MuscleMeat

naturel bodybuilding

schumanneke zei:
zag het stukje op internet
die gozer zit als voorbereiding op het Nederlands Kampioenschap Bodybuilden Naturel op 1 dag alleen een appeltje en een halve liter water te drinken???
meerdere hier die dat doen?
zoja is dat een tip?
http://www.rtl.nl/(/actueel/4inhetland/)/components/actueel/4inhetland/2005/week43/200510284.xml

Ik heb de link niet gevolgd, maar ik kan je zo al zeggen dat dat niet de juiste manier van een goed wedstrijddieet is. Ik geloof ook eerlijk gezegd niet dat iemand dat doet. De bedoeling van een wedstrijd dieet is om zo veel mogelijk vet te verliezen en zo min mogelijk spiermassa, maar op deze manier kun je er zeker van zijn dat je ook je duurverdiende spiermassa kwijtraakt.

Geen tip dus.

Saint

is om extra droog te staan enzo een betere aftekening te hebben van de spieren.
is niks weggelegd voor mij, ik eet liever 8x per dag :D

Grappig om te horen dat zijn lichaam ineens geen eiwitten meer nodig heeft
???

Dit is typisch een schoolvoorbeeld van 'hoe breek ik zo snel mogelijk mijn spiermassa weer af'

Idd, nou is natural competen zoiezo een joke.

Ben ik niet met je eens. Het is ook interessant om te zien hoe ver een mensenlichaam uit zichzelf kan komen, zonder allemaal shit te hoeven slikken/spuiten.

Ik geef hem weinig kans als dat echt z'n dieet is op 't moment.

aan z'n kop te zien heeft hij al teveel gespoten

Wat een bullshit. Hij zou toch moeten weten dat het niet zo werkt. Wat een noob

Sportfood.nl zei:
Grappig om te horen dat zijn lichaam ineens geen eiwitten meer nodig heeft
???
Dit is typisch een schoolvoorbeeld van 'hoe breek ik zo snel mogelijk mijn spiermassa weer af'

Precies...geen eiwitten??? Ik vind (met alle respect hoor) de lichamen te "mager". Er kan voor die jongens veel meer inzitten (kwa massabehoud).

dat is geen bodybuilding.. als je het mij vraagt.. maargoed.. ik heb het filmpje ook nog niet bekeken

Die vent heeft toch een zeer aardig fysiek!

zjivago zei:
Die vent heeft toch een zeer aardig fysiek!

Ziet er ook niet verkeerd uit(wat je ervan kon zien), maar daar zal snel verandering in komen als zijn pre-contest dieet uit een appeltje en een halve liter water per dag bestaat.
Een grotere beginnersfout kun je niet maken!

gaa filmpje, goed droog die gast zeg.

Deze gast zat bij mij in de klasse en hij werd 2e. Hij zag er zeker goed uit, maar hij miste massa en lijnen in z'n benen en hij niet zoveel rugwijdte... Ik denk dat ze wat geknipt en geplakt hebben in z'n antwoorden om het wat sensationeler te maken. Hij zal wel doelen op de dagen dat hij deplete en toen niet veel meer koolhydraten binnenkreeg behalve een appel, kan niet anders dan dat het zoiets is lijkt me...

B@ss zei:
Deze gast zat bij mij in de klasse en hij werd 2e. Hij zag er zeker goed uit, maar hij miste massa en lijnen in z'n benen en hij niet zoveel rugwijdte... Ik denk dat ze wat geknipt en geplakt hebben in z'n antwoorden om het wat sensationeler te maken. Hij zal wel doelen op de dagen dat hij deplete en toen niet veel meer koolhydraten binnenkreeg behalve een appel, kan niet anders dan dat het zoiets is lijkt me...

Ik denk inderdaad dat dat de juiste verklaring is.

@b@ss weet jij toevallig ook wanneer de ncrv die reportage uitzend van nk?

Laatst bewerkt:
staat er wel op schele gewoon goed kijken :D

alcohol en krenten voor de betere aftekening van de spieren?:eek:
isdat ook zoiets dom of werkt dit echt wel

Terug
Naar boven