Fitness Seller

My road to 80 kg

• Topic Starter Topic Starter
Normaal ging ik vandaag borst trainen, maar in plaats daarvan zal het morgen naar de dokter gaan worden. Aangezien ik gisteren op het werk mijn rug bezeerd heb en ik daar teveel last van heb. Tevens ben ik ook van plan om van de gelegenheid gebruik te maken om nog eens een bloedtest te doen. Ik hou jullie op de hoogte.

Vandaag met mijn rug naar de dokter geweest, ik mag licht blijven trainen hier zal ik dus maar gebruik van maken als strategische deconditionering. Verder moet ik ook spierontspanners nemen, 3 dagen thuis en een maand kine volgen. Verder weigerd mijn baas ook mij verzekeringspapieren te bezorgen. Terwijl het wel degelijk een werkongeval is. Dus zal vast en zeker vervolgd worden. Hij steekt het natuurlijk op het trainen, volgens de dokter is het wel degelijk toen gebeurd omdat er toen een zenuw verschoven is waardoor als reflex mijn spieren geblokkeerd zitten.

Heb hier in spanje nog eens de moeite genomen om een progressiefoto te nemen. Ben van 76.5 naar 80.5 gegaan en we gaan door richting 85.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us
Ook heb ik hier nog eens geprobeerd om terug te lopen maar gezien mijn rugblokkage heb ik die poging na 200m moeten stopzetten. Krachttraining doe ik hier wel en ik moet zeggen de gyms hier zijn wel een pak moderner als in belgië.

Terug
Naar boven