MuscleMeat

Nakuur nodig na gebruik only Tren A en Masteron P?

Hallo iedereen.
Ik wou hier even vragen of is er iemand die me een raad kan geven
voor mijn eerste kuur?
Ik heb 1 maand dianabol 100 tabs van 10mg / tab gebruikt,
smorgens 2 en savonds voor gaan trainen 2!
Nu de tabs zijn op en wil met een kuur beginnen.
Ik dacht aan: TREN MAST EN TESTO!?
Iemand enige idee of dat een goeie combinatie is?
Ik hoop op een goeie antwoord...
Zou je niet even een eigen topic openen?

Hallo iedereen.
Ik wou hier even vragen of is er iemand die me een raad kan geven
voor mijn eerste kuur?
Ik heb 1 maand dianabol 100 tabs van 10mg / tab gebruikt,
smorgens 2 en savonds voor gaan trainen 2!
Nu de tabs zijn op en wil met een kuur beginnen.
Ik dacht aan: TREN MAST EN TESTO!?
Iemand enige idee of dat een goeie combinatie is?
Ik hoop op een goeie antwoord...

Euhm maak even een topic aan anders :p

slimme volgorde he;-),

nee zo zit het niet, voordat ik begon kreeg ik de info van een professional om niet na te kuren gezien het feit dat het beide anti oestrogenen zijn en de meerwaarde dus ver te zoeken is. Tegen het einde kreeg ik van veel andere te horen dat je ten alle tijde een nakuur moet doen, vandaar dat ik hier het juiste antwoord zoek.
.

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 11:04 ----------

Thanks.

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 11:05 ----------

Thanks.

gene niet echt professionel is wel ? om niet na te kuren

Hallo Valentino001
4,000mg testosterone in various esters
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
100mg anadrol pre workout
1,050mg trenbolone acetate per week
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily
IM 15iu humalog prior to every meal
IM 30iu humalog prior to training
120mcg IGF-1 injected bilaterally in muscles trained4,000mg testosterone in various esters
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
100mg anadrol pre workout
1,050mg trenbolone acetate per week
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily
IM 15iu humalog prior to every meal
IM 30iu humalog prior to training
120mcg IGF-1 injected bilaterally in muscles trained
DACHT IK AAN!?
;) ;) ;)

Heb ik ook gedaan, ik gainde al een paar kg van een glaasje water, aanrader!

Maatje van me heeft ook 20 dagen MT DMN gedaan, hier aansluitend op 20 dagen MT inject. Geen PCT gebruikt en ook gewoon prima herstelt.

Persoonlijk denk ik wel dat PCT aangeraden is. Hangt er ook vanaf hoelang je nu OFF gaat, of hoe snel je wil herstellen.

Wil hier geen shitstorm veroorzaken (in zoverre dat dit hier nog niet het geval was..), maar heb hier nog een stukje liggen van Big Cat's profile's over AAS, die vroeger op Bodybuilding.com stonden.
Hierin vind k volgende:
"There is little or no need to stack secondary drugs with fina. It does not aromatize. There is some concern as to fina being progestagenic, so you should you opt to stack it with an aromatizable compound it may worsen potential gynocomastia so adding winstrol or Nolvadex, or even both to such a stack may be wise. But in itself or in a non-aromatizing stack this is not necessary. The use for post-cycle estrogen antagonists is limited as well, so Nolva or clomid to boost natural test will have little use. It is a very strong androgen receptor agonist however, so perhaps using some HCG after a cycle may help you retain more gains and prevent testicular shrinkage, but since HCG does increase estrogen that does reinstate the use of Nolvadex or clomid as well."

Dacht het toch even hierzo te plaatsen.
Verder denk ik dat er al genoeg antwoorden gegeven op de TS zijn vraag en weet ie (hopelijk) nu wel wat te doen.

Grtz,

Dank je een jaar tren is zeker apart maar om het dom of raar te noemen nee in bb worden gekkere dingen gedaan ;).

Vandaar dat je er ook eerst over loog natuurlijk omdat je het zelf ook heel normaal vond ;)
srry hoor ik ben altijd wel netjes en beleefd hier op dbb maar ik vind jou adviezen echt gevaarlijk worden man, ug lekker op 1 gram doseren, geen hcg, geen nakuur, kom op man dat heb je allemaal van de proffesionals? want die zijn er allemaal zo heerlijk open over?
Nee ik heb jou fysiek niet, heb er ook best respect voor wat jij bereikt hebt, op br was er ook zo eentje, totdat hij een vette hartklapper kreeg, naja was niet de schuld van as ze hart was al zwak?????

Er volgt straks een keer iemand jou advies op, die zet dan lekker een gram test, flinke lading tren erbij, slin,hgh en dan gaat het mis, bel jij dan even ze ouders dat het jou achterlijke doseringen waren?

ps van de week 2 testrapporten gezien van een ug lab, was net zo gedosserd als hg.

