Fitness Seller

Myjectors long "cut" logje

• Topic Starter Topic Starter
Training gaat lekker, rare is dat ik veeeel minder naar de plee moet, vroeger met al de carbs was dit tot 6maal per dag nu 1maal.

Vnv rug en triceps + 45min crosstrainer

Nu 2weekjes bezig en al 1% vet kwijt en een pak vocht.
Stofwisseling is wel veel trager dan tijdens de bulk, minder sch**ten enz...
Daarom ga ik s'ochtend toch wat carbs consumeren, komen 2kleine sneetjes bruin brood bij om mijn meta op gang te zetten s'ochtends.
Gaat wel traagjes, maar heb de tijd. Visie zomer is nog ver

Vandaag lekker Borst training ala arnold. dippen met gewicht en zware flyes that's it + cardio

Komt goed man. :thumbs: Beter beetje trager, dat je al je massa mag overhouden

Suc6 maat op naar de volgende big mac hmmmmm:D

Pfffff de honger blijft, heb nu wat magere ham als tussendoortje.
Kt en cardio blijven goed gaan, buik spieren worden licht zichtbaar bij het opspannen van mn abs.
Aders op de onderbuik komen ook terug,
Veel meer defenitie op armen, aders staan zo lekker!!
Denk dat nu echt het vet van mn buik begint te verbranden.
Is nu wel ff een moeilijke periode me de dagen enz. Morgen cheat DAG!!
Zuipen en eten... dan terug strikt aan het dieet (proberen;))

Pfffff de honger blijft, heb nu wat magere ham als tussendoortje.
Kt en cardio blijven goed gaan, buik spieren worden licht zichtbaar bij het opspannen van mn abs.
Aders op de onderbuik komen ook terug,
Veel meer defenitie op armen, aders staan zo lekker!!
Denk dat nu echt het vet van mn buik begint te verbranden.
Is nu wel ff een moeilijke periode me de dagen enz. Morgen cheat DAG!!
Zuipen en eten... dan terug strikt aan het dieet (proberen;))

duidelijk op de goede weg man. morgen is idd een k*tdag voor iedereen denk ik. ;)

lekker bezig met je cut!

Kleine aanpassing aan het voedings schema: Voeg s'avonds ivm olijfolie, 1eetlepel bertolli mayonaise(basis van olijf en lijnzaad olie) toe aan de salade, zo krijg ik wat meer vetten binnen en minder hongergevoel s'avonds.
komen dus zo'n 80Kcal's bij.

Ga vnv nog ff bij de apotheek langs achter homeopatische honger remmers.
Ben nu al zo'n kleine 4weekjes bezig en het honger gevoel blijft enorm, droom s'nachts over potten en pannen en alles wat erin zit, ben sedert mijn geboorte altijd al een honger lijder geweest precies, maar dit is ziekelijk, ik praat alleen nog maar over eten...

Wat zijn de nieuwe stats?

Kom nu op zo'n 94.3Kg, percentage loopt zeker tegen de 12% nu, abs worden lichtjes zichtbaar bij goede licht ;)
Vnv ff vetmeting laten doen
Ben al een kleine 4% kwijt in 4weken, eerste weken heel veel vocht kwijt rond torax

gaat hard kerel ... goed van je ondanks de hele temptations van het Kerst & Nieuwjaar gebeuren

gaat hard kerel ... goed van je ondanks de hele temptations van het Kerst & Nieuwjaar gebeuren

Ja, het heeft me zelfs es goed gedaan voor mn stofwisseling 2cheat meals per week.
Nu terug op cruise schema, s'ochtends voeg ik toch een sneetje brood bij met choco pasta, anders kom ik gefrustreerd :D
Kcal liggen toch laag, dus kan ik af en toe es wat tussen nemen als ontbijt

Ga deze week wat carbs bij het ontbijt doen...Met die koude en zieken thuis voor me wat sterker te maken. Frontloadje peperkoek ;)
Gisteren goed training gehad, lekker bench en heerlijk gedipt met halter van 28kg aan mn ketting, biceps training ging ook erg goed, zijn kapot vandaag.
Ga ook 3 cracker toevoegen in mijn dag totaal, dit om de pindakaas enz wat aangenamer te maken en het rauwe vlees.
Vnv nog ff naar de paardeslachter langs

Ga deze week wat carbs bij het ontbijt doen...Met die koude en zieken thuis voor me wat sterker te maken. Frontloadje peperkoek ;)
Gisteren goed training gehad, lekker bench en heerlijk gedipt met halter van 28kg aan mn ketting, biceps training ging ook erg goed, zijn kapot vandaag.
Ga ook 3 cracker toevoegen in mijn dag totaal, dit om de pindakaas enz wat aangenamer te maken en het rauwe vlees.
Vnv nog ff naar de paardeslachter langs

Peperkoek FTW :p Eet standaard ook 2 plakken iedere morgen :p

BW + 28kg dips zijn bruut kerel

Nog even een vraagje ivm die lijnzaadolie, waar haal je die? Ik vind die nergens
bij ons in de winkels. En de supplementen shops vragen overdreven veel ervoor imo

Peperkoek FTW :p Eet standaard ook 2 plakken iedere morgen :p

BW + 28kg dips zijn bruut kerel

Nog even een vraagje ivm die lijnzaadolie, waar haal je die? Ik vind die nergens
bij ons in de winkels. En de supplementen shops vragen overdreven veel ervoor imo

Bij ons kan je ze in de AD delhaize kopen, of in de Bio markt, ga dit weekend weer ff inkopen doen en de pindakaas eens vervangen daar witte amandel pasta.
Ja joh heerlijk die peperkoek!!! :D

Nog kleine aanpassing aan dieet.
Voeg nu bij het ontbijt standaard 2 sneetjes peperkoek bij om wat sterker te staan ivm de kou (48gr KH)
Kom ik op een dag totaal van ong. 80gr carbs incl groenten en soep

Terug
Naar boven