MuscleMeat

Nakuur nodig na gebruik only Tren A en Masteron P?

facepalm-shame.gif

Luister inderdaad maar naar jesse2010, lekker het hele jaar tren spuiten.

Ik zeg niet dat hij dat moet doen ik zeg alleen dat de mensen met kennis hier wijselijk zijn mond dichthouden. Dit puur omdat hier de meest idioten adviezen worden gegeven. Wat ik in 1 jaar gedaan heb kan hier niemand zeggen dat die dat in 3 jaar ook zou kunnen. 1 jaar trainen en je eerste wedstrijd draaien daar is kennis voor nodig die hier ernstig ontbreekt. De meeste kleppen gewoon degeen met de hoogste status na

Ik zeg niet dat hij dat moet doen ik zeg alleen dat de mensen met kennis hier wijselijk zijn mond dichthouden. Dit puur omdat hier de meest idioten adviezen worden gegeven. Wat ik in 1 jaar gedaan heb kan hier niemand zeggen dat die dat in 3 jaar ook zou kunnen. 1 jaar trainen en je eerste wedstrijd draaien daar is kennis voor nodig die hier ernstig ontbreekt. De meeste kleppen gewoon degeen met de hoogste status na

Mee eens. En Tythor, hoe zie jij er uit dan na je 250/200 test/primo kuurtjes? 1 jaar tren spuiten is mss niet handig idd maar de beste man heeft toch een aardig fysiek opgebouwd in een jaar.

facepalm-shame.gif

Mee eens. En Tythor, hoe zie jij er uit dan na je 250/200 test/primo kuurtjes? 1 jaar tren spuiten is mss niet handig idd maar de beste man heeft toch een aardig fysiek opgebouwd in een jaar.

Dank je een jaar tren is zeker apart maar om het dom of raar te noemen nee in bb worden gekkere dingen gedaan ;).

Hoi TS, i.p.v. een nakuur kun je beter 'n jaar aan de tren gaan ;) ;) groetjes

heb ik vernomen van een aas goeroe die kennis heeft die hier ontbreekt, in z'n vrije tijd verkoopt hij ijsjes

Ja natuurlijk ziet hij er goed uit na een jaar lang tren spuiten, dat ontken ik toch nergens? Je groeit het beste als je altijd ON bent, er zitten dan immers veel meer anabole hormonen in je lichaam. Waar het mij om gaat is dat dat ontzettend respectloos is tegenover je gezondheid. Ik heb respect voor zijn doorzettingsvermogen m.b.t. voeding en training, maar daar houdt het dan ook op. Zoals ik een paar dagen geleden al zei: op zo'n manier kuren vloeit voort uit een ziekelijke drang naar meer spiermassa (en in veel gevallen zal de oorzaak liggen in onzekerheid), en ik zal dat dan ook altijd blijven afkeuren. Ga dan naar een ****ing psycholoog.
Anyway, wat ik met die "luister maar naar jesse" zin probeerde te zeggen, was dat hij onverstandig omgaat met zijn AAS-gebruik, dus dat je niet moet gaan luisteren naar zijn advies. "Nakuren is niet nodig", wat een grap :roflol:

nakuren is niet nodig, kijk maar naar jay cutler en phil heath, denk je dat die nakuren ;) ;)?

denk je dat jay cutler en phil heath 6 weekjes met tren a en mast p kuren ;)?

nee he ;)

Ik geef het op luister maar naar de (kenners) hier dan weet je dat het goed komt. Verwacht alleen niet een degelijk fysiek op te bouwen met die kuurtjes die hun voorschrijven of je moet er jaren over willen doen ;)

idd, stelletje homo's zijn het ;)

;)
4,000mg testosterone in various esters
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
100mg anadrol pre workout
1,050mg trenbolone acetate per week
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily
IM 15iu humalog prior to every meal
IM 30iu humalog prior to training
120mcg IGF-1 injected bilaterally in muscles trained

minder ben je een pauper zonder kennis die niet wilt groeien en met z'n penis in de bibliotheek zit, gegroet

• Topic Starter Topic Starter
Heren,

Bedankt voor de vele verschillende visies van wederom veel verschillende professionals;-) Maar goed kennelijk zijn er meer wegen die naar Rome leiden, waar het iig op neer komt is dat er een NAKUUR achteraan moet. Ik ben voorzien van de info die ik zocht. Thanks allemaal voor het meedenken.

