Fitness Seller

Na 4 jaar niet trainen weer beginnen

cnt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
112kg
Hallo
Ik ben 26 jaar
Heb vroeger veel gesport maar door wat zware tegenslagen in mijn leven gestopt en depresief geworden
Heb veel antidepresieva gehad waar ik gelukkig al enige tijd vanaf ben
Ik train nu weer een maand en zou graag nog 2 maand verder willen trainen
En dan e.e.a hulp middelen willen gebruiken om wat sneller effectbte krijgen en zodoende gemotiveerder te blijven ik besef dat dit heel dom klinkt maar ik sta er echt achter want wil graag un doel bereiken
Ik zou graag wat advies willen daar il wel het eea wil gaan gebruiken en wat jullie menig en ervaring hiervan is
Alvast bedankt
Gr

Hallo
Ik ben 26 jaar
Heb vroeger veel gesport maar door wat zware tegenslagen in mijn leven gestopt en depresief geworden
En dan e.e.a hulp middelen willen gebruiken om wat sneller effectbte krijgen en zodoende gemotiveerder te blijven ik besef dat dit heel dom klinkt maar ik sta er echt achter want wil graag un doel bereiken
Ik zou graag wat advies willen daar il wel het eea wil gaan gebruiken en wat jullie menig en ervaring hiervan is
Alvast bedankt
Gr
je traint net een maand wil nog 2mnd trainen en dan gebruiken ik denk dat jou antidepressiva nog teveel
in je hoofd zit want hoe jij hier nederlands schrijft kan niemand lezen

ga eerst maar eens een paar jaar goed eten en trainen kom dan miss eens terug imo

Hallo
Ik ben 26 jaar
Alvast bedankt
Gr

je traint net een maand wil nog 2mnd trainen en dan gebruiken ik denk dat jou antidepressiva nog teveel

ga eerst maar eens een paar jaar goed eten en trainen kom dan miss eens terug imo

Ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik doe het toch.
Specialpaint, dit topic staat NIET in de AAS sectie, daarmee wil ik zeggen dat het dikgedrukte in de quote van de TS niet per se aas is, maar kan net zo goed supplementen zijn.
Daarbij is het lomp op zoiets te zeggen als ''je antidepressiva nog teveel in je hoofd'', je zou toch beter verwachten van iemand op jouw leeftijd :)

Voor cnt: wat voor hulpmiddelen bedoel je? Bedoel je AAS of bedoel je meer vriendelijkere producten zoals supplementen, shakes ed?
Zo kan het ook he specialpaint...no offence :)

krijg je sneller effect dan van supps hell?

ik zou ook aan aas denken als ik zie wat OP schrijft.

hulp middelen om sneller effect te krijgen, lijkt me niet over motivatie te gaan.

ik zou ook aan aas denken als ik zie wat OP schrijft.

hulp middelen om sneller effect te krijgen, lijkt me niet over motivatie te gaan.

Dat je eraan denkt is inderdaad niet gek, maar als je er gelijk vanuit gaat met beledigende teksten erbij, is een beetje kansloos om het zo maar te zeggen..
Vragen ernaar is beter :) Nu afwachten waar het dus om gaat, dan kunnen we alsnog oordelen en advies geven toch?

Hallo
Ik ben 26 jaar
Alvast bedankt
Gr

Beetje extra motivatie nodig, 30-45 min voor het trainen PreWorkOut shake kan een flinke steun in de rug bieden en zeker het proberen waard als ik Uw post lees

Kunt ze gewoon online bestellen tegen relatief goedkope prijzen bij Body en fit

Ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik doe het toch.
Specialpaint, dit topic staat NIET in de AAS sectie, daarmee wil ik zeggen dat het dikgedrukte in de quote van de TS niet per se aas is, maar kan net zo goed supplementen zijn.
Daarbij is het lomp op zoiets te zeggen als ''je antidepressiva nog teveel in je hoofd'', je zou toch beter verwachten van iemand op jouw leeftijd :)

