MuscleMeat

N.k Ybf 2007 :14 Oktober 2007?

Ik zit me jaarplanning al te maken met 14 Okterber 2007 dikgedrukt : YBF NK 2007! en zit nu al te denken aan gruwelijke dieeten en trainingen :wl: :D

Ik zou wel ff wachten met denken aan mee te doen aangezien de meeste van jullie ook Delfzijl en misschien wel het NK gaan doen. Als je daar hoog scoort, dan mag je in principe niet eens meer aan deze wedstrijd meedoen. Dus eerst op naar april 2007 en zorg ervoor dat je daar top staat!

Ik zou wel ff wachten met denken aan mee te doen aangezien de meeste van jullie ook Delfzijl en misschien wel het NK gaan doen. Als je daar hoog scoort, dan mag je in principe niet eens meer aan deze wedstrijd meedoen. Dus eerst op naar april 2007 en zorg ervoor dat je daar top staat!

Ik heb in ieder geval besloten geen andere wedstrijd te doen in 2007 dan de YBF NK :D

Hoe zat het dan azgar ? Hij deed ook gewoon me met ybf.

maar niet als Junior.

• Topic Starter Topic Starter
nee precies ashar was vorig jaar junior en heeft nu gewonnen in de gewone klasse ,dus mag niet meer meedoen volgend jaar!!

Goed nieuws, deze datum vergroot de kansen op mijn deelname aanzienlijk :D

N.k. Ybf 2007

Hoi Atleten,

Inderdaad YBF is al weer bezig met plannen voor volgend jaar.
Dit moet wel omdat de theaters tegenwoordig al aardig vol zitten.
bekend is geworden dat de W.K. 3 of 10 november gehouden zal worden.
YBF probeert daar de N.K. altijd 2 a 3 weken voor te organiseren i.v.m. uitzending van de atleten.
De atleet kan dan 1 week gewoon eten en weer aantrekken voor de W.K.

Dit jaar was de W.K. eerder als de N.K. daarom moest YBF uitwijken met uitzending naar de Universe in juni volgend jaar.
Dit is niet de meest ideale situatie voor de atleet omdat er teveel tijd tussen zit en het nieuwe wedstrijd seizoen weer is begonnen.
Als er een half jaar tussen de uitzending zit moet de atleet een traject in waaruit moet blijken of hij of zij tegen die tijd ook klaar zijn voor de Universe.

Bij navraag aan het Theater in Beverwijk bleek dat mijn 1e keuze 21 of 28 oktober al bezet waren.

Dus 14 oktober is de datum voor de N.K. Fitness, Body & Freestyle Dance 2007.

Iedereen hele fijne feestdagen en een gezond en sportief 2007!

Tot volgend jaar!

Met sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies ;)

jowww,
wete jullie eigenlijk of er naast de ybf.. nog meer naturel wedstrijden voor junioren zijn??
kzou graag aan wat meer mee wille doen:)

Ey buddy, Ik denk dat de atlascup in het najaar nog wel leuk kan zijn voor ons. Ik weet alleen niet wanneer deze in 2007 plaats vindt.

Terug
Naar boven