AndroidHealthClinic

Na/voor kickboksen/cardio eten

Demian

Huge Freak
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Meestal drink ik na kickboksen meteen een bak koffie, dan fiets ik naar huis, ga ik douchen en drink ik warme chocolademelk met een ontbijtkoek haha.
ik tain kickboksen om half 7, eet om 3 uur half 4 meestal ~150 gram macaroni (krijg ik niet zo makkelijk weg? )

Is dit goed? Wat kan ik voor en na cardio (joggen buiten) eten drinken?

Bedankt,

Eet je daarna nog een normale avondmaaltijd?
Dat vind ik wel het lekkerst en heb je hard nodig na je training.
Zorg voor voldoende eiwitten, aangevuld met complexe koolhydraten.

Net na je training heb je natuurlijk niets aan koffie, als ik echt honger heb en het nog even duurt voordat ik thuis ben, neem ik meestal een banaantje ofzo. Veel mensen nemen ook een eiwitshake.

Volkoren macaroni is wel een goed idee inderdaad een paar uurtjes voor je training. Rijst of brood met kipfilet zou je bijvoorbeeld ook eens kunnen proberen.

Verder lees ik even mee, want vind het ook nog best lastig om iets te kiezen wat je lichaam goed kan gebruiken is en waar je niet misselijk van wordt als je daarna gaat trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik pak geen volle maaltijd daarna, vaak wel even wat fruit nog en soms wat vlees, als ik een volle maaltijd pak (rond kwart over 5) dan krijg ik last van mijn buik met trainen.

Ik fiets 5 minuten naar huis dus hongen heb ik niet echt :)

Dan zou ik gewoon lekker bij thuiskomst of na het douchen je avondmaaltijd nemen.
Warme chocolademelk en ontbijtkoek bevatten ook genoeg suiker, waar je misschien behoefte aan hebt, maar er zijn vast betere voedingsmiddelen ;)

Persoonlijk zou ik de koffie voor de training doen, dan heb je er tenminste iets aan. Na de training verhoog je enkel je cortisol...

Terug
Naar boven