Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BigMaus zei:Dbb zou kunnen overwegen in de maanden maart tm augustus een aparte vakantiekuurders sektie aan te maken.
Mag MrJ daar de mod uithangen, word lachen dus!!![]()
dreamb0y zei:Goede dag allemaal,
Ik heb een paar vragen. Ik ben maandag met mijn eerste kuur begonnen en dat bestaat uit 25mg naposim per dat gedurende 6 weken.
Ik heb aardig wat gelezen over het gebruik en bijwerkingen hiervan, maar dat verschild nog al veel met elkaar. De een zegt dit en de ander zegt dat.
Is het nou echt zoveel slechter als niet orale as?
Wie heeft er bijwerkeringen van gehad op dit forum? en welke (ex-gebruikers ervan)
moet ik een nakuur doen van bijvoorbeel clomid? Ik wil zoiezo mariadistel gebruiken. En ik zie ook dat hier de meningen over verdeeld zijn.
Verlies je zoveel massa weer als ze zeggen?
Wil graag de meningen horen van mensen die het hebben gebruikt of gebruiken.
Alvast bedankt.
Graag geen onzin reacties van. DENK NA etc,,,

janos909 zei:ben temminste van me laatse keur 15kilo aangekomen dus zo slecht doe ik het niet in 8weken![]()
IKKE zei:280 euro...de helft zou ik al veel vinden
En het is prut
ik ook...maar het zullen mss gouden vials zijnLittle Me zei:anabolen en steroids voor noobs![]()
onderverdelingen / mogelijke topics :
kuren in de spaanse zon
twee weken kuren ver van huis
steek ik men spullen in de handbagage
nolvadex tijdens het opstijgen ?
injecteren in de caravan tijden het rijden do's and dont's
all in hotel , neem ik men naposim met bacco of wodka ?
janos909 zei:is niet moeilijk toch mcdonalds keur doe ik niet aan elke dag pasta tonijn enz 3keer spuiten per week 8weken volhouden nakeuren en dik trainen maar neem ook creatine nog erbij dus meschien daarom heb ik nog veel overgehouden woog eerst 70 weeg nu 84 dus ben dik 14 kilo aangekomen en ik ben helemaal niet dik
janos909 zei:

janos909 zei:is niet moeilijk toch mcdonalds keur doe ik niet aan elke dag pasta tonijn enz 3keer spuiten per week 8weken volhouden nakeuren en dik trainen maar neem ook creatine nog erbij dus meschien daarom heb ik nog veel overgehouden woog eerst 70 weeg nu 84 dus ben dik 14 kilo aangekomen en ik ben helemaal niet dik

BigMaus zei:Omdat wij vinden dat het hoort Lange, wij delen jouw mening niet.

pffffffffff