Jesse jouw fysiek bereik je echt wel zonder een heel jaar aan de tren te gaan en daar bij nog insuline en hgh en test enz enz bij. Hier op dbb en daar hoor jij ook bij worden mega kuren voorgeschreven en gebruikt wat gwn belachelijk is. Natuurlijk zal je op een podium geraken maar misschien is on the long run denken aan je gezondheid? ofcourse doe je wat je wil maar loop hier niet te roepen ''Ik weet wat ik wil en wat daar voor nodig is...''kan je anders via pm wel fotojes late zien van ex-portiers in mijn omgeving die het 10jaar geleden op veel minder deden en nog steeds groter waren no offence alle respect voor wat jij al bereikt hebt maar denk gwn aan je gezondheid dat is het echt niet waard, peace
Hoe weet jij 100 % zeker wat die jongens 10 jaar geleden gebruikten? Ken er zat die zeggen nog steeds niet over de 500 mg test te komen maar ondertussen al kuren van 2.5 gram per week in hun lichaam hebben zitten.
't Is hier een bodybuildingforum, sommige gasten hier willen er daadwerkelijk buff uitzien en dan bedoel ik niet buff als een fitnessmodel. Snap best dat als je nu traint je niet over 30 jaar pas een keer die 120 kg wilt halen d.m.v kleine kuurtjes maar dat eerder probeert te halen.

kan je anders via pm wel fotojes late zien van ex-portiers in mijn omgeving die het 10jaar geleden op veel minder deden en nog steeds groter waren no offence alle respect voor wat jij al bereikt hebt maar denk gwn aan je gezondheid dat is het echt niet waard, peace