Fitness Seller

Na deze kuur metéén aan de...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
TRIBULUS!

Gezond, natuurlijk, kruidig en mijn PERSOONLIJKE ervaring is dat het uitstekend werkt als herstelmiddel.

Echter, mijn laatste Tribulus-voorraad van Vitalife stond op een website aangeschreven als slecht getest door een laboratorium in Duitsland; er zouden pro-hormonen inzitten. Ik kreeg inderdaad last van pijnscheuten in mijn ballen, iets wat me alleen bij hormoongebruik nogal eens last geeft.

Heeft iemand een tip welk merk gewoon goede kwaliteit Tribu is?

Tribumax van Maximize werkte goed voor mij (750mg tabs)
Synthrax maakt ook heel goede dingen en die hebben em ook.
Noemt Fuzu denk ik.
Je kan mss ook eens zoeken naar Avena Sativa dat schijnt samen met tribulus als nakuur zeer goed te zijn !

• Topic Starter Topic Starter
Maximize....is dat niet dat merk met die vreselijk mooie wikkeltjes om de glazen potjes? Ik krijg altijd wat achterdocht als ik de vormgeving zie die zo mooi is en dan de prijs van het product...dan betaal je duidelijk een hoop voor de verpakking. Daarom viel ik ook voor een merk als Vitalife, gewoon minder poeha, hun proteine is bijvoorbeeld prima, 5kg zak voor 92 euro.

Maximize zijn gewoon witte plastieken potjes hoor :)

fuzu van syntrax is de enige tribulus die iets doet voor me.

dbc01 zei:
TRIBULUS!

Gezond, natuurlijk, kruidig en mijn PERSOONLIJKE ervaring is dat het uitstekend werkt als herstelmiddel.

Echter, mijn laatste Tribulus-voorraad van Vitalife stond op een website aangeschreven als slecht getest door een laboratorium in Duitsland; er zouden pro-hormonen inzitten. Ik kreeg inderdaad last van pijnscheuten in mijn ballen, iets wat me alleen bij hormoongebruik nogal eens last geeft.

Heeft iemand een tip welk merk gewoon goede kwaliteit Tribu is?

Hoeveel en hoe lang gebruik je Tribulus naar een kuur?

ALs het de moeite waard is wil ik het ook wel proberen :)

Groet

Levrone@

zou toch ook nolvadex achter de hand houden hoor...
moest trib. niet voldoende zijn..

Tribulus en Avena sativa !

Deze van Chemical Nutrition (Dorian Yates) lijkt me ook een hele goede. Bevay tevens anti oestrogenen en is goed geprijst vergeleken met Fuzu

Pro Test

Waarschijnlijk zijn de meeste mensen sceptisch geworden over het concept testosteron verhoging. Dat is ook niet echt verwonderlijk, gezien het aantal keren dat er iets op de markt werd gebracht dat absoluut geen resultaat had. Het is wel degelijk mogelijk om het testosteron te verhogen, namelijk door een gestructureerde benadering:

- De afgifte van of het LH of het LHRH hormoon stimuleren.
- Het nabootsen van de werking van bovengenoemde hormonen
- Het verlagen of blokkeren van oestrogeen.

Het goede nieuws is dat er verschillende natuurlijke samenstellingen zijn die dit kunnen bereiken. En hiermee wordt dan niet bedoeld boron, smilax, ginseng etc, maar wetenschappelijk bewezen, bij mensen, testosteron verhogende samenstellingen. Het eerste ingrediënt is Tribulus terrestris, bekend om zijn vermogen om het testosteron te verhogen door de stimulatie van het LH hormoon. Chemical Nutrition kan beschouwd worden als een van de wereldleiders op het gebied van het toepassen van dit kruid in de sport. Ze zijn al 15 jaar hiermee bezig. Buiten Bulgeria hebben ze als enige het materiaal ontwikkeld dat gelijk staat aan het actieve ingrediënt, Protodioscine, dat als behandeling voor onvruchtbaarheid wordt gebruikt. Het volgende product dat gebruikt is, is een hoog geconcentreerd extract van het kruid Avena Sativa. Hiervan is in talrijke studies gebleken dat het een dezelfde werking heeft als het LH hormoon. Pro-Test bevat de hoogst verkrijgbare levels van dit extract. Als laatste ingrediënt bevat het het sterke antioestrogeen, Diindolylmethane. Dit is de laatste doorbraak in oestrogeenregulatie. Deze stof vermindert ook de oestrogeen receptoren en heeft zelfs het vermogen om het hele oestrogeen conversieproces te beïnvloeden via de genen! Diindolylmethane is zonder enige twijfel de belangrijkste vooruitgang in oestrogeenreductie. Pro-test is ´s werelds eerste endocrien ondersteunend systeem, dat de best mogelijke en meest effectieve testosteronverhoging biedt.

http://www.nutriplaza.nl/site/index.php?showproduct=show&idee=279

Kijk daar is de avena sativa al ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken iemand die het gebruikt, dat van Dorian Yates.
Ik dacht dat het aan de dure kant was.
Ik gebruik naast Tribulus ook Nolva en Clomid, misschien is er iemand die een mooi schemaatje kan neerzetten?

Dit is mijn uiteindelijke geworden, is nu min of meer afgelopen:
Test enanthaat: Week 0 1250mg, weeks 1-10 750mg, week 11 500mg

Tren: weeks 1-7 120mg eod, week 8 100 ed, week 9 100mg eod

Primo: weeks 1-5 400mg, weeks 6-9 500mg, weeks 10-12 300mg

Winstrol dep: weeks 10-11 50mg ed, weeks 12-13 50mg eod

HCG: Week 6, 9, 10, 11 and 12 1500 IU.

De resultaten zal ik deze week nog gaan neerzetten op mijn webpage, samen met de updates van de laatste 6 weken. Foto's krijg ik van de week ook binnen. Zal ik als eerste hier plaatsen!

Terug
Naar boven