- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Pfffff de honger blijft, heb nu wat magere ham als tussendoortje.
Kt en cardio blijven goed gaan, buik spieren worden licht zichtbaar bij het opspannen van mn abs.
Aders op de onderbuik komen ook terug,
Veel meer defenitie op armen, aders staan zo lekker!!
Denk dat nu echt het vet van mn buik begint te verbranden.
Is nu wel ff een moeilijke periode me de dagen enz. Morgen cheat DAG!!
Zuipen en eten... dan terug strikt aan het dieet (proberen)

gaat hard kerel ... goed van je ondanks de hele temptations van het Kerst & Nieuwjaar gebeuren

Kom nu op zo'n 94.3Kg, percentage loopt zeker tegen de 12% nu, abs worden lichtjes zichtbaar bij goede licht
Vnv ff vetmeting laten doen
Ben al een kleine 4% kwijt in 4weken, eerste weken heel veel vocht kwijt rond torax

Ga deze week wat carbs bij het ontbijt doen...Met die koude en zieken thuis voor me wat sterker te maken. Frontloadje peperkoek
Gisteren goed training gehad, lekker bench en heerlijk gedipt met halter van 28kg aan mn ketting, biceps training ging ook erg goed, zijn kapot vandaag.
Ga ook 3 cracker toevoegen in mijn dag totaal, dit om de pindakaas enz wat aangenamer te maken en het rauwe vlees.
Vnv nog ff naar de paardeslachter langs
Eet standaard ook 2 plakken iedere morgen 
Peperkoek FTWEet standaard ook 2 plakken iedere morgen
BW + 28kg dips zijn bruut kerel
Nog even een vraagje ivm die lijnzaadolie, waar haal je die? Ik vind die nergens
bij ons in de winkels. En de supplementen shops vragen overdreven veel ervoor imo