Voor cnt: wat voor hulpmiddelen bedoel je? Bedoel je AAS of bedoel je meer vriendelijkere producten zoals supplementen, shakes ed?
Zo kan het ook he specialpaint...no offence :)

en dat jij zo reageert weten jij en ik wel waarom he??? hoef ik hier niet uit te leggen of wel ?? doe ik graag
hoor
ik reageerde sarcastisch op zijn verhaal ivm met zijn schrijf fouten en met op zijn voornemen op supps of het nu aas of andere dingen zijn als je 4 jaar niet getraind hebt en nu weer een maand bezig bent en nog weer over 2mnd iets wilt gebruiken om gemotiveerd te blijven is het zonde van je geld beter eerst een goed trainingsschema en voedselschema maken en dan eerst maar kijken hoelang je het volhoud

en praat bij mij niet over lomp he want je bent weer aardig op dreef hier op dbb om in ieder topic weer op alles en iedereen commentaar te geven maar dat kun je verwachten van iemand van jou leeftijd he ??? lol

Snel aangebrand zeg :)

miss maar je lokt mij wel weer uit de tent he ??:D antw. graag eens op mijn pm please ik bijt niet hoor

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

miss maar je lokt mij wel weer uit de tent he ??:D antw. graag eens op mijn pm please ik bijt niet hoor

en ja het had idd wat subtieler gekund daar heb je gelijk in

• Topic Starter Topic Starter
Hallo
Ik bedoelde AAS
En de reden dat ik dat wil is om met sneller effect gemotiveerd blijf om door te trainen.
Ik heb me hier aangemeld om gewoon eerlijk antwoord over hoe en wat niet om afgezeikt te worden.
Ik dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te adviseren en meningen te delen ipv zo reageren.
Mijn besluit staat vast wou alleen weten wat het precies doet wat de ervaring hiermee is enz
Graag serieuse antwoorden
Bij voorbaad dank

Hallo
Ik bedoelde AAS
En de reden dat ik dat wil is om met sneller effect gemotiveerd blijf om door te trainen.
Ik heb me hier aangemeld om gewoon eerlijk antwoord over hoe en wat niet om afgezeikt te worden.
Ik dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te adviseren en meningen te delen ipv zo reageren.
Mijn besluit staat vast wou alleen weten wat het precies doet wat de ervaring hiermee is enz
Bij voorbaad dank

hahaha dus heb ik zoals bijna altijd weer gelijk he ??? ( he hell 93 )

cnt wat ik nu ga zeggen zullen er wel meer gaan doen je bent volwassen genoeg om dit te begrijpen
jij komt waarschijnlijk van een lange weg gezien jou medicatie en traint pas weer een maand ..

nu wil je gelijk aan de aas jou lichaam en spieren zijn nog helemaal niet gewend aan die belasting en dit gaat alleen maar grootte blessures opleveren ..

en dan praat ik nog niet eens over de mentale aspecten van aas gebruik en zeker als je stopt ga je eerst even goed inlezen

en het is duidelijk dat jij op zo.n leeftijd echt de motivatie mist om echt door te zetten en te trainen als je dan toch geld wilt verspillen koop dan maar een hoop pre workouts

je wilt een eerlijk antwoord nu die heb je bij deze blijf ver weg van aas

opa

Als jou doel een grotere spier massa zal worden zet dan eerst alles op schema voor dat je aan die AAS gaat beginnen.

Begin met, niet roken en niet meer drinken.

Daarna begin je aan een training schema.
Als je 5x in de week kan gaan, neem een split schema.
Vervolgens een voeding schema aanmaken.
Voeding is ook heel belangrijk voor wanneer je ooit AAS wilt in gaan nemen.

Schrijf al je gewichten op in een notitie boekje.
Neem een Personal Trainer aan jou zijde die jou mee kan helpen aan de vooruit gang.

Mocht je na alles dit doen en je bent over een jaar nog steeds 100% gemotiveerd, dan kan je nadenken over de AAS.

AAS is geen wonder middel, Eiwitten wel.

Hallo
Ik bedoelde AAS
Bij voorbaad dank

Ik denk niet dat je echt serieuze antwoorden zal gaan krijgen, na 3 maanden al aan de AAS?

Is het niet zo dat AAS je ook depressiever kan maken?

Advies: Eat train eat misc eat repeat.

