Fitness Seller

Nakuur nodig na gebruik only Tren A en Masteron P?

wellicht vergis ik me en nee daar bied ik niet me excuses voor aan, zal 5 minuten kijken of ik het kan vinden.

fock it, jesse excuus ik weet bijna zeker dat ik het gelezen heb maar vind het ook wel apies, zit me nog druk te maken om internet ook, kan niet de bedoeling zijn.
hoef ook geen beef ofzo.

Laatst bewerkt:
Haha topic wordt steeds mooier :D

Middag allemaal,

Heb 6 weken een Tren A en Masteron P only kuur gedaan, beide anti oestrogeen AAS, ik zie veel verschillende visies van veel professionele mensen voorbij komen.

Mijn vraag is, is een NAKUUR nodig voor deze 2 anti-oes AAS?

Greestz,

Steve

Je weet niet wat 19nor doet?
Je bent een nogal onbezonnen te werk gegaan als je denkt dat je zonder nakuur goed herstelt van tren.

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 22:26 ----------

Ag joh kijk naar Jesse2010. Hij kan het toch ook.
Beginnen met trainen en meteen en jaar tren, vervolgens falen op de flexcup en dan maar een jaar lang hgh en slin erbij gooien in flinke doseringen want deze aas goeroe en vriendje van elke pro moet en zal de flex cup gaan winnen:rolleyes:

Hey als ik het geestelijk zou trekken zou ik ook een jaar tren nemen hoor :)
Jesse2010 zegt soms wel rare dingen, maar als ik zijn fotos bekijk vind ik dat ie toch best goed erbij staat.

Laatst bewerkt:
Ik weet wat ik wil en wat daar voor nodig en dat dat niet overeenkomt met wat hier normaal is boeit mij toch niet. Ik heb mijn doelen en daar ga ik voor mijn enige fout is dat eerlijk was hier. Dus ondertussen weet ik wel waarom nooit een bodybuilder iets zegt. ;). Dus bij deze modder maar lekker aan ;)

Jesse jouw fysiek bereik je echt wel zonder een heel jaar aan de tren te gaan en daar bij nog insuline en hgh en test enz enz bij. Hier op dbb en daar hoor jij ook bij worden mega kuren voorgeschreven en gebruikt wat gwn belachelijk is. Natuurlijk zal je op een podium geraken maar misschien is on the long run denken aan je gezondheid? ofcourse doe je wat je wil maar loop hier niet te roepen ''Ik weet wat ik wil en wat daar voor nodig is...'' :) kan je anders via pm wel fotojes late zien van ex-portiers in mijn omgeving die het 10jaar geleden op veel minder deden en nog steeds groter waren no offence alle respect voor wat jij al bereikt hebt maar denk gwn aan je gezondheid dat is het echt niet waard, peace

Laatst bewerkt:
Jesse jouw fysiek bereik je echt wel zonder een heel jaar aan de tren te gaan en daar bij nog insuline en hgh en test enz enz bij. Hier op dbb en daar hoor jij ook bij worden mega kuren voorgeschreven en gebruikt wat gwn belachelijk is. Natuurlijk zal je op een podium geraken maar misschien is on the long run denken aan je gezondheid? ofcourse doe je wat je wil maar loop hier niet te roepen ''Ik weet wat ik wil en wat daar voor nodig is...'' :) kan je anders via pm wel fotojes late zien van ex-portiers in mijn omgeving die het 10jaar geleden op veel minder deden en nog steeds groter waren no offence alle respect voor wat jij al bereikt hebt maar denk gwn aan je gezondheid dat is het echt niet waard, peace

Valt wel mee qua gezondheid. Helemaal als je het vergelijkt met hoe de meeste mensen leven.

Ik moet even duidelijk vermelden het was een jaar test en tren. HGH is pas later erbij gekomen. Verder ben ik van mening puur mijn mening dat het gezonder is om met hgh, insuline en peptide te werken dan hele lange aas kuren. Een jaar test tren was inderdaad op gebied van herstel niet echt licht. Maar het was wel wat ik wilde het had achteraf ook ander gekund helemaal mee eens maar goed iedereen maakt fouten toch ;)

Je moet ook niet year round blasten :roflol:

Ben benieuwd naar je cycle year round op tren zonder cruise/bridge , lijkt me sterk dat je blijft verhogen naar 10gr tren.

Ben benieuwd naar je cycle year round op tren zonder cruise/bridge , lijkt me sterk dat je blijft verhogen naar 10gr tren.

Nou nee hoor max 800mg tren ;) ik kan hier de hele cycle wel droppen maar ben bang dat ik dan weer een hele lange tijd weer aan moet horen wat 80% van het forum ervan vind

Merk ik frustratie ?

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 16:08 ----------

Niet praten inschrijven en er komen staan dan kijken we wel verder ;).

mss ben je hem al tegen gekomen. Kan alleen stats geven. 1m96, 110kg @ 5%.

Staat year round rond de 5%.

mss ben je hem al tegen gekomen. Kan alleen stats geven. 1m96, 110kg @ 5%

Zou zomaar kunnen. Ik maak mezelf daar niet zo druk over ik doe wedstrijden om te winnen en natuurlijk loop ik een beetje achter de grote jongens aan maja ik train pas 1,5 jaar dus heb nog alle tijd om grote sprongen te make

Zou zomaar kunnen. Ik maak mezelf daar niet zo druk over ik doe wedstrijden om te winnen en natuurlijk loop ik een beetje achter de grote jongens aan maja ik train pas 1,5 jaar dus heb nog alle tijd om grote sprongen te make

Ik geef maar aan dat met minder aas even goed gaat op termijn ;) Alleen als je hgh, igf-1, etc.. gebruikt veranderd the game.

Maar bij aas gebruik is de minimum dosis beter, duurt ietsjes langer, maar je komt beiden vrij snel aan je plateau en er over.

Allleen als je je jaar round op aas blijft voor sterk over dat plateau te blijven kan het verschillen natuurlijk.

Terug
Naar boven