MuscleMeat

Naposim Vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreamb0y

Cool Novice
Waardering
0
Goede dag allemaal,

Ik heb een paar vragen. Ik ben maandag met mijn eerste kuur begonnen en dat bestaat uit 25mg naposim per dat gedurende 6 weken.
Ik heb aardig wat gelezen over het gebruik en bijwerkingen hiervan, maar dat verschild nog al veel met elkaar. De een zegt dit en de ander zegt dat.

Is het nou echt zoveel slechter als niet orale as?

Wie heeft er bijwerkeringen van gehad op dit forum? en welke (ex-gebruikers ervan)

moet ik een nakuur doen van bijvoorbeel clomid? Ik wil zoiezo mariadistel gebruiken. En ik zie ook dat hier de meningen over verdeeld zijn.

Verlies je zoveel massa weer als ze zeggen?

Wil graag de meningen horen van mensen die het hebben gebruikt of gebruiken.

Alvast bedankt.

Graag geen onzin reacties van. DENK NA etc,,,

Ik zat met m'n eerste kuur ook op 25mg, 7kilo overgehouden

Slechter, tja Aangezien orale sterioden over je lever gaan is het puur vergif ja voor je lever.

Bijwerkingen, 1week hoofdpijn, maar dat is normaal, {bloedruk schiet omhoog}
Verder helemaal niks

Nakuur zal ik doe met Nolvadex aangezien deze ook als antie oestrogeen word gebruikt komt dit zeer van pas bij dianabol

Massa verliezen ligt aan jezelf {voeding ect} vocht verlies je altijd na je kuur je kan het het beste opvangen met creatine

Gebruik gewoon de search knop eens : "dianabol"
Je weet toch dat we dboll only kuurtjes afraden, nakuur altijd nodig.

-Het is idd een stuk 'slechter' dan injecteerbare AAS. Het is een extra belasting voor je lever.

-Je moet idd een nakuur doen ja, gebruik hiervoor nolvadex. Pak gewoon 3 weken 20mg op een dag en gebruik ook wat creatine zoals XL al aangeeft

-En de massa van dianabol is idd niet makkelijk om goed vast te houden, al is het niet geheel onmogelijk.

Succes ermee

dreamb0y zei:
Goede dag allemaal,

Ik heb een paar vragen. Ik ben maandag met mijn eerste kuur begonnen en dat bestaat uit 25mg naposim per dat gedurende 6 weken.
Ik heb aardig wat gelezen over het gebruik en bijwerkingen hiervan, maar dat verschild nog al veel met elkaar. De een zegt dit en de ander zegt dat.

Is het nou echt zoveel slechter als niet orale as?

Wie heeft er bijwerkeringen van gehad op dit forum? en welke (ex-gebruikers ervan)

moet ik een nakuur doen van bijvoorbeel clomid? Ik wil zoiezo mariadistel gebruiken. En ik zie ook dat hier de meningen over verdeeld zijn.

Verlies je zoveel massa weer als ze zeggen?

Wil graag de meningen horen van mensen die het hebben gebruikt of gebruiken.

Alvast bedankt.

Graag geen onzin reacties van. DENK NA etc,,,
Je schrijft wel geen ozin reacties, maaaaaaaar, dit zijn toch allemaal vragen die je VOOR aanvang van je kuur zou moeten weten, niet?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er natuurlijk wel over gelezen, daarom vraag ik ook ervaringen toch? Die zie je bijna niet.

dreamb0y zei:
Ik heb er natuurlijk wel over gelezen, daarom vraag ik ook ervaringen toch? Die zie je bijna niet.

Nu bewijs je dat je er niets over gelezen hebt , want het staat hier vol met ervaringen !!!

laatste tijd veel topics van mensen die veel research hebben gedaan maar met een standaard vraag komen die al 10000001 keer voorbij is gekomen.

en waarom vraag je dit je af als je toch al begonnen bent?

gewoon eten, trainen en slapen en dan verder zoeken hoe hoe echt kuren werkt.

vraagje

Week Ma Di Wo Do Vr Zat Zon
1 1ml Sust 1ml Sust 1ml Sust
2 1ml Sust 1ml Sust
3 1ml Sust 1ml Sust
4 1ml Sust 1ml Sust 1ml Sust
5 1ml Test E 1ml Test E
6
7 NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR
8 NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR
9 NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR
10 NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR NAKUUR

14 dagen na laatste Test E injectie beginnen met nakuur:

2 weken 2 nolvadex (Tamoxifen) tabs in de ochtend en 2 nolvadex tabs in de avond
Overige 2 weken elke dag 2 nolvadex tabs in de ochtend.

NAPOSIM= Dianabol:

Elke dag 6 naposim tabs van 5 mg per tab.

Verdelen over 5 porties: Elke 3 uur 1 tab, hoeft niet midden in de nacht! 1 uur voor het trainen 1 extra naposim tablet.

ik heb deze keur van iemand gehad voor 280 euro is het duur 5weken keur nakeur erbij ??
en ik spuit om de 3dagen sus laatse week test omdat test langer werkt dan sus klopt dat ??

janos909 zei:
2 1ml Sust 1ml Sust
3 1ml Sust 1ml Sust
5 1ml Test E 1ml Test E
6

2 weken 2 nolvadex (Tamoxifen) tabs in de ochtend en 2 nolvadex tabs in de avond

NAPOSIM= Dianabol:

Verdelen over 5 porties: Elke 3 uur 1 tab, hoeft niet midden in de nacht! 1 uur voor het trainen 1 extra naposim tablet.

ik heb deze keur van iemand gehad voor 280 euro is het duur 5weken keur nakeur erbij ??
en ik spuit om de 3dagen sus laatse week test omdat test langer werkt dan sus klopt dat ??

no offense maar dit lijkt echt helemaal nergens op.

janos909 zei:
2 1ml Sust 1ml Sust
3 1ml Sust 1ml Sust
5 1ml Test E 1ml Test E
6

NAPOSIM= Dianabol:

:roflol:

voor de rest alles ok ? :D

280 euro...de helft zou ik al veel vinden :D

En het is prut

janos909 zei:
2 1ml Sust 1ml Sust
3 1ml Sust 1ml Sust
5 1ml Test E 1ml Test E
6

NAPOSIM= Dianabol:

tja wat moet je daar van zeggen:rolleyes:

waarom is dit prut dan want het is wel allemaal echt die pillen van mij wat jullie zeggen wat echt is zit ook bij mij op me verpakking en waarom is die schema niet goed weet jij betere voor 5weekies want ga op vakantie dan moet het goed zijn :cool:

test E 1 week ???? ga je toch eerst nekeer informeren voor dat je begint te kuren

als het goed is werk test e langer daarom had hij dit aan me gegeven voor de laatse week snap je :D

trouwens van die pillen kom je al lekker aan die sus en test e is gewoon erbij hehe

citaat: weet jij een betere voor 5 weekies want ga op vakantie dan moet het goed zijn:

Volgens mij worden we weer eens verschikkelijk in de zeik genomen door een grapjas.
Ik hoop dat je een geintje maak maar ik vrees het ergste.

Slotje?

ben temminste van me laatse keur 15kilo aangekomen dus zo slecht doe ik het niet in 8weken :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven