[QUOTE = Obeb; 4447344] Bent u kiddin me?
Gewoon veel gaan eten en hard gaan trainen ...
Die 3,7 vg? vetgehalte neem ik aan, Kunnen die niet kloppen.
Om maar over de foto's van na de kuur en je andere foto's te zwijgen: o [/ QUOTE]
btw er staan geen foto's tss van na de kuur ik heb toen mss max 3kg terugval gehad,mss ben ik niet duidelijk ofwel word mijn uitleg niet goed gelezen
---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------
[QUOTE = beurt; 4462493] Jongen zwijg toch. We kunnen niet bij iedereen de softie Spelen en enkel in het vuistje lachen. Als je op netlog dbb foto's zet met een ondermaats fysiek voor jaren trainen + gebruik douche en dan nog foto's met "ewa te laag gemikt". Ja wat verwacht je dan. [/ QUOTE]
die foto's op netlog zijn gwn foto's van op vakantie ,dat waren de enige die ik kon gebruiken vandaar ik die heb genomen
---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------
[QUOTE = vrounieluutje; 4461322] deze beste man traint dan ook al 6 jaar en heeft een kuur achter de rug. [/ QUOTE]
nee ik train geen 6j ik "trainde" 6j geleden en wil nu echt intensief beginnen doordat ik dit jaar zoveel ben afgevallen
---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------
[QUOTE = de maniak; 4462308] bro watafak is dit ... halfjaar trainen en goed eten en je hebt dit al bereikt ... ik zie de laatste tijd meer en meer mensen met een progressie om van te huilen maar zelf zijn jullie er wel gelukkig mee ... je traint 6 jaar je hebt ook al gekuurt en nu wil je er uitzien als een fag sterven nog geen 100 kg kan benchen ... streefdoel epic fail!! en je bent al bijna 27 haha phill heide is 29 en zijn carriere begint verleden ...[/ QUOTE]
nogmaals ik train geen 6j ik "TRAINDE" 6j geleden en ben gwn sinds begin dit jaar veel afgevallen en zou nu wel serieuzer en intensiever willen gn trainen ik ben alleen maar vechtsport blijven doen sinds men 14j en lesgegeven daarin maar dit terzijde mijn streefdoel "ooit" is Frank Zane