ik had daarvoor gedacht aan 1/8 250mg sustanon
1/8 200mg deca

Sustanon moet je minimaal 2x per week spuiten dus als je die hoeveelheid aan wil houden kan je beter testo enanthaat gebruiken.

Maar wat zijn je stats eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Sustanon moet je minimaal 2x per week spuiten dus als je die hoeveelheid aan wil houden kan je beter testo enanthaat gebruiken.

Maar wat zijn je stats eigenlijk?

wat wil je daar mee zeggen? dat ik dan 2x per week 250mg sustanon moet inspuiten? of moet ik die 250mg verdelen over 2x?
en die test hoeveel zou ik die moeten doen? en gata dat samen met deca?

Wat hij probeert te zeggen is dat je minimaal om de 3 dagen moet gaan prikken ivm schommelende bloedwaardes, aldus dit word beweerd.

Maar 250mg over een hele week gaan uitsmeren......zal zeker geen zoden aan de dijk zetten.

Hoe zit het met die stats??

mijn stats zijn: 25j 1m98 98kg, ik train al een paar jaar, maar de laatste 5/6 maand kom ik niks meer bij echt niks eh... ik heb al mijn eetschema aangepast, maar dat heeft niet veel opgebracht. en nu wil ik dus eens serieus groeien eh.
maar nu heb ik nog wat gelezen, en heeft er mij iemand gezegd dat dit geen goede kuur is voor de eerste keer, dat ik beter voor Test. Enanthate zou gaan 500mg/week
wat denken jullie daar van?

gixer zei:
mijn stats zijn: 25j 1m98 98kg, ik train al een paar jaar, maar de laatste 5/6 maand kom ik niks meer bij echt niks eh... ik heb al mijn eetschema aangepast, maar dat heeft niet veel opgebracht. en nu wil ik dus eens serieus groeien eh.
maar nu heb ik nog wat gelezen, en heeft er mij iemand gezegd dat dit geen goede kuur is voor de eerste keer, dat ik beter voor Test. Enanthate zou gaan 500mg/week
wat denken jullie daar van?

ik vind het 200% beter dan die sust-zooi als ik zo vrij mag zijn.

ja denkt het ook maar weet alleen niet helemaal zeker of die 500 mg per week wel goed is, bij je volgende kuur moet je dit weer opschroeven en zo klim je wel erg snel hoog in de mg's... Maar aangezien je gewicht kan je het wel hebben...

aarson zei:
ja denkt het ook maar weet alleen niet helemaal zeker of die 500 mg per week wel goed is, bij je volgende kuur moet je dit weer opschroeven en zo klim je wel erg snel hoog in de mg's... Maar aangezien je gewicht kan je het wel hebben...

bullshit

gixer zei:
nu heb ik nog wat zitten lezen en ben ik dit topic tegen gekomen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=52392&highlight=Test.+Enanthate

nu vraag ik mij af of het dan wel zo een goed idee is om voor test only te gaan? en misschien beter toch de deca erin gooien? of misschien een kick in doen met d-bol? ik hoor het graag...

Volgens mij weet je nog niet helemaal wat je wil,
Gebruik eerst de zoekfunctie een aantal weken, lees de sticky's en kom daarna terug o.k.:)

Terug
Naar boven