AndroidHealthClinic

na jaren niet trainen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
818784f7c27d83bd1b51c431065624b5.png

Vooral die avondschool zal hem massa geven swa!

Khad al een stil vermoeden toen ik "netlog" zag staan :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Wie heb je die foto laten maken lmao XD

• Topic Starter Topic Starter
euhm

echt wtf, dit is een topic voor progressie te laten zien dmv foto's.. tegenwoordig worden er meer foto's gepost van hoe erg je achteruit bent gegaan en dan ook nog is in 6j tijd waar de F789698(&^*%)(ck gaat dit over?
dit is niet hoeveel ik achteruit ben gegaan op 6j tijd maar van 82kg in januari tot half december 2009 naar 57.5kg na mijn kuur heb ik zo goed als geen terugval gehad,ik denk dat ik mij niet goed uitgedrukt heb en idd die kuur was te vroeg daarmee deze foto's van nu en dan maandelijks ofzo mijn progressie, mijn voedingsschema staat ook al gepost ALLES NATUURLIJK hé, wel whey en massgainer en vééél water,met thee:D

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

maareuhhh ik denk toch wel dat het de bedoeling is da gijle mij goede raad geeft en niet afbreekt,dat is toch de bedoeling van deze site,niet? dus heb te vroeg gekuurd, ben 16kg bijgekomen maar na competitievechten en daardoor gescheurde ligament ben ik lang buiten dienst geweest maar ben altijd rond de 72kg blijven hangen,niet zo droog maar van mijn bf klopt wel hoor ik wil hier gerust mijn ziekenhuisverslag posten

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Are you kiddin me?
Gewoon veel gaan eten en hard gaan trainen...
Die 3.7 vg? vetgehalte neem ik aan, die kunnen niet kloppen.

Om maar over de foto's van na de kuur en je andere foto's te zwijgen :o
gij zijt hier precies wel de plezantste hé,thx vo compliment

dit is niet hoeveel ik achteruit ben gegaan op 6j tijd maar van 82kg in januari tot half december 2009 naar 57.5kg na mijn kuur heb ik zo goed als geen terugval gehad,ik denk dat ik mij niet goed uitgedrukt heb en idd die kuur was te vroeg daarmee deze foto's van nu en dan maandelijks ofzo mijn progressie, mijn voedingsschema staat ook al gepost ALLES NATUURLIJK hé, wel whey en massgainer en vééél water,met thee:D

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

maareuhhh ik denk toch wel dat het de bedoeling is da gijle mij goede raad geeft en niet afbreekt,dat is toch de bedoeling van deze site,niet? dus heb te vroeg gekuurd, ben 16kg bijgekomen maar na competitievechten en daardoor gescheurde ligament ben ik lang buiten dienst geweest maar ben altijd rond de 72kg blijven hangen,niet zo droog maar van mijn bf klopt wel hoor ik wil hier gerust mijn ziekenhuisverslag posten

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

gij zijt hier precies wel de plezantste hé,thx vo compliment

Sja uwe originele post was ook niet zo duidelijk he :D Maar ik denk dat het meeste al gezegd is (super simplistisch ;)) :

* natural gaan
* goed eten (voedingsschema e.d.)
* trainen

voor specifieke(re) dingen kunde altijd is kijken in mensen hun logs of het trainingsschema forum :)

Niet slecht bedoeld , maar volgens mij zit je op het verkeerde forum mate..

het is idd de bedoeling dat mensen (positieve) feedback geven, maar je bent wel heel onduidelijk wat je post betreft, en die onzin van 3.74 percent vetgehalte snap ik al helemaal niet...

hoe het ook zij, vveel succes met wat je wil bereiken...

epische faler

We hoeven geen ziekenhuisverslag van je vetpercentage, we zien met onze eigen ogen dat het geen 3,7% is dus bespaar je de moeite.

Mogolen op dbb doe eens normaal mensen iemand zo maar af zeiken
Echt waar te ziekig en zielig voor woorden. Ik veronderstel een slotje en een paar banned.
TS had het kunnen weten maar vind dit wel erg sneu voor hem deze reacties. De helft van dbb ziet er niet beter uit denk ik

deze beste man traint dan ook al 6 jaar en heeft een kuur achter de rug.

Damn erg jammer dat je hiervoor hebt moeten kuren. Waarom ook zo vroeg kuren...

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

oh en btw :

''ik na mijn ziekte sinds februari -28kg nu december 2009, vorige week paar onderzoeken met voorlopige prognose;.......
morgen 16/12/2009 nog paar bijkomende onderzoeken voor vaste prognose, oorzaak is ook oa; overvloed cafeine,véél roken,niet eten''

???

gtfo

Mogolen op dbb doe eens normaal mensen iemand zo maar af zeiken
Echt waar te ziekig en zielig voor woorden. Ik veronderstel een slotje en een paar banned.
TS had het kunnen weten maar vind dit wel erg sneu voor hem deze reacties. De helft van dbb ziet er niet beter uit denk ik

thx mass builder

watch

dit is momenteel mijn streefdoel,zal er wel ff mee bezig zijn maar de zon komt ook voor niets op^hé en achteraf natuurlijk Vinn Diesel-look hé hogere verwachtingen heb ik nog niet ben dan ook al bijna 27 hé

Jacob-New-Moon.jpg

dit is momenteel mijn streefdoel,zal er wel ff mee bezig zijn maar de zon komt ook voor niets op^hé en achteraf natuurlijk Vinn Diesel-look hé hogere verwachtingen heb ik nog niet ben dan ook al bijna 27 hé

bro watafak is dit ... halfjaar trainen en goed eten en je hebt dit al bereikt ... ik zie de laatste tijd meer en meer mensen met een progressie om van te huilen maar zelf zijn jullie er wel gelukkig mee ... je traint 6 jaar je hebt ook al gekuurt en nu wil je er uitzien als een fag die nog geen 100 kg kan benchen ... epic streefdoel fail !!!! en je bent al bijna 27 haha phill heath is 29 en zijn carriere begint past ...

Ja dus je wil nog meer op een Ecto lijken? Gewoon niet meer eten en beetje krachttraining doen. Wordt je vanzelf zo ;)

Terug
Naar boven