Fitness Seller

My road to 10%, met foto's

Iedereen moet toch zelf weten wat hij doet, maar het is goed dat er tips worden gegeven want hier vroeg hij ook om: Positieve en negatieve reacties.
Zoals hij het doet kan het ook, eerst gewoon op een BF van 10% zitten en daarna cleanbulken en dus massapakken en hetzelfde BF houden. Na dan 1 jaar cleanbulken ziet hij er een stuk buffer uit en netjes gespierd vanwege het relatief lage BF.
Aan de andere kant kan je zeggen dat het doel om een lagere BF te hebben ook sneller bereikt kan worden als je eerst gaat bulken en daarna cutten omdat je dan meer spiermassa hebt en dus meer in rust verbrand. Het nadeel is dan wel dat je langer moet cutten omdat je dan ook meer vet bent aangekomen. Je kan je doelen om meerdere manieren behalen, het ligt eraan wat je zelf fijner vind.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vroeg om reacties, en die krijg ik ook.
Bedankt voor de replys, ben weer een stuk wijzer geworden.

Grtz
Abcya

Jouw fysiek is ''beyond a beginner''
gast.. serieus, je massa is van een beginner, vp idem dito, waarom zou je in godsnaam een 10% willen halen en er uit zien als een anorexia figuur?

Je gaat geen fatsoenlijke 'sixpack' halen zonder extra massa op je buik, zoals ze een paar posts eerder ook al wilden aanduiden. Als je denkt dat je beter door kan gaan cutten omdat het nu lekker gaat, dan is dat een belachelijke reden.
Als je dan toch zo gefocust bent op je vp, ga dan cleanbulken en zorg dat je massa kweekt op je buik, als die sixpack je zo interesseert. Als je na een jaartje dán gaat cutten, dán zul je zien dat je hem creëert, nu zal je dat bijna niet gaan lukken.

Als ik jouw VP had dan was ik voor dit jaar alweer klaar met cutten:D

Terug
Naar boven