Fitness Seller

Nakuur nodig na gebruik only Tren A en Masteron P?

Jesse jouw fysiek bereik je echt wel zonder een heel jaar aan de tren te gaan en daar bij nog insuline en hgh en test enz enz bij. Hier op dbb en daar hoor jij ook bij worden mega kuren voorgeschreven en gebruikt wat gwn belachelijk is. Natuurlijk zal je op een podium geraken maar misschien is on the long run denken aan je gezondheid? ofcourse doe je wat je wil maar loop hier niet te roepen ''Ik weet wat ik wil en wat daar voor nodig is...'' :) kan je anders via pm wel fotojes late zien van ex-portiers in mijn omgeving die het 10jaar geleden op veel minder deden en nog steeds groter waren no offence alle respect voor wat jij al bereikt hebt maar denk gwn aan je gezondheid dat is het echt niet waard, peace

Hoe weet jij 100 % zeker wat die jongens 10 jaar geleden gebruikten? Ken er zat die zeggen nog steeds niet over de 500 mg test te komen maar ondertussen al kuren van 2.5 gram per week in hun lichaam hebben zitten.

't Is hier een bodybuildingforum, sommige gasten hier willen er daadwerkelijk buff uitzien en dan bedoel ik niet buff als een fitnessmodel. Snap best dat als je nu traint je niet over 30 jaar pas een keer die 120 kg wilt halen d.m.v kleine kuurtjes maar dat eerder probeert te halen.

Hoe weet jij 100 % zeker wat die jongens 10 jaar geleden gebruikten? Ken er zat die zeggen nog steeds niet over de 500 mg test te komen maar ondertussen al kuren van 2.5 gram per week in hun lichaam hebben zitten.

't Is hier een bodybuildingforum, sommige gasten hier willen er daadwerkelijk buff uitzien en dan bedoel ik niet buff als een fitnessmodel. Snap best dat als je nu traint je niet over 30 jaar pas een keer die 120 kg wilt halen d.m.v kleine kuurtjes maar dat eerder probeert te halen.

Ik heb nergens gezegt dat het kleine kuurtjes waren die kuurden ook wel stevig maar nergens in de buurt van year on tren, test, ... en hgh en insuline zeker die tren is gwn belachelijk idee. Het behoord toch tot de sterkste schadelijkste anabolen je nieren en lever hebben echt wel breakingpoint. Maar goed zoals ik zei iedereen doet met zen lichaam wat hij wil :) Ik weet en dat weten wel meer mensen dat je genoeg kan bereiken met 12 weken kuur 2x op een jaar genoeg trainen en rust maar dan op iets langere termijn dan gwn alles te willen hebben op een korte tijd alles er gewoon in te rammen op snel een goeie podium plaats te hebben dat is het toch allemaal niet waard? De O ga je echt niet winnen volgende week :D

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 02:01 ----------

Ik moet even duidelijk vermelden het was een jaar test en tren. HGH is pas later erbij gekomen. Verder ben ik van mening puur mijn mening dat het gezonder is om met hgh, insuline en peptide te werken dan hele lange aas kuren. Een jaar test tren was inderdaad op gebied van herstel niet echt licht. Maar het was wel wat ik wilde het had achteraf ook ander gekund helemaal mee eens maar goed iedereen maakt fouten toch ;)

ja klopt hgh en peptide zullen minder schadelijk zijn maar is er dna al zoveel research en resultaten beschikbaar over peptide op lange termijn? hgh doet je ingewanden mee groeien inc. tumoren toch allemaal risico factors heb het zelf nog niet gebruikt lees er wel veel over en wie weet ga ik mij er ook ooit aan wagen maar je moet toch echt wel afvragen wat heb ik er voor over maar daar zal je zeker wel genoeg over nagedacht hebben ;)

Zou zomaar kunnen. Ik maak mezelf daar niet zo druk over ik doe wedstrijden om te winnen en natuurlijk loop ik een beetje achter de grote jongens aan maja ik train pas 1,5 jaar dus heb nog alle tijd om grote sprongen te make

En nu al aan HGH en Insuline? Wat wil je bereiken....snelste organ failure in BB history?
Vroeger werd je groot en bekend met wat AAS en bro-science, tegenwoordig is dat niet meer zo.

En nu al aan HGH en Insuline? Wat wil je bereiken....snelste organ failure in BB history?
Vroeger werd je groot en bekend met wat AAS en bro-science, tegenwoordig is dat niet meer zo.

Mensen die aan paar jaar trainen, echt voor de sport leven, en beginnen met kuren raad ik ook aan om vanaf de 2e kuur al 2,5iu HGH te gebruiken...

Doe gewoon 2 maanden extra OFF tussen je kuurtjes in, en gebruik tijdens je kuur HGH, zo kuur je veeel gezonder, en hou je nog meer over ook. Puur door het verhoogde igf die als nutrient pusher fungeert.

Ik heb het dan wel echt over mensen die echt al jaren een goed dieet hebben en 5xpw kei hard trainen.

Als je recreatief traint moet je sowieso niet gaan kuren

Mensen die aan paar jaar trainen, echt voor de sport leven, en beginnen met kuren raad ik ook aan om vanaf de 2e kuur al 2,5iu HGH te gebruiken...

Doe gewoon 2 maanden extra OFF tussen je kuurtjes in, en gebruik tijdens je kuur HGH, zo kuur je veeel gezonder, en hou je nog meer over ook. Puur door het verhoogde igf die als nutrient pusher fungeert.

Ik heb het dan wel echt over mensen die echt al jaren een goed dieet hebben en 5xpw kei hard trainen.

Als je recreatief traint moet je sowieso niet gaan kuren

ja zit veel waarheid in hebbe het er al over gehad trouwens en als ik nog eens kuur zal het wrs wel in combi zijn met HGH, jij gaat trouwens wel knal hard zo te zien

Terug
Naar boven