XXL Nutrition

My road to 10%, met foto's

Doorcutten?apart

No offence, maar je hebt geen massa.. dus waarom zou je afvallen naar 10%

Beter ga je +20kg bulken, en dan zorgen dat je zomer 2012/13 droog staat.

bjornnn borg lalalalaa

is dit nog geen 10% dan?

Dit is al 10 hoor .. als je nog even doorgaat ben je graatmager

• Topic Starter Topic Starter
hmm, toch al aardig wat reacties :D
Ik heb mijn keuze ivm cutten vrij goed toegelicht denk ik. Het cutten verloopt nu goed, dus kan ik beter nu door gaan tot mijn streefgewicht (qua vetpercentage). Om vanaf dan aan clean te bulken. Zou nu ook kunnen gaan dirty bulken, om dan volgend jaar hard te cutten, maar ga nu gewoon 1 stap achteruit zetten om er vervolgens meerder voorruit te zetten.

Abcya

Kleine update:

gewicht 29mei: 85,6kg
gewicht 5juni: 85,1kg.

Alweer 0,5kg eraf, perfect zoals gepland.
Cutten verloopt nog steeds prima, kracht lijdt er zeker niet onder.

Voedingsschema volgende week:
1) 50gr brinta + 400gr soya melk + 40gr whey + nectarine
2) blikje makreelfillet
3) 2 sneetjes volkorenbrood met hesp + ei + nectarine
4) 150gr kipfillet + 50gr rauwkost + 15gr natuur ammandelen
5) 400gr soya melk + 40gr whey
6) blikje makreelfillet
7) 150gr kip + 15gr natuur ammandelen + 50gr rauwkost + ei
8) 500gr magere kwark

TOTAAL: 2343 kcal 278 eiwit 139kh 71vet.

kerel, echt waar jij kan beter gaan bulken. Als je een beter lichaam wil hebben, moet je absoluut meer massa gaan kweken.

Geloof me, als jij door gaat met cutten ga jij er veel spijt van krijgen.
Ga lekker een jaar keihard trainen, dan kan je zeker 15kg spiermassa erop plakken. En daarna lekker gaan cutten joh.

kerel, echt waar jij kan beter gaan bulken. Als je een beter lichaam wil hebben, moet je absoluut meer massa gaan kweken.

Geloof me, als jij door gaat met cutten ga jij er veel spijt van krijgen.
Ga lekker een jaar keihard trainen, dan kan je zeker 15kg spiermassa erop plakken. En daarna lekker gaan cutten joh.

bedankt voor je reactie

kerel... ga aub bulken, je wilt toch niet nog meer ecto worden dan dit?

kerel... ga aub bulken, je wilt toch niet nog meer ecto worden dan dit?

Het heeft geen zin om nu nog snel massa proberen te gainen voor de zomer. En alles gaat lekker nu, dus ik ga gewoon doorgaan en proberen goed droog te staan tegen de zomer, weliswaar zonder massa. (wat mij niet stoort) Om er dan vanaf eind augustus begin september keihard tegen aan te gaan, zodat ik volgend jaar tegen de 90zit met een bijna gelijk vetpercentage. Ik ben mij veel meer in voeding gaan verdiepen, ik ga ook niet meer zomaar bulken, gewoon cleanbulken, halve kilo per week proberen te pakken. Thx anyway

Abcya

Waarom begin je dan gewoon niet nu te cleanbulken?

Wil nog even doorgaan, mijn buikspieren zijn nog nooit in mijn leven zichtbaar geweest. Nu beginnen ze er stilaan door te komen (bovenste 2)
Ik heb zeker het gevoel dat ik vet aan het verliezen ben, dus vandaar dat ik nog even wil doorgaan.

De bedoeling is meer om nog een kleine maand (4-6 weken) door te gaan, en dan misschien al te beginnen met clean bulken. Ik heb mijn post nog een herlezen, en daar schreef ik dat ik wou doorcutten tot half augustus, bij nader inzien lijkt dit inderdaad veel te lang (thx hiervoor)

Ik had nog nooit gecut, dus ik wist ook niet wat ik mocht verwachten en aan welk tempo. Ik ga sowieso nog even doorgaan, heb de routine nu te pakken. Maar zal (op aanraden van zowat iedereen hier) binnen maandje beginnen met clean bulken.

Cheers

Laatst bewerkt:
Tot eind augustus is inderdaad totaal niet nodig. En als hij een six pack wilt voor de zomer, dan is dat toch prima? Beter een lichaam met een six pack, dan een lichaam zonder six pack maar IETS meer spiermassa. De verbetering van geen six pack naar six pack is voor veel mensen veel beter dan van geen six pack naar geen six pack met klein beetje extra spiermassa.

Je bent droog genoeg? Ik snap dat je het goed geargumenteerd hebt maar als jij op 10% staat ben je gewoon heel mager. Als je dat wilt dan is het goed maar als je nog wat massa wil vasthouden zou ik hier toch 2 keer over nadenken.

Je bent droog genoeg? Ik snap dat je het goed geargumenteerd hebt maar als jij op 10% staat ben je gewoon heel mager. Als je dat wilt dan is het goed maar als je nog wat massa wil vasthouden zou ik hier toch 2 keer over nadenken.

Als je op 10% staat ben je mager? Goeie post:roflol:

laat hem lekker. als hij niet wil luisteren mag hij lekker stikken in zijn sixpack. (die hij overigens toch niet gaat halen)

Terug
Naar boven