MuscleMeat

Nakuur nodig na gebruik only Tren A en Masteron P?

SteveT

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
Middag allemaal,

Heb 6 weken een Tren A en Masteron P only kuur gedaan, beide anti oestrogeen AAS, ik zie veel verschillende visies van veel professionele mensen voorbij komen.

Mijn vraag is, is een NAKUUR nodig voor deze 2 anti-oes AAS?

Greestz,

Steve

Na je kuur ga je nog eens afvragen of je moet nakuren?

• Topic Starter Topic Starter
Na je kuur ga je nog eens afvragen of je moet nakuren?
slimme volgorde he;-),

nee zo zit het niet, voordat ik begon kreeg ik de info van een professional om niet na te kuren gezien het feit dat het beide anti oestrogenen zijn en de meerwaarde dus ver te zoeken is. Tegen het einde kreeg ik van veel andere te horen dat je ten alle tijde een nakuur moet doen, vandaar dat ik hier het juiste antwoord zoek.
.

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 11:04 ----------

Thanks.

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 11:05 ----------

Thanks.

Je moet niet het juiste antwoord zoeken maar nadenken wat er gebeurd met nakuren en hoe de terugkoppeling tussen oestrogeen en testosteron werkt. Dan hoef je het juiste antwoord niet te vragen en afhankelijk van anderen te zijn. Dan hoef je slechts zelf te beredeneren.

nee zo zit het niet, voordat ik begon kreeg ik de info van een professional om niet na te kuren gezien het feit dat het beide anti oestrogenen zijn en de meerwaarde dus ver te zoeken is. Tegen het einde kreeg ik van veel andere te horen dat je ten alle tijde een nakuur moet doen, vandaar dat ik hier het juiste antwoord zoek.

Die "professional" loopt een jaar of 30 achter. Ga je maar even inlezen over nakuren en de toegevoegde waarde van testosteron in zo'n kuur.

100% nakuren en met tren al helemaal.. met tren nakuren met arofixen

Beide stoffen onderdrukken je eigen aanmaak. Nolvadex en/of HCG in je PCT is dus zeker aan te raden.

hcg adviseren in een nakuur:o zeg dan niks

Aangezien hij geen HCG tijdens zijn kuur heeft gebruikt, is een HCG-blast van 500 IU voor 10 dagen na zijn laatste injectie geen ontzettend slecht idee. 4 dagen hierna kan met een SERM gestart worde. Overigens wordt in de Power PPCT van Dr. Scally HCG wel gecombineerd met nolva en clomid, die na 16 dafen HCG doorgetrokken worden ;)

Aangezien hij geen HCG tijdens zijn kuur heeft gebruikt, is een HCG-blast van 500 IU voor 10 dagen na zijn laatste injectie geen ontzettend slecht idee. 4 dagen hierna kan met een SERM gestart worde. Overigens wordt in de Power PPCT van Dr. Scally HCG wel gecombineerd met nolva en clomid, die na 16 dafen HCG doorgetrokken worden ;)

Met lange esters zou ik het zeker aanraden maar aangezien hij korte esters zet, gewoon meteen beginnen met nakuur. nog 10 dagen onderdrukken zonder exogene test word geen pretje.

Je moet niet het juiste antwoord zoeken maar nadenken wat er gebeurd met nakuren en hoe de terugkoppeling tussen oestrogeen en testosteron werkt. Dan hoef je het juiste antwoord niet te vragen en afhankelijk van anderen te zijn. Dan hoef je slechts zelf te beredeneren.

Wat is dit nou voor een achterlijk antwoord man? Die jongen is nog zo verstandig om te vragen of hij moet nakuren of niet, er lopen genoeg pikkies uit de sportschool rond die alles zelf beredeneren en helemaal niet nakuren.

Ja, nakuur is nodig, 4 weken arofixen (20mg nolva + 20mg aromasin).

hcg inderdaad blasten als je on cycle geen hcg heb gebruikt en zou nolva + clomid nemen

Waarom eigenlijk arofixen na een trenkuur? Het staat buiten kijf dat het gebruik van aromasin je LH sneller omhoog brengt dan met de traditionele manier van nakuren maar het brengt ook het oestrogeenniveau verder naar beneden wat garant staat voor een libidocrash na de nakuur. Het standaardantwoord om met arofixen te nakuren na een trencycle vind ik wat dat betreft een beetje achterhaald en meer op zijn plaats als er een goede reden is waarom nolvadex alleen niet zou volstaan.

slimme volgorde he;-),

.

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 11:04 ----------

Thanks.

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 11:05 ----------

Thanks.
Professional in wat is die dan? Muurtjes metselen? Gootstenen ontstoppen? Ramen lappen? Klinkt een beetje als een imbeciel in mijn oren.

Gewoon een SERM jezus.

Luister nooit naar de grote jongens, dat zijn meestal de minst slimme mensen in de gym en hebben geen idee wat ze aan het doen zijn wanneer het op AAS aankomt. Vraag hier voortaan op het forum of je kuur goed in elkaar zit VOORDAT JE GAAT BEGINNEN. Bij jouw cycle zou ik, 3 dagen na de laatste injecties, beginnen met 20 mg nolvadex ED en 25 mg clomid EOD. Ik denk dat een nakuur van 3 weken hierbij volstaat, maar dat kan ik je niet met zekerheid zeggen. En zet bij je volgende cycle testosteron erbij... :rolleyes:

Ik ben best slim hoor ook al zeg ik het zelf. :@

Luister nooit naar de grote jongens, dat zijn meestal de minst slimme mensen in de gym en hebben geen idee wat ze aan het doen zijn wanneer het op AAS aankomt. Vraag hier voortaan op het forum of je kuur goed in elkaar zit VOORDAT JE GAAT BEGINNEN. Bij jouw cycle zou ik, 3 dagen na de laatste injecties, beginnen met 20 mg nolvadex ED en 25 mg clomid EOD. Ik denk dat een nakuur van 3 weken hierbij volstaat, maar dat kan ik je niet met zekerheid zeggen. En zet bij je volgende cycle testosteron erbij... :rolleyes:

Ja laten we het allemaal hier gaan vragen haha. Dan weet ik wel zeker dat wedstrijden draaien onmogelijk word. Heel simpel een nakuur kan is niet verplicht hoor heb ik zelf ook niet nodig en herstel telkens top. Maar hier op het forum iets vragen ja echt slim is dat of ze houden je voor de gek of je krijgt 10 verschillende gedachten. Gewoon zelf doen en als je naar iemand luistert dan ook naar 1 iemand ;)

Ja laten we het allemaal hier gaan vragen haha. Dan weet ik wel zeker dat wedstrijden draaien onmogelijk word. Heel simpel een nakuur kan is niet verplicht hoor heb ik zelf ook niet nodig en herstel telkens top. Maar hier op het forum iets vragen ja echt slim is dat of ze houden je voor de gek of je krijgt 10 verschillende gedachten. Gewoon zelf doen en als je naar iemand luistert dan ook naar 1 iemand ;)
facepalm-shame.gif

Luister inderdaad maar naar jesse2010, lekker het hele jaar tren spuiten.

Terug
Naar boven