Gr,

Steve

idd, stelletje homo's zijn het ;)

;)
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily

minder ben je een pauper zonder kennis die niet wilt groeien en met z'n penis in de bibliotheek zit, gegroet

snelste weg naar rome ;) ;)

slimme volgorde he;-),

nee zo zit het niet, voordat ik begon kreeg ik de info van een professional om niet na te kuren gezien het feit dat het beide anti oestrogenen zijn en de meerwaarde dus ver te zoeken is. Tegen het einde kreeg ik van veel andere te horen dat je ten alle tijde een nakuur moet doen, vandaar dat ik hier het juiste antwoord zoek.
.

OO MY gosh, ik weet niet wie die zogenaamde "professional" was, maar schiet hem aub af!

Geen van die sterioden die jij gezet hebt zijn anti-oestrogenen.

Om het maar even in jip en janneke taal voor die professional van je uit te leggen;
je lichaam streeft altijd naar die natuurlijke balans/normaal waarde.
Tijdens je kuur zal je logischer wijze zelf geen test meer aan maken (hoef ik niet uit te leggen)
Die nolva of clomid die jij in je nakuur gaat nemen zal er voor zorgen dat je oestrogeen waardes onder natuurlijke waarden dalen, daarom zal je lichaam meer hormonen aan gaan maken om het tekort van oestrogeen en Test aan te vullen.

maw stijgt je LH bij een lage oestrogeen waarde in je lichaam en LH zorgt voor testosteron productie.

Wat is dit nou voor een achterlijk antwoord man? Die jongen is nog zo verstandig om te vragen of hij moet nakuren of niet, er lopen genoeg pikkies uit de sportschool rond die alles zelf beredeneren en helemaal niet nakuren.

Ja, nakuur is nodig, 4 weken arofixen (20mg nolva + 20mg aromasin).

Wat is dit voor achterlijke reactie.....ik kan ook schrijven ja je moet x y en z gebruiken. Maar je geeft iemand vis of je leert iemand vissen. Ik wil dat mensen in de AAS sectie zelf denken en niet hoeven te vertrouwen op wat een goede raad van een ander is of een slecht advies. Ik verwijt TS niks overigens, ik vind alleen dat iedereen zich moet verdiepen in de materie van waar hij mee bezig is als je AAS gebruikt. AAS is niet voor leken.

• Like
Waarderingen: Vonk

Ag joh kijk naar Jesse2010. Hij kan het toch ook.
Beginnen met trainen en meteen en jaar tren, vervolgens falen op de flexcup en dan maar een jaar lang hgh en slin erbij gooien in flinke doseringen want deze aas goeroe en vriendje van elke pro moet en zal de flex cup gaan winnen:rolleyes:

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik weet persoonlijk niet veel van AAS.

Maar komop hey, voordat je überhaupt begint aan een dergelijke kuur dan doe je toch eerst een hoop onderzoek en research, in plaats van maar iets aan te nemen van een of andere dude?

Ag joh kijk naar Jesse2010. Hij kan het toch ook.
Beginnen met trainen en meteen en jaar tren, vervolgens falen op de flexcup en dan maar een jaar lang hgh en slin erbij gooien in flinke doseringen want deze aas goeroe en vriendje van elke pro moet en zal de flex cup gaan winnen:rolleyes:

Nou jij mag wel naast me komen staan on stage kan je mooi een handdoek en flesje water voor mij meenemen ;).

:roflol:

Het zijn altijd de debielen hier die weer zo'n achterlijke thread veroorzaken :D

facepalm-shame.gif

Hallo iedereen.
Ik wou hier even vragen of is er iemand die me een raad kan geven
voor mijn eerste kuur?
Ik heb 1 maand dianabol 100 tabs van 10mg / tab gebruikt,
smorgens 2 en savonds voor gaan trainen 2!
Nu de tabs zijn op en wil met een kuur beginnen.
Ik dacht aan: TREN MAST EN TESTO!?
Iemand enige idee of dat een goeie combinatie is?
Ik hoop op een goeie antwoord...

Hallo Valentino001
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily
120mcg IGF-1 injected bilaterally in muscles trained4,000mg testosterone in various esters
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily
DACHT IK AAN!?