P.S. No offence

Als jou doel een grotere spier massa zal worden zet dan eerst alles op schema voor dat je aan die AAS gaat beginnen.

Begin met, niet roken en niet meer drinken.

Daarna begin je aan een training schema.
Als je 5x in de week kan gaan, neem een split schema.
Vervolgens een voeding schema aanmaken.
Voeding is ook heel belangrijk voor wanneer je ooit AAS wilt in gaan nemen.

Schrijf al je gewichten op in een notitie boekje.
Neem een Personal Trainer aan jou zijde die jou mee kan helpen aan de vooruit gang.

Mocht je na alles dit doen en je bent over een jaar nog steeds 100% gemotiveerd, dan kan je nadenken over de AAS.

AAS is geen wonder middel, Eiwitten wel.

Ik sluit mij hier bij aan.

Het lijkt mij een stuk verstandiger dat je (OP) er eerst achterkomt wat jij zelf kunt wanneer je ergens moeite voor doet. Ik zeg niet dat je dat niet deed in het verleden maar het komt bij mij over
als iets wat jij zoekt waar jij je aan kan vasthouden zoals je misschien deed met jouw medicatie?

Je zegt dat je blij bent dat je er vanaf bent maar stop je dan weer niet te snel over na het volgende hulpmiddel? Ik snap ook wel dat een mens graag liever de kortste weg zoekt naar gemak..
Maar denk eens na over het feit dat je het moeilijk had met depressiviteit.

Ik denk dat het voor jou heel wat meer waard is dat je helemaal wat op eigen kracht gaat doen in de hoop dat het je eigenwaarde omhoog
schroeft en dat je er achterkomt van "Damn.. IK kan dit, IK doe dit en IK ben trots op wat IKZELF heb verricht"

Anyway.. Succes met jezelf.

Tegenslagen zal je altijd wel hebben..

Trainen is zeker een goede manier om voor wat afleiding te zorgen, maar als je na een paar maanden al aan de AAS gaat, ga je der weer een soort van competitie van maken, wanneer je dan niet de gewenste resultaten krijgt kan je ook terugvallen in je oude situatie.

Gewoon lekker trainen het is tenslotte een hobby, no rush !

Cnt het lijkt er op dat je al beslist hebt. Ik gebruik geen AAS maar ik kan je zeggen dat je even goed natuurlijk progressie kunt maken en motivatie behouden om door te gaan.
Overigens gezien je verleden, zou ik je aanraden om toch 2 x na te denken of je alles hebt verwerkt omdat AAS veel meer doet dan enkel je spieren en mass triggert. Dit is mijn mening. Het mag cliché klinken op dit forum maar mijn mening is ook: kom er effe een paar jaar in, eet goed en weeg dan pas af.
AAS is geen speelgoed.

en dat jij zo reageert weten jij en ik wel waarom he??? hoef ik hier niet uit te leggen of wel ?? doe ik graag
hoor
ik reageerde sarcastisch op zijn verhaal ivm met zijn schrijf fouten en met op zijn voornemen op supps of het nu aas of andere dingen zijn als je 4 jaar niet getraind hebt en nu weer een maand bezig bent en nog weer over 2mnd iets wilt gebruiken om gemotiveerd te blijven is het zonde van je geld beter eerst een goed trainingsschema en voedselschema maken en dan eerst maar kijken hoelang je het volhoud

en praat bij mij niet over lomp he want je bent weer aardig op dreef hier op dbb om in ieder topic weer op alles en iedereen commentaar te geven maar dat kun je verwachten van iemand van jou leeftijd he ??? lol

Grappig dat de 1 schrijft dat de ander niet kan schrijven terwijl hij zelf ook veuls te lange zinnen schrijft zonder punt waardoor het onprettig wordt om te lezen echt man dit is niet te doen en als lezer heb je zoiets van laat maar zitten dat ga ik niet lezen die leestekens hebben ze verdorie niet voor niks uitgevonden dus gebruik ze dan ook dus specialpaint neem eens de moeite om een paar fatsoenlijke zinnen op dit forum te krabbelen zodat mensen tenminste de moeite nemen om je krabbels te lezen dit voorkomt veel onduidelijkheid

words can't express...

Terug
Naar boven