MuscleMeat

My road to unlimited eating.

Giacomo21

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Goede middag allemaal. ik zal me even voorstellen, ik ben Giacomo 22jaar en train al een tijdje als een kip zonder kop, nek, veren en alles. sinds 2maandjes train ik nu UB/LB en ben ook pas 2maanden geleden begonnen met squatten en deadliften tot mijn grote spijt. want dit zijn mijn stats:
Squat 5 x 65kg (vind het heerlijk om te doen)
Bench 5 x 90kg (vond benchen het leukste om te doen maar dat zie je dus al)
Deadlift 5 x 70(werk nog aan de perfecte vorm, wil niet overhaasten en me blesseren)
BOR geen idee, vandaag ga ik ermee beginnen
Overheadpress/Militairy press ook geen idee vandaag eerste keer.

ohja dit schema volg ik op ma wo en vr en op di en do boks ik al jaren. hoop dat dit mij niet gaat belemmeren in mijn herstel. hoewel het grotendeels uithoudingsvermogen is. ben alleen wel bang dat mijn schouders t flink te verduren krijgen over een paar weken als ik bij de zware lifts aankom en dan ook nog eens moet boksen tussendoor! maar we zullen zien. ben deze week ook weer begonnen met school dus daar beweeg ik ook niet veel^^

ik ga vandaag beginnen met het stronglift schema, ik ga me er strikt aan houden behalve voor de bench, heeft mijn coach ook verteld dat ik daar gewoon beter 3x5 kan doen. als ik ook mijn beginstats invul eindig ik na 12weken stronglift op 87.5kg met bench, dus dat betekent dat ik daar iets anders mee moet doen, maar wil op mijn andere lifts toch wel flinke gains maken. na 12weken moet mijn squat op ongeveer 120kg staan en deadlift 125-130. als iemand hier ervaring mee heeft(bench stuk hoger dan de rest) hoor ik het graag, wil namelijk zsm naar de 100kg benchen. gewoon een morele mijlpaal :D.

ohja dit schema volg ik op ma wo en vr en op di en do boks ik al jaren. hoop dat dit mij niet gaat belemmeren in mijn herstel. hoewel het grotendeels uithoudingsvermogen is. ben alleen wel bang dat mijn schouders t flink te verduren krijgen over een paar weken als ik bij de zware lifts aankom en dan ook nog eens moet boksen tussendoor! maar we zullen zien. ben deze week ook weer begonnen met school dus daar beweeg ik ook niet veel^^

mijn 2e doel is om zvm te gaan eten, krijg nu ongeveer 3200kcal binnen maar kan echt niet meer naar binnengepropt krijgen. in het weekend probeer ik zelfs anderhalve liter water in 1x leeg te drinken en zo tot ik 2flessen kan(rekt je maag op blijkbaar). zo trainde een engelse wedstrijdeter 3maanden voor zijn wedstrijd vertelde die mij in een pub. hij was niet eens zo'n vette foeb die gozer en die kon bergen eten weg krijgen. als iemand nog tips heeft om de eetlust te vergroten hoor ik het graag!

Gr Giacomo

3200kcal is toch niet zo veel :P anyway, succes !!

• Topic Starter Topic Starter
working on it! klote is onregelmatig eten ivm werk studie sporten. altijd druk druk druk. en vind het zo gek om bijvoorbeeld tonijn of kip mee naar school te nemen:P. hoewel ik nu waldkorn brood van de ah eet, 3 sneden brood(100gr) is 38gr eiwit. niet verkeerd als ik er 10 per dag eet dan ^^, en dat is nog zonder beleg.

working on it! klote is onregelmatig eten ivm werk studie sporten. altijd druk druk druk. en vind het zo gek om bijvoorbeeld tonijn of kip mee naar school te nemen:P. hoewel ik nu waldkorn brood van de ah eet, 3 sneden brood(100gr) is 38gr eiwit. niet verkeerd als ik er 10 per dag eet dan ^^, en dat is nog zonder beleg.

Doe dr dan gewoon kipfilet op

training vandaag:
Squat 5x5x35
Overhead Press 5x5x30
Deadlift 5x5x40

en dat was het. erg vreemd om zo weinig kg te pakken en na deze 3 compounds helemaal niks meer te doen. heb het idee dat ik totaal niet getraind heb omdat ik dus met ongeveer 50% 5RM begin dus met dit stronglift 5x5 schema. ik ga me er strikt aan houden behalve bij de bench daar ga ik voor 3 setjes van 5hh, en misschien wel met negatieve reps erbij. dat weet ik nog niet precies. iemand een idee hoe je door een plateautje van benchen heenkomt? ^^

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:44 ----------

en iemand enig idee hoe ik zeg maar onder elk bericht me stats kan zetten en een link naar mijn log? ik heb die opties volgens mij nog niet.. krijg ze niet gevonden!

38 gram eiwit :eek: als ik op calorielijst kijk zie ik maar rond de 13-14 gram!

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:58 ----------

training vandaag:
Squat 5x5x35
Overhead Press 5x5x30
Deadlift 5x5x40

en dat was het. erg vreemd om zo weinig kg te pakken en na deze 3 compounds helemaal niks meer te doen. heb het idee dat ik totaal niet getraind heb omdat ik dus met ongeveer 50% 5RM begin dus met dit stronglift 5x5 schema. ik ga me er strikt aan houden behalve bij de bench daar ga ik voor 3 setjes van 5hh, en misschien wel met negatieve reps erbij. dat weet ik nog niet precies. iemand een idee hoe je door een plateautje van benchen heenkomt? ^^

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:44 ----------

en iemand enig idee hoe ik zeg maar onder elk bericht me stats kan zetten en een link naar mijn log? ik heb die opties volgens mij nog niet.. krijg ze niet gevonden!
Ga naar gebruikersCP linksboven in het menu en dan klik je op
"wijzig handtekening".

Thanks! :D

Training van gisteren.
Squat 5x5x37.5
bench 3x5x85 voelde gewoon dat ik de 90 niet kon halen gisteren.
BOR 5x5x32.5

wederom erg lastig om je ego te laten varen en zo'n lage gewichten te gebruiken..(behalve met bench dan) maar nog gewoon ff paar weekjes rustig aan en dan knallen :D

training vandaag:

Squat 5x5x40
MP 5x5x32.5
Deadlift 5x5x45

training was weer een eitje. me trainingsmaat doet een ander schema dus had veel tijd over en heb nog maar 3 setjes bicepcurls gedaan uit verveling en 3x50 crunches. het enigste dat ik mis in mijn sportschool is een incline bankje voor je buikspieren.

training van vandaag weer:

Squat 5x5x42.5
Bench 3x5x90(laatste rep van de laatste set met alles wat ik had eruit geperst, maar zonder hulp omhoog gekregen!)
BOR 5x5x35

weet niet of ik het nog een week uithoud om zo licht te trainen. mijn armen slinken met de dag lijkt wel en heb ook niet het idee dat ik train. verschrikkelijk dit! zit er sterk aan te twijfelen om toch maar weer gewoon een split te gaan doen.

Terug
Naar boven