XXL Nutrition

Nandrolone profiel : reacties graag (1 bezoeker)

Wat vind je van het bijgevoegde profiel ?

  • Te simpel

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Hartstikke goed man!! Wil je dit mss ook doen voor andere door bb-ers veel gebruikte medicijnen of moet je die nog maken?
 
inVorm zei:
Hartstikke goed man!! Wil je dit mss ook doen voor andere door bb-ers veel gebruikte medicijnen of moet je die nog maken?

Gezien de positieve reacties wil ik wel overwegen er nog een paar te maken, maar ik ga ze echt niet aan de lopende band beginnen schrijven zoals ik vroeger deed. Heb daar trouwens de tijd niet meer voor.
 
Ik heb gekozen voor ideaal. Het zou ook ideaal zijn als je er nog een paar wil maken van de meest gebruikte aas. We waarderen het enorm :)
 
Als leek op dit gebied vind ik het een goed stuk tekst. Wist de betekenis van sommige woorden niet, maar als je dat opzoekt is het ideaal.
 
Big Cat zei:
Gezien de positieve reacties wil ik wel overwegen er nog een paar te maken, maar ik ga ze echt niet aan de lopende band beginnen schrijven zoals ik vroeger deed. Heb daar trouwens de tijd niet meer voor.

Ik vind het een heel goede tekst, stukken beter als diegene die op het net of in e-books te vinden zijn, zoals die van ALR. Veel overzichtelijker.

Moest je er nog schrijven, tren, eq, dbol, adrol zouden leuk zijn :)
 
Heel goed! Dit soort artikelen zijn volgens mij erg nuttig.
 
@Big Cat, dat wat jij gemaakt heb kan alleen maar gemaakt zijn door iemand die plezier heeft in wat ie doet, vandaar mijn verzoek. Nogmaals ziet er keurig uit!!
 
Mooi profiel

Mooi profiel

ga zo door!!
 
slick zei:
Moest je er nog schrijven, tren, eq, dbol, adrol zouden leuk zijn :)

Zouden waarschijnlijk ook de eerst volgende zijn, al hou ik dbol voor de laatste, vind dat zo'n saai en overroepen hormoon. En als ik eens veel tijd heb, doe ik er eentje over testosterone.
 
Big'r zei:
Balen!! Krijg het ding niet geopend.


Zou iemand de tekst willen copy/pasten en me die pm-en? :o
 
Ik ben een leek wat betreft AAS, maar dit vond ik een erg interessant en goed te volgen stuk.

Nog even een klein spelfoutje, volgens mij is het 'atleten' in plaats van 'athleten'. Iedereen begrijpt natuurlijk wat er wordt bedoeld, maar is wat netter als je dit ergens wil publiceren ofzo. :)

Verder is het al gezegd, maar die blauwe achtergrond met zwarte letters in de tabel ben ik ook niet zo'n voorstander van.

Verder prima!!
 
Big'r zei:
Zou iemand de tekst willen copy/pasten en me die pm-en? :o
Heb geprobeerd om je te sturen, maar het lukt niet omdat het te lang is voor een pm...
 
Big Cat zei:
Zouden waarschijnlijk ook de eerst volgende zijn, al hou ik dbol voor de laatste, vind dat zo'n saai en overroepen hormoon. En als ik eens veel tijd heb, doe ik er eentje over testosterone.

Ik hoop dat je binnenkort eens veel tijd hebt.. :D
 
Svensson zei:
Ik ben een leek wat betreft AAS, maar dit vond ik een erg interessant en goed te volgen stuk.

Nog even een klein spelfoutje, volgens mij is het 'atleten' in plaats van 'athleten'. Iedereen begrijpt natuurlijk wat er wordt bedoeld, maar is wat netter als je dit ergens wil publiceren ofzo. :)

Verder is het al gezegd, maar die blauwe achtergrond met zwarte letters in de tabel ben ik ook niet zo'n voorstander van.

Verder prima!!

In het Engels is het Athletes, vandaar :) Ik schrijf en doe meestal presentaties in het Engels. Beetje misvorming. :)
 
willlem zei:

7-alpha-methyl-nandrolone.

De 7-alpha-methyl blokkeert 5-alpha reductie en bevordert affiniteit voor de androgene receptor. Het gevolg is een androgeen dat nog steeds iets minder virilizerend is dan testosterone (vergelijk het met test met een 5AR blocker) en waarschijnlijk net iets anaboler.

Zie het als een soort aromatiserende trenbolone. Het wordt momenteel getest in lage dosis voor prikpillen voor mannen. Dus je kunt je wel al voorstellen dat het geen mirakels gaat doen voor je libido. Heb er ook ooit een profiel over geschreven.
 
waar haal je al die kostbare info vandaan?
boeken?sites?
 
willlem zei:
waar haal je al die kostbare info vandaan?
boeken?sites?

Onder andere, meer van van pubmed en zo, en toevallig wat bladeren in men favoriete journals en zo.
 
Back
Naar boven