vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
goedendag allemaal
zal me eerst maar even voorstellen
ben 19jaartjes oud 1,70m en weeg nu 66,5kg(leg dalijk wel uit waarom) train nu 3 jaar waarvan pas 1 echt serieus ben een hele hoop via dit forum te weten gekomen over mijn en jullie hobby.
ben in dat 1e jaar flink vooruit gegaan in zowel kg's als in kracht, tot ik zo hard vooruit ging en een flinke schouder blessure opliep en dus een tijd van ong. 5/6 maanden bijna niks meer kon doen omdta ik er zoveel last van had.
daarom ben ik een tijdje gaan k*tten met het zogenoemde cutten, wat totaal verkeerd is afgelopen en zwaar demotiverend heeft gewerkt.
dus vandaar dat ik net de beslissing heb genomen om er weer lekker tegenaan te gaan, en weer lekker te gaan 'clean' bulken. schouder is weer ver in orde dus we gaan alles weer terug opbouwen.
en aangezien ik dacht dta een logje bijhouden misschien wat extra motivatie oplevert dit moment, heb ik dit ook gedaan.
nou genoeg over mezelf.
trainings schema:
ma: borst triceps
di: rug biceps
wo: rust
do: benen en kuiten
vrij: schouders buik
za: rust?
zo: rust?
zo zal het er ong. gaan uitzien, benen heb ik nog nooit echt super concequent getraind dus dat gaan we vanaf nu wel doen. (iemand suggesties?)
voedingsschema:
6:30:
-100 gram havermout
-30 gram whey
-250ml halfvolle melk
9:00:
-4 sneden bruin brood
-5 plak kipfilet
-25gr pindakaas
-appel
12:30:
-2 sneden bruin brood
-kaas 20+
-250gr magere kwark
tussen 1 en 4 heb ik geen tijd meer om te eten dus pak ik tussendoor iets van:
-appel
-banaan
-30gr whey met water
16:30:
-60gr rijst
-150gr groente
-150gr kipfilet
na het sportne:
-250ml halfvolle melk
-30gr whey
-25gr dextrose
21:30:
-tonijn op water (1 blik)
-halve komkommer
-met wat curry voor de smaak.
verder de supplementen die ik gebruik:
-unleash v3
-megagrow
-EAS
-omega 3
-whey
maandag eerste training!
gr.
zal me eerst maar even voorstellen
ben 19jaartjes oud 1,70m en weeg nu 66,5kg(leg dalijk wel uit waarom) train nu 3 jaar waarvan pas 1 echt serieus ben een hele hoop via dit forum te weten gekomen over mijn en jullie hobby.
ben in dat 1e jaar flink vooruit gegaan in zowel kg's als in kracht, tot ik zo hard vooruit ging en een flinke schouder blessure opliep en dus een tijd van ong. 5/6 maanden bijna niks meer kon doen omdta ik er zoveel last van had.
daarom ben ik een tijdje gaan k*tten met het zogenoemde cutten, wat totaal verkeerd is afgelopen en zwaar demotiverend heeft gewerkt.
dus vandaar dat ik net de beslissing heb genomen om er weer lekker tegenaan te gaan, en weer lekker te gaan 'clean' bulken. schouder is weer ver in orde dus we gaan alles weer terug opbouwen.
en aangezien ik dacht dta een logje bijhouden misschien wat extra motivatie oplevert dit moment, heb ik dit ook gedaan.
nou genoeg over mezelf.
trainings schema:
ma: borst triceps
di: rug biceps
wo: rust
do: benen en kuiten
vrij: schouders buik
za: rust?
zo: rust?
zo zal het er ong. gaan uitzien, benen heb ik nog nooit echt super concequent getraind dus dat gaan we vanaf nu wel doen. (iemand suggesties?)
voedingsschema:
6:30:
-100 gram havermout
-30 gram whey
-250ml halfvolle melk
9:00:
-4 sneden bruin brood
-5 plak kipfilet
-25gr pindakaas
-appel
12:30:
-2 sneden bruin brood