MuscleMeat

Naheffing?

Persistence

Cool Novice
Waardering
1
Met hoeveel naheffing moet ik rekening houden als ik iets bestel i/d States? Hoeveel percent v/h betaald bedrag bedraagt dit?
(Als deze vraag als eens gesteld en beantwoord zou zijn op het forum, my apologies! :o )

Greets,
Persistence.

Met hoeveel naheffing moet ik rekening houden als ik iets bestel i/d States? Hoeveel percent v/h betaald bedrag bedraagt dit?
(Als deze vraag als eens gesteld en beantwoord zou zijn op het forum, my apologies! :o )

Greets,
Persistence.

Alles wat buiten europa wordt besteld: ongeveer 25% heffing.

Wat je uiteindelijk betaalt is afhankelijk van hoeveel wordt aangegeven door de firma bij wie je aankoopt.

Als je het uitrekent komt het voor de meeste dingen nog goedkoper uit, maar het is een veel minder verschil als een aantal jaren terug (vooral door de stijging in kerosineprijzen die verzendingskosten ongelooflijk hebben doen stijgen).

mvg.

-Mehdi.

naheffing

hoi ik heb produkten van BB.com besteld uit de VS voor $ 280,-
proteine, gainer, cellmass, multivit, alri BAM, alri JW...

verstuurd met fedex ....fedex heeft het spul ook ingeklaard...heb gebeld en gevraagd wat de kosten zullen zijn en mij werd bevestigd dat ik een factuur van 37 Euro zal krijgen van fedex voor import/douanekosten

• Topic Starter Topic Starter
't Zal een kwestie zijn v wat geluk hebben misschien. Als je pech hebt betaal je dus 25% naheffing, en met wat geluk kom je ervan met 37 euro op een bestelling v usd 280,-.

't Zal een kwestie zijn v wat geluk hebben misschien. Als je pech hebt betaal je dus 25% naheffing, en met wat geluk kom je ervan met 37 euro op een bestelling v usd 280,-.

25% van de totale prijs, verzendingskosten meerekenen dus.

Een tip:
Als het verstuurd wordt via fedex heb je sowieso prijs, die geven alles aan.
In België is er een kleinere heffing op producten die verstuurd worden via de nationale post (10€ of 30€), maar daarbij heb je wel geen tracking id.

Succes.

-Mehdi.

ik heb 7 euro moeten betalen. meer niet. had een bestelling van 230 euro ofso

Terug
Naar boven