- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dit is niet hoeveel ik achteruit ben gegaan op 6j tijd maar van 82kg in januari tot half december 2009 naar 57.5kg na mijn kuur heb ik zo goed als geen terugval gehad,ik denk dat ik mij niet goed uitgedrukt heb en idd die kuur was te vroeg daarmee deze foto's van nu en dan maandelijks ofzo mijn progressie, mijn voedingsschema staat ook al gepost ALLES NATUURLIJK hé, wel whey en massgainer en vééél water,met theeecht wtf, dit is een topic voor progressie te laten zien dmv foto's.. tegenwoordig worden er meer foto's gepost van hoe erg je achteruit bent gegaan en dan ook nog is in 6j tijd waar de F789698(&^*%)(ck gaat dit over?

gij zijt hier precies wel de plezantste hé,thx vo complimentAre you kiddin me?
Gewoon veel gaan eten en hard gaan trainen...
Die 3.7 vg? vetgehalte neem ik aan, die kunnen niet kloppen.
Om maar over de foto's van na de kuur en je andere foto's te zwijgen![]()
dit is niet hoeveel ik achteruit ben gegaan op 6j tijd maar van 82kg in januari tot half december 2009 naar 57.5kg na mijn kuur heb ik zo goed als geen terugval gehad,ik denk dat ik mij niet goed uitgedrukt heb en idd die kuur was te vroeg daarmee deze foto's van nu en dan maandelijks ofzo mijn progressie, mijn voedingsschema staat ook al gepost ALLES NATUURLIJK hé, wel whey en massgainer en vééél water,met thee
---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------
maareuhhh ik denk toch wel dat het de bedoeling is da gijle mij goede raad geeft en niet afbreekt,dat is toch de bedoeling van deze site,niet? dus heb te vroeg gekuurd, ben 16kg bijgekomen maar na competitievechten en daardoor gescheurde ligament ben ik lang buiten dienst geweest maar ben altijd rond de 72kg blijven hangen,niet zo droog maar van mijn bf klopt wel hoor ik wil hier gerust mijn ziekenhuisverslag posten
---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------
gij zijt hier precies wel de plezantste hé,thx vo compliment
Maar ik denk dat het meeste al gezegd is (super simplistisch
) :
Mogolen op dbb doe eens normaal mensen iemand zo maar af zeiken
Echt waar te ziekig en zielig voor woorden. Ik veronderstel een slotje en een paar banned.
TS had het kunnen weten maar vind dit wel erg sneu voor hem deze reacties. De helft van dbb ziet er niet beter uit denk ik

Mogolen op dbb doe eens normaal mensen iemand zo maar af zeiken
Echt waar te ziekig en zielig voor woorden. Ik veronderstel een slotje en een paar banned.
TS had het kunnen weten maar vind dit wel erg sneu voor hem deze reacties. De helft van dbb ziet er niet beter uit denk ik
dit is momenteel mijn streefdoel,zal er wel ff mee bezig zijn maar de zon komt ook voor niets op^hé en achteraf natuurlijk Vinn Diesel-look hé hogere verwachtingen heb ik nog niet ben dan ook al bijna 27 hé
dit is momenteel mijn streefdoel,zal er wel ff mee bezig zijn maar de zon komt ook voor niets op^hé en achteraf natuurlijk Vinn Diesel-look hé hogere verwachtingen heb ik nog niet ben dan ook al bijna 27 hé