AndroidHealthClinic

Nadelen te veel proteinen

Klopt, ze kennen het niet dus het is meteen al ongezond en slecht voor je omdat het geen echt voedsel is.

Verre neef van me wil nu ook beginnen met shakes etc. Ik kwam zijn vader laatst tegen, gesprekje gedaan met hem en vertelde dat z'n zoon wil beginnen met trainen en muscle builden en dus whey wilt aanschaffen, zit ie een verhaal te lullen dat je met shakes slechter kracht/size opdoet dan met echt voedsel, shakes zijn ''nergens'' goed voor. Ik uitgelegd dat het voor beter herstel is en waar eiwitten in de basis voor dienen, dat er min of meer precies het zelfde zit in kip/tonijn etc. Dat je als je traint, zeker voor massa, een grotere eiwitbehoefte hebt die je niet altijd haalt uit normale voeding...

Zijn gedachte uiteindelijk; Whey is niet natuurlijk én dus slecht voor je, ik kreeg gewoon geen verandering in zijn gedachte. Zijn zoon is nu 19. Even een voorbeeldje hoe onwetend(zal ik het zo noemen?) en eigenwijs de 'ouderen' (kunnen) zijn

Heel herkenbaar ik kan gelukkig de meesten overtuigen door uit te leggen hoe het gemaakt wordt.

Maar het ergste vind ik nog dat dit soort gesprekken zelfs voorkomen als de gesprekspartner volle bak frikandellen/kroketten naar binnen aan het gooien is :rolleyes:.

vor8kl.jpg

Laat deze maar aan mensen zien.

Koop geen eiwitshakes. Neem een voorbeeld aan dit voedingsschema en je zal die shakies niet nodig hebben!

Bijlagen

Ouders zijn altijd tegen eiwitten omdat ze nog steeds hun aannames baseren op onderzoek uit 1950.

What's your ****ing point sir? Dat ik geen uitspraak kan maken over de gedachtegang van ouders m.b.t. eiwitten en/of supplementen?

Ik dacht dat je bedoelde dat je ouders liepen te zeiken dat je geen whey enzo mocht kopen (vrij common op 't forum) - no offense hey.

Ik dacht dat je bedoelde dat je ouders liepen te zeiken dat je geen whey enzo mocht kopen (vrij common op 't forum) - no offense hey.

Haha wut.. Ik begrijp het, maar nee man ;)

Ik weet wel dat mijn ouders altijd klaagden op m'n 18de, maar mocht uiteindelijk altijd zelf weten wat ik deed.

Common is het inderdaad. Niet alleen bij ouders maar ook gasten op de gym denken nog dat whey het enige is dat je nodig hebt voor gainz.

Haha wut.. Ik begrijp het, maar nee man ;)

Ik weet wel dat mijn ouders altijd klaagden op m'n 18de, maar mocht uiteindelijk altijd zelf weten wat ik deed.

Common is het inderdaad. Niet alleen bij ouders maar ook gasten op de gym denken nog dat whey het enige is dat je nodig hebt voor gainz.

Ach. Hoevaak ik niet hoor "Zit je ook aan de shakes enzo" :o
Soms doe ik nog een poging om uit te leggen dat het voor het gemak is en dat het gewoon eiwitten zijn. Maar ik geef het op. :D

Ach. Hoevaak ik niet hoor "Zit je ook aan de shakes enzo" :o
Soms doe ik nog een poging om uit te leggen dat het voor het gemak is en dat het gewoon eiwitten zijn. Maar ik geef het op. :D

:D

Het beste is gewoon om je mond te houden. Ook informeren en uitleggen gaat er 9 van de 10 keer niet in.

:D

Het beste is gewoon om je mond te houden. Ook informeren en uitleggen gaat er 9 van de 10 keer niet in.

Het beste antwoord wat je op een stomme vraag kan geven is een stom antwoord. Volgende keer zeg ik maar, "Shakes zijn voor homo's, spuiten in me reet gek!" :D

Je bent 18 jaar.. schei uit met naar je mama luisteren. Je bent oud genoeg om je eigen keuzes te maken.

Terug
Naar boven