MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Bijlagen

• 20251123_061815.jpg
    20251123_061815.jpg
    132,9 KB · Weergaven: 54
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.025
Ivm het weer de loopband maar weer opgezocht. Heb wel het idee dat mijn garmin minder accuraat is dan buiten. Iig wel weer lekker iets te hebben gedaan. Afgelopen zaterdag ook op de loopband geweest maar toch wat te hard gesprint en opnieuw de spier van knie naar bil teveel belast. Had dit een jaar geleden ook tijdens het hardlopen. Zondag en maandag veel op de bank gelegen en alleen 10k stappendoel gehaald. Vandaag daarom rustig constant loopje gedaan ipv mijn favoriete interval.

Dinsdag was het voor 90% over dus benen wezen trainen met alle oefeningen wat lager in gewicht en gisteren bovenlichaam. De cirkel weer rond dus morgen rustdag.

Verder weinig zin, dday is coming, licht verkouden en denk een winterdip. Maar blij dat ik alles heb gedaan. Nog 2 dagen werken en dan lekker weekend 😇

1000038393.jpg

1000038391.jpg

1000038392.jpg

Slik je d3, zo niet dan 6000iu dagelijks om je winter dip aan te vechten.

Ivm het weer de loopband maar weer opgezocht. Heb wel het idee dat mijn garmin minder accuraat is dan buiten. Iig wel weer lekker iets te hebben gedaan. Afgelopen zaterdag ook op de loopband geweest maar toch wat te hard gesprint en opnieuw de spier van knie naar bil teveel belast. Had dit een jaar geleden ook tijdens het hardlopen. Zondag en maandag veel op de bank gelegen en alleen 10k stappendoel gehaald. Vandaag daarom rustig constant loopje gedaan ipv mijn favoriete interval.

Dinsdag was het voor 90% over dus benen wezen trainen met alle oefeningen wat lager in gewicht en gisteren bovenlichaam. De cirkel weer rond dus morgen rustdag.

Verder weinig zin, dday is coming, licht verkouden en denk een winterdip. Maar blij dat ik alles heb gedaan. Nog 2 dagen werken en dan lekker weekend 😇

1000038393.jpg

1000038391.jpg

1000038392.jpg
Goed bezig en mooi optijd ben je altijd ook🤗. De winterdip heb ik ook last van. (Lastiger uit je nest komen). Misschien ook maar eens d3 proberen zoals Dennis aanbeveelt💡

• #2.029
Slik je d3, zo niet dan 6000iu dagelijks om je winter dip aan te vechten.

Ja slik ik dagelijks. Gisteren ook paar minuutjes zonnebank gepakt. Denk ook groot deel hormonen dus loopt wel weer los. Thnx voor de tips 🥰

• #2.030
Goed bezig en mooi optijd ben je altijd ook🤗. De winterdip heb ik ook last van. (Lastiger uit je nest komen). Misschien ook maar eens d3 proberen zoals Dennis aanbeveelt💡

Js ochtend trainen echt mijn ding maar kom er idd echt wat lastig uit deze week. Gelukkig vallen de eerste 2 trainingen deze week in het weekend kan ik nog wat langer blijven liggen als ik zin heb 😊. Ik heb de d3 van xxl trouwens mocht je op zoek gaan.

• #2.031
Woehoe eindelijk uit mijn motivatie dip! Had deze week geen zin om te sporten, zag de meerwaarde van op mijn voeding letten even niet in en alles was al snel teveel. Gisteren extra dagje rust genomen, extra broodje gegeten en 9.5 uur geslapen. Verkoudheidsgevoel is weg en de neerslachtige deken is ook in bed blijven liggen.

Vanmorgen daarom alles uit mijn been training gehaald en met veel plezier getraind. Paar weken terug was de smith machine stuk en was ik gedwongen te squatten met losse stang. Zowel qua focus als spierpijn vroeg dit erg veel en daarom besloten om en om te doen. Vanmorgen losse stang tijd en een goede pomp denk ik 😁.

Op naar een fijne week 😇

• #2.033
Probeer je motivatie om te zetten in discipline. Wetende wat je doel is en wat je wilt bereiken. We hebben allemaal wel eens last van een dipje, maar probeer het voor jezelf om te schakelen.

Ja maar zonder baarmoeder en de dipjes die zij kan geven is dat wel makkelijk gezegd hoor 😁 Discipline lijkt mij blijven sporten ook zonder zin dus die kan ik wel aanvinken 😊. Komt allemaal goed 😘

Ja maar zonder baarmoeder en de dipjes die zij kan geven is dat wel makkelijk gezegd hoor 😁 Discipline lijkt mij blijven sporten ook zonder zin dus die kan ik wel aanvinken 😊. Komt allemaal goed 😘
En je doet het toch steeds weer allemaal moet je maar denken.

Iedereen heeft wel eens last van een dipje …. Ik heb geen baarmoeder maar wel soms last van de mannenlijke overgang, weet je hoe zwaar dat is?

Is maar een grapje hè 🤪. You can do it !

Iedereen heeft wel eens last van een dipje …. Ik heb geen baarmoeder maar wel soms last van de mannenlijke overgang, weet je hoe zwaar dat is?
Had je daar niet ergens van de week last van?
Toen je vond dat het hier geen zak meer aan was nadat de meeste gebanned waren? :D

• #2.039
Had je daar niet ergens van de week last van?
Toen je vond dat het hier geen zak meer aan was nadat de meeste gebanned waren? :D

Oh dat heb ik gemist. Tis wel rustiger geworden maar gelijk ook positiever. Dus ga ervan uit dat er nu een nieuwe beweging groeit die elkaar motiveert, steunt en informeert 😊. Ipv gezeik gezeur en leedvermaak

Oh dat heb ik gemist. Tis wel rustiger geworden maar gelijk ook positiever. Dus ga ervan uit dat er nu een nieuwe beweging groeit die elkaar motiveert, steunt en informeert 😊. Ipv gezeik gezeur en leedvermaak
Ja de ene vind dit fijn en dat andere weer dat.
Ik vermaak me sws wel :D en motiveren is altijd goed.
Kom op Buttie nog een rondje buiten lopen
200.gif

:D

Terug
Naar boven