AndroidHealthClinic

Naposim Vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat wou je zeggen dan dit is ook maar me 2de keer ??

vertel maar hoor wil graag meningen horen van andere mensen daarom heb ik me aangemeld

Het is goed van je natuurlijk dat je openstaat voor meningen van anderen alleen er word dan wel verwact dat je de vraag niet al te ingewikkeld er neer zet:)

Dbb zou kunnen overwegen in de maanden maart tm augustus een aparte vakantiekuurders sektie aan te maken.
Mag MrJ daar de mod uithangen, word lachen dus!! :D

BigMaus zei:
Dbb zou kunnen overwegen in de maanden maart tm augustus een aparte vakantiekuurders sektie aan te maken.
Mag MrJ daar de mod uithangen, word lachen dus!! :D

anabolen en steroids voor noobs :D

onderverdelingen / mogelijke topics :

kuren in de spaanse zon

twee weken kuren ver van huis

steek ik men spullen in de handbagage

nolvadex tijdens het opstijgen ?

injecteren in de caravan tijden het rijden do's and dont's

all in hotel , neem ik men naposim met bacco of wodka ?

dreamb0y zei:
Goede dag allemaal,

Ik heb een paar vragen. Ik ben maandag met mijn eerste kuur begonnen en dat bestaat uit 25mg naposim per dat gedurende 6 weken.
Ik heb aardig wat gelezen over het gebruik en bijwerkingen hiervan, maar dat verschild nog al veel met elkaar. De een zegt dit en de ander zegt dat.

Is het nou echt zoveel slechter als niet orale as?

Wie heeft er bijwerkeringen van gehad op dit forum? en welke (ex-gebruikers ervan)

moet ik een nakuur doen van bijvoorbeel clomid? Ik wil zoiezo mariadistel gebruiken. En ik zie ook dat hier de meningen over verdeeld zijn.

Verlies je zoveel massa weer als ze zeggen?

Wil graag de meningen horen van mensen die het hebben gebruikt of gebruiken.

Alvast bedankt.

Graag geen onzin reacties van. DENK NA etc,,,

Wat wil je hiermee bereiken??
Wat komen die 2 test-e injects daar doen in je laatste week?
Tja, het enige wat ik kan zeggen... still a lot to learn...
Suc6!
:rolleyes:

Little Me zei:
anabolen en steroids voor noobs :D

onderverdelingen / mogelijke topics :

kuren in de spaanse zon

twee weken kuren ver van huis

steek ik men spullen in de handbagage

nolvadex tijdens het opstijgen ?

injecteren in de caravan tijden het rijden do's and dont's

all in hotel , neem ik men naposim met bacco of wodka ?

Nolvadex tijdens het opstijgen :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Geniaal omg

is niet moeilijk toch mcdonalds keur doe ik niet aan elke dag pasta tonijn enz 3keer spuiten per week 8weken volhouden nakeuren en dik trainen maar neem ook creatine nog erbij dus meschien daarom heb ik nog veel overgehouden woog eerst 70 weeg nu 84 dus ben dik 14 kilo aangekomen en ik ben helemaal niet dik

janos909 zei:
is niet moeilijk toch mcdonalds keur doe ik niet aan elke dag pasta tonijn enz 3keer spuiten per week 8weken volhouden nakeuren en dik trainen maar neem ook creatine nog erbij dus meschien daarom heb ik nog veel overgehouden woog eerst 70 weeg nu 84 dus ben dik 14 kilo aangekomen en ik ben helemaal niet dik

En nu die 14kg vasthouden.Das een ander verhaal denk ik zo....

lekker topic dit weer

janos909 zei:

Kijk jij hebt er verstand van :eek:

janos909 zei:

eigenlijk zeg je dat je pas tijdens de kuur echt bent gaan eten.

Waar blijft MrJ. met z'n links..

Ik snap niet dat die jongen bij een dianabol only kuur met dergelijke (25 MG) doseringen een nakuur wordt aangeraden...........???

Zie de meerwaarde niet............

Omdat wij vinden dat het hoort Lange, wij delen jouw mening niet.

Adviseer hem dan geen dianabol only ipv een k*tkuur en een nolva-nakuur die in milligrammen bijna z'n dianabol kuur evenaart..................trieste shit vind ik dit waar gaat dit heen mensen :rolleyes:
Moeten we ook aan de nolvadex na een tribulus kuur tegenwoordig?
Alsof de terugval van 25 MG dianabol zo heftig is.........je libido verdwenen is, je geen ballen meer tussen je benen hebt???pffffffffff

Gwn een echte kuur nemen: test en deca of bold. Na afloop blijven vreten en trainen zou ik zeggen.
Nolva of Clomid kun je wel gebruiken 3 weken na laatste injectie maar bij sides zou ik er direct mee stoppen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven