XXL Nutrition

Na 4 jaar niet trainen weer beginnen

Hallo
Ik bedoelde AAS
En de reden dat ik dat wil is om met sneller effect gemotiveerd blijf om door te trainen.
Ik heb me hier aangemeld om gewoon eerlijk antwoord over hoe en wat niet om afgezeikt te worden.
Ik dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te adviseren en meningen te delen ipv zo reageren.
Mijn besluit staat vast wou alleen weten wat het precies doet wat de ervaring hiermee is enz
Graag serieuse antwoorden
Bij voorbaad dank

Zorg eerst dat je er alles vanaf weet voordat je ermee begint aub.

Hallo
Ik ben 26 jaar
Heb vroeger veel gesport maar door wat zware tegenslagen in mijn leven gestopt en depresief geworden
Heb veel antidepresieva gehad waar ik gelukkig al enige tijd vanaf ben
Ik train nu weer een maand en zou graag nog 2 maand verder willen trainen
En dan e.e.a hulp middelen willen gebruiken om wat sneller effectbte krijgen en zodoende gemotiveerder te blijven ik besef dat dit heel dom klinkt maar ik sta er echt achter want wil graag un doel bereiken
Ik zou graag wat advies willen daar il wel het eea wil gaan gebruiken en wat jullie menig en ervaring hiervan is
Alvast bedankt
Gr

Goedendag,

ten eerste ik weet wat het is om goed depri te zijn. en ik weet dat het niet makkelijk is.

het is al een hele overwinning dat je geen AD meer nodig hebt. ik zou dan ook niet aan de AAS gaan. het zit namelijk zo dat als je klaar bent met AAS dit een flinke dip kan geven, en bij mensen die gevoelig zijn voor depressies kan dit overslaan i neen regelrecht ramp.

mijn advies is dus, blijf lekker weg van AAS neem het risico niet!

Want als je zodadelijk weer zwaar depressief bent zul je jezelf nooit vergeven.

@ Ts; zie het sporten en in shape komen als een lange termijn/ levensdoel. Dit bereik je niet in een paar maanden. Begin nu weer met liften en kijk hoe sterk je bent, en zet (kortere termijn) doelen om die gewichten omhoog te krijgen. Op basis van je posts denk ik dat je in 6 maanden je droomfysiek wilt hebben maar zo werkt dit dus helaas niet.

Is ook zonde om eraan te beginnen, als je net bent begonnen met trainen zijn de eerste 3 maanden al super veel gains te halen en dat zonder je lever of je hart te bevuilen depressie is k*t maar aas is niet het juiste medicijn. Plezier in je trainingen hebben dat is wel een medicijn. dus train keihard vreet goed en prober elke dag sterker dan gister te zijn doe dat een paar jaar en de mensen zullen je wel serieus antwoord geven op aas. trainze groet Altijdtrainen

Terug
Naar boven