Fitness Seller

naturel of niet?

inb4 josef rakich 405 full squat vid

8zaZg.gif

Grappig hoe tieners hier doen alsof ze al 25 jaar meedraaien in de bodybuilding wereld en zogezegd alles weten :D

Verder sluit ik me volledig aan met dit:

altijd grappig dat mensen denken omdat iemand aardig is hij geen juicer is.
Wake up, mensen die spuiten zijn ook gewoon mensen hoor. En zoals bekend liegt de overgrote meerderheid over gebruik.
Deze man heeft ook een duidelijke reden om te liegen: hij is een bekende personal trainer en dat is zijn BRON VAN INKOMSTEN. Als dus uitkomt dat hij anabolica gebruikt kost hem dat klanten en geld, daarom geeft ie niks toe.
toedeloe

Laatst bewerkt:
Grappig hoe tieners hier doen alsof ze al 25 jaar meedraaien in de bodybuilding wereld en zogezegd alles weten :D

Verder sluit ik me volledig aan met dit:

Heb je ergens een foto van jezelf?
Serieus man, er is nog geen één zinnig woord uit je gekomen sinds ik hier ben.
Ben je een troll ofzo?

Heb je ergens een foto van jezelf?
Serieus man, er is nog geen één zinnig woord uit je gekomen sinds ik hier ben.
Ben je een troll ofzo?

Zegt de gast met 20 posts? :roflol:

Anyway, jij komt op mijn negeerlijst, je hoeft dus geen antwoorden meer te verwachten. Iemand die serieus vraagt of Rob Riches natural is hoef ik zoiezo niets meer van te lezen.

Laatst bewerkt:
Is haalbaar met supergoede genen en goed voedingsschema. Voor 98% v/d mensen zal dit echter niet naturel haalbaar zijn, waaronder jij waarschijnlijk. Dus succes met kuren!

fysiek van rob riches is echt wel natural te behalen, niet in 3 jaar, maar trek er 10 jaar voor uit en je hebt het.

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet iedereen zeker deze thread eens checken op BB.com: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=135755431

"Natty inspiration" lol.

deze fysieken gaan mij ook net iets te ver..

maar wat ik niet begrijp, waarom zou je keihard gaan kuren en dan claimen dat je naturel bent? Zijn die mensen zo op zoek naar erkenning?

Kijk dat een wielrenner doping gebruikt begrijp ik nog, hij wil winnen. Maar deze gasten doen het vooral voor het uiterlijk. Sommige doen mee aan 'naturel' wedstrijden, maar wie houden ze nou voor de gek?

Ik vind dat je echt triest bent als je gaat kuren en dan gaat claimen dat je naturel bent. Ik heb niks tegen kuren, maar ga dan niet zeggen dat je naturel bent. Waarschijnlijk hebben de meeste gewoon een k*tjeugd gehad met een minderwaardigheidscomplex en willen ze het hiermee compenseren ofso.. r**ards

deze fysieken gaan mij ook net iets te ver..

maar wat ik niet begrijp, waarom zou je keihard gaan kuren en dan claimen dat je naturel bent? Zijn die mensen zo op zoek naar erkenning?

Kijk dat een wielrenner doping gebruikt begrijp ik nog, hij wil winnen. Maar deze gasten doen het vooral voor het uiterlijk. Sommige doen mee aan 'naturel' wedstrijden, maar wie houden ze nou voor de gek?

Ik vind dat je echt triest bent als je gaat kuren en dan gaat claimen dat je naturel bent. Ik heb niks tegen kuren, maar ga dan niet zeggen dat je naturel bent. Waarschijnlijk hebben de meeste gewoon een k*tjeugd gehad met een minderwaardigheidscomplex en willen ze het hiermee compenseren ofso.. r**ards

Voor de eer die je dan krijgt natuurlijk... Wow, zo'n fysiek kunnen hebben als natural? Nice man! Terwijl ze waarschijnlijk elk jaar wel een kuurtje doen...

Als je moest weten hoeveel kerels er zo zijn...

• Topic Starter Topic Starter
Voor de eer die je dan krijgt natuurlijk... Wow, zo'n fysiek kunnen hebben als natural? Nice man! Terwijl ze waarschijnlijk elk jaar wel een kuurtje doen...

Als je moest weten hoeveel kerels er zo zijn...

echt te triest voor woorden. Hoe kan je dan trots op jezelf zijn? Mensen overtuigen dat je naturel bent, terwijl je zelf weet dat je vals hebt gespeeld. Nou vet man.

ik kan daar echt niet tegen, tegen van die liegende klootzakken die de boel bedonderen. Punt is, mensen zoals ik willen weten waar de grens ligt voor een naturel. Deze gasten laten je dus eigenlijk geloven in iets wat niet kan. Alleen daarom mogen ze al afgeschoten worden van mij..

echt te triest voor woorden. Hoe kan je dan trots op jezelf zijn? Mensen overtuigen dat je naturel bent, terwijl je zelf weet dat je vals hebt gespeeld. Nou vet man.

ik kan daar echt niet tegen, tegen van die liegende klootzakken die de boel bedonderen. Punt is, mensen zoals ik willen weten waar de grens ligt voor een naturel. Deze gasten laten je dus eigenlijk geloven in iets wat niet kan. Alleen daarom mogen ze al afgeschoten worden van mij..

Wat ik nog erger vind ik mensen die zeggen dat de AAS bijna niets gedaan heeft voor hun. Je hebt genoeg mensen, ook op dit forum, die zeggen dat AAS alleen "een duwtje in de rug" is. Dat vind ik echt gezeik, het is veel meer dan dat. Op zich geen probleem natuurlijk met AAS, zolang je er maar openlijk voor uitkomt.

is toch toffer om te claimen dat je een naturel een fysiek heb behaald waar sommige paar jaar voor moeten kuren,

krijg je meer street credz

nee

is haalbaar ! 100% op je voeding letten en 6 op 7 gaan trainen zeker haalbaar !

wrm ben jij het niet behaald dan

Terug
Naar boven