MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Voel je je alweer wat beter?

Lief dat je het vraagt! Lig nog steeds gevloerd op de bank zonder energie of eetlust met veel buikpijn etc. Ook nog eens ongesteld geworden vannacht dus dat maakt het ook niet beter. Overgeven is iig wel gestopt en het gevoel dat ik de piek wel gehad heb 🤞

Hopelijk voel je je vandaag al weer iets beter :thumb: troost je met dat het fysiek is, ziek in je hoofd is erger :)

• #1.983
Hopelijk voel je je vandaag al weer iets beter :thumb: troost je met dat het fysiek is, ziek in je hoofd is erger :)

Klopt al lijkt het inmiddels wel of ik dagen in een bad trip heb gezeten haha. Lijk vandaag weer wat meer op deze aarde te zijn en eetlust begint langzaam op te komen. Niet zoals ik van mijzelf gewend ben maar kleine stapjes tellen ook 🥰. Hoop iig zo snel mogelijk het sporten weer op te kunnen pakken want dat mis ik wel. En moet maar weer nadenken over andere meals want heb een trauma opgelopen woensdag door de boontjes en vrees dat ik die niet meer weg krijg 😁

Fijn dat je wat opknapt.
Qua meals... misschien eens proberen wat meer variatie in te brengen. De kip verveelt niet snel. Maar ipv boontjes wissel af met worteltjes broccoli, bloemkool oid. Zijn ook allemaal in diepvries. Of kijk eens naar de euromix van muscle meat. Denk ook gewoon eens aan wokgroenten voor 3 dagen klaarmaken. Dan gaat t je ook minder tegenstaan.
Ik deed vaak met 3 warme meals per dag
1x chili con Carne met ei en boontjes
1x rijst met kip en roerbakmix
1x macaroni met blikje tonijn op groente en een andere roerbakmix
Maakte dan alles voor 5 dagen klaar. Wel alles in duobakken bewaren. Macros waren ongeveer gelijk zodat ik ook kon wisselen.

Is maar een ideetje 😊

• #1.985
Fijn dat je wat opknapt.
Qua meals... misschien eens proberen wat meer variatie in te brengen. De kip verveelt niet snel. Maar ipv boontjes wissel af met worteltjes broccoli, bloemkool oid. Zijn ook allemaal in diepvries. Of kijk eens naar de euromix van muscle meat. Denk ook gewoon eens aan wokgroenten voor 3 dagen klaarmaken. Dan gaat t je ook minder tegenstaan.
Ik deed vaak met 3 warme meals per dag
1x chili con Carne met ei en boontjes
1x rijst met kip en roerbakmix
1x macaroni met blikje tonijn op groente en een andere roerbakmix
Maakte dan alles voor 5 dagen klaar. Wel alles in duobakken bewaren. Macros waren ongeveer gelijk zodat ik ook kon wisselen.

Is maar een ideetje 😊

Dankjewel voor je goede ideeën! Zodra ik weer eetlust heb ga ik met een nieuw schema aan de slag. Zag laatst dat het topic recepten nieuw leven zou worden ingeblazen. Is dat nog gelukt?

Klopt al lijkt het inmiddels wel of ik dagen in een bad trip heb gezeten haha. Lijk vandaag weer wat meer op deze aarde te zijn en eetlust begint langzaam op te komen. Niet zoals ik van mijzelf gewend ben maar kleine stapjes tellen ook 🥰. Hoop iig zo snel mogelijk het sporten weer op te kunnen pakken want dat mis ik wel. En moet maar weer nadenken over andere meals want heb een trauma opgelopen woensdag door de boontjes en vrees dat ik die niet meer weg krijg 😁
Hé bah, een buikgriep is echt heel naar. Even afkloppen, ik ben al een tijd niet meer zo ziek geweest.

Hopelijk kun je snel het sporten weer opstarten 🙏

• #1.987
Hé bah, een buikgriep is echt heel naar. Even afkloppen, ik ben al een tijd niet meer zo ziek geweest.

Hopelijk kun je snel het sporten weer opstarten 🙏

Ja tis echt heel kut. Besef je je weer even hoe slecht je je kunt voelen. Des te dankbaarder ook weer als ik er weer bovenop ben 😇

Cant wait!

• #1.988
Woensdag na een week weer benen getraind. Wel 2 oefeningen minder gedaan omdat ik langzaam was en nog niet op energie.
Gisteren UB gedaan en ging wel weer lekker. Had zere billen van woensdag en was positief om weer wat anders te voelen dan doorligongemak van de week bank liggen.
Vanmorgen voor het eerst weer wezen lopen en dit viel minder tegen dan verwacht dus allemaal best wel positief. Cirkeltje weer rond ✅️✅️✅️

Morgen rustdag en van plan een lekker stuk te gaan wandelen in natuurgebied.

1000033715.jpg

1000033717.jpg

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Goed om te lezen dat je de draad weer hebt opgepakt. Logisch ook dat je nog niet volledig terug op krachten bent na dagenlang niks fatsoenlijks te hebben kunnen eten. Ook fijn om te zien dat het ritme (lower, upper, run, rest) repeat kennelijk goed bevalt. :thumbs:

• #1.990
Goed om te lezen dat je de draad weer hebt opgepakt. Logisch ook dat je nog niet volledig terug op krachten bent na dagenlang niks fatsoenlijks te hebben kunnen eten. Ook fijn om te zien dat het ritme (lower, upper, run, rest) repeat kennelijk goed bevalt. :thumbs:
Klopt helemaal. Training daarom wat aangepast en blij dat ik naar de sportschool kon gaan.

Vanmorgen lekker een stuk wezen wandelen. Absoluut geen denderende kilometers gemaakt maar toch beweging en mooie plaatjes op rustdag.

1000033760.jpg

1000033763.jpg

Klopt helemaal. Training daarom wat aangepast en blij dat ik naar de sportschool kon gaan.

Vanmorgen lekker een stuk wezen wandelen. Absoluut geen denderende kilometers gemaakt maar toch beweging en mooie plaatjes op rustdag.

1000033760.jpg

1000033763.jpg
Aah leuk een bunzing gespot en ook nog op de foto kunnen zetten😃!

• #1.999
Altijd fijn. Wakker gebeld worden om 4 uur omdat je bereikbare dienst hebt. Hierna maar uit bed gegaan en lekker benen getraind. Voordeel dat ik alleen was en de sportschool nog redelijk koel. Nu klaarmaken en dagje werken. Heb het gevoel nu weer volledig hersteld te zijn en mijn maag draait zich niet volledig om bij het idee van boontjes dus toch maar beginnen die 5kg op te maken 😁

1000033822.jpg

En hoe gaat het hier dame?

Terug
Naar boven