Fitness Seller

Nadelen van bodybuilding?

Lol 1.93m - 82kg en dan moeite hebben om in en uit te stappen in een auto, stel je niet zo aan man. Misschien moet je terug naar de realiteit dat je nog steeds een fing ecto bent Stiwaz. Wat een jank thread sowieso.
Hij heeft moeite om in en uit een auto te stappen omdat hij zo lang is, niet omdat hij zo breed is :trollface:

btw, van dat zweten. Weet iemand hoe dit komt? En wat je er aan kan doen? Is soms best wel irritant!

dikkerds zweten altijd meer. :D

ben ook altijd kletsnat. toen ik de eerste keer naar de gym ging kwam de eigenaar zelfs vragen of ik altijd zo zweet :roflol:

1) je hele dag moeten indelen vanwege je eten.

je kan niet ff rustig middag de stad in want je moet eten. (trainen)
en koud eet ik me rijst niet op (weer nadeel)

2) constante vermoeidheid
3) constante spierpijn.
4) opmerkingen over je eten
5) opmerkingen over annabolen
6) spijkerbroeken kopen word ieder jaar moeilijker

2) constante vermoeidheid
3) constante spierpijn.
4) opmerkingen over je eten
5) opmerkingen over annabolen
6) spijkerbroeken kopen word ieder jaar moeilijker

Gappie, kom op, wat voor broek maat heb jij nou? 32 of 34 ofzo? :sukkeltje:
Das echt niet moeilijk broeken kopen hoor :D

:roflol::roflol:

Sommige denken hier echt dat ze pro-bb'er zijn, of niet?

Als dat voor mij zo was, had ik al lang vaarwel gezegd tegen bodybuilding. Al eet ik 6 uur lang niets, wat boeit dat nou. Al lang bewezen dat dit vrij weinig uit maakt. Dan eet je toch wat meer als je thuis bent?
En alsof je dood gaat van een broodje döner met kippenvlees die je eet omdat je in de stad bent ofzo.

geef je grotendeels gelijk maar wou je er toch even op wijzen dat dat kippenvlees vaak synthetisch is en grotendeels uit verzadigd vet bestaat.

geef je grotendeels gelijk maar wou je er toch even op wijzen dat dat kippenvlees vaak synthetisch is en grotendeels uit verzadigd vet bestaat.

Verzadigde vetten hoeft niet perse per definitie slecht te zijn.

Maar ach, voor die ene keer.
Het is lekker en gemakkelijk.

Lol @ mensen die met bakjes tupperware rond gaan lopen of hun hele dag indeling baseren op hun eiwitten.

ja miss niet synthetisch maar had zoiets gelezen dat het niet de 'normale' voedingswaarde had..

Hoop van dit gejank kan sws voorkomen worden door wat meer kennis op te doen

Hoop van dit gejank kan sws voorkomen worden door wat meer kennis op te doen

True.

Dat hele verhaal ''Elke 2 uur een kilo kip naar binnen knallen, SO HARDCORE!'' is allang achterhaald.

Dit maakt alleen uit (minimaal) voor je metabolisme... die de meeste hier niet eens hoog willen hebben.
Daarnaast is het onnodig om 250gr eiwitten naar binnen te knallen (in uitzondering van the chemically enhanced dbb'ers)

Als dat voor mij zo was, had ik al lang vaarwel gezegd tegen bodybuilding. Al eet ik 6 uur lang niets, wat boeit dat nou. Al lang bewezen dat dit vrij weinig uit maakt. Dan eet je toch wat meer als je thuis bent?
En alsof je dood gaat van een broodje döner met kippenvlees die je eet omdat je in de stad bent ofzo.

Verzadigde vetten hoeft niet perse per definitie slecht te zijn.

Maar ach, voor die ene keer.
Het is lekker en gemakkelijk.

Lol @ mensen die met bakjes tupperware rond gaan lopen of hun hele dag indeling baseren op hun eiwitten.

QFT hele dikke +1

kan aan mij liggen, maar sinds ik steeds buffer word. Ben ik ook steeds meer gaan zweten bij warm weer! Net half uurtje wandelen naar een maatje van me. Helemaal zeiknat en bezweet van wandelen?

mwah ik zou iets van pinda's/afgewogen brood meenemen, lekker makkelijk ... vermijd liever dat ik niet weet hoeveel kcal ik heb gegeten op een dag

kan aan mij liggen, maar sinds ik steeds buffer word. Ben ik ook steeds meer gaan zweten bij warm weer! Net half uurtje wandelen naar een maatje van me. Helemaal zeiknat en bezweet van wandelen?
Ik heb dit ook :sad:
Echt super irritant!

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 18:34 ----------

Ik heb dit al vaak gelezen, mensen die ripped zijn hebben hier ook last van

eigenlijk wel logisch, meer spieren/vet meer isolatie :)

ja echt ****ing grappig. als ik ergens heen ben en ik heb geen tijd om te eten, eet ik dat gene toch gewoon op een later tijdstip of samen met een andere maaltijd....

Terug
Naar boven