Vandaar dat je er ook eerst over loog natuurlijk omdat je het zelf ook heel normaal vond ;)
srry hoor ik ben altijd wel netjes en beleefd hier op dbb maar ik vind jou adviezen echt gevaarlijk worden man, ug lekker op 1 gram doseren, geen hcg, geen nakuur, kom op man dat heb je allemaal van de proffesionals? want die zijn er allemaal zo heerlijk open over?
Nee ik heb jou fysiek niet, heb er ook best respect voor wat jij bereikt hebt, op br was er ook zo eentje, totdat hij een vette hartklapper kreeg, naja was niet de schuld van as ze hart was al zwak?????

Er volgt straks een keer iemand jou advies op, die zet dan lekker een gram test, flinke lading tren erbij, slin,hgh en dan gaat het mis, bel jij dan even ze ouders dat het jou achterlijke doseringen waren?

ps van de week 2 testrapporten gezien van een ug lab, was net zo gedosserd als hg.
Linkje?

Wat is dit nou voor een achterlijk antwoord man? Die jongen is nog zo verstandig om te vragen of hij moet nakuren of niet, er lopen genoeg pikkies uit de sportschool rond die alles zelf beredeneren en helemaal niet nakuren.

Ja, nakuur is nodig, 4 weken arofixen (20mg nolva + 20mg aromasin).

Het is juist belachelijk dat hij zich niet heeft ingelezen, TS doet maar wat..

Paar jaar geleden ook een Jesse gehad in de gym..continu on tot ie bloed aan het pissen was.
Nu komt hij terug naar de gym..hij zit er naast de vrouwen op de hometrainer.

srry heb ze op papier gezien, had wat klachten en mocht op afspraak komen kijken bij iemand en mocht er verder geen fotos van nemen, kan ook nep zijn hoor ik weet niet hoe dat verder werkt, maar ik vond het er ok uitzien.
weet ook niet zo goed wat ik mag zeggen erover verder, opmerking is dus ook van 0,0 waarde besef ik me nu.

srry heb ze op papier gezien, had wat klachten en mocht op afspraak komen kijken bij iemand en mocht er verder geen fotos van nemen, kan ook nep zijn hoor ik weet niet hoe dat verder werkt, maar ik vond het er ok uitzien.
weet ook niet zo goed wat ik mag zeggen erover verder, opmerking is dus ook van 0,0 waarde besef ik me nu.
:roflol: :o

Mooie verkoop stunt eerst vertellen dat het gelijk staat en je bewijs hebt en dan ineens niet meer ? Vreemd en mijn adviezen hoef je niks mee te doen ;). Mensen moeten leren inlezen en doen wat hij zij nodig vind om te doen om doelen te bereiken

• Like
Waarderingen: Vonk
Mooie verkoop stunt eerst vertellen dat het gelijk staat en je bewijs hebt en dan ineens niet meer ? Vreemd en mijn adviezen hoef je niks mee te doen ;). Mensen moeten leren inlezen en doen wat hij zij nodig vind om te doen om doelen te bereiken
Precies, wanneer ga jij je inlezen :D?

Precies, wanneer ga jij je inlezen :D?

Ik weet wat ik wil en wat daar voor nodig en dat dat niet overeenkomt met wat hier normaal is boeit mij toch niet. Ik heb mijn doelen en daar ga ik voor mijn enige fout is dat eerlijk was hier. Dus ondertussen weet ik wel waarom nooit een bodybuilder iets zegt. ;). Dus bij deze modder maar lekker aan ;)

Als jij ;) dat denkt ;).

lol ik heb mezelf nota bene gecorrigeerd omdat ik dat zelf wel doorhad, zou ik verkopen had ik er wel iets naders neergezet denk je niet.
ach..dat ik erop inga zeg..succes met je uberkennis over AAS die je uit de lucht hebt gegrepen..btw promoot jij soms de hele tijd je HG gear om dat aan de man te brengen, net zoals je betaald kuuradvies geeft, hoepel toch op man liegebeest ga lekker een ander in de maling nemen.

Geeft hij betaald kuuradvies :roflol:?

lol ik heb mezelf nota bene gecorrigeerd omdat ik dat zelf wel doorhad, zou ik verkopen had ik er wel iets naders neergezet denk je niet.
ach..dat ik erop inga zeg..succes met je uberkennis over AAS die je uit de lucht hebt gegrepen..btw promoot jij soms de hele tijd je HG gear om dat aan de man te brengen, net zoals je betaald kuuradvies geeft, hoepel toch op man liegebeest ga lekker een ander in de maling nemen.
Dit is niet echt waar toch?

Terug
Naar boven