Fitness Seller

naturel of niet?

Al die pessimisten die zeggen dat het niet haalbaar is.
Waarom ga je dan trainen als je dan toch weet dat het niet haalbaar is. Kun je even goed 24/24 7/7 in je zetel naar je 1m50 full HD-tv zitten kijken met een grote zak chips en een cara pils.

naturel niet haalbaar zeiden we, en niet iedereen heeft het in zich om zo'n fysiek te behalen...

1 : Al die pessimisten die zeggen dat het niet haalbaar is.
2: Waarom ga je dan trainen als je dan toch weet dat het niet haalbaar is. Kun je even goed 24/24 7/7 in je zetel naar je 1m50 full HD-tv zitten kijken met een grote zak chips en een cara pils.

wat is het verband tussen punt 1 en 2? Je bent 18jaar en nog onwetend en kan nog niet zo goed redeneren, dus misschien komt het daar door?
Je traint om er goed uit te zien, om het beste uit jezelf te halen en omdat het leuk is om te trainen.
Ik train niet om er zoals persoon X of Y uit te zien

wat is het verband tussen punt 1 en 2? Je bent 18jaar en nog onwetend en kan nog niet zo goed redeneren, dus misschien komt het daar door?
Je traint om er goed uit te zien, om het beste uit jezelf te halen en omdat het leuk is om te trainen.

Inderdaad :D

Vergelijkbaar is naturel te doen mits de juiste omstandigheden en genen waarbij hij niet naturel hoeft te zijn maar het kan zeker. Ik gok erop dat deze kerel niet alleen krachtsport doet gezien fysiek. En daarom geloven de meeste hier waarschijnlijk niet dat dit haalbaar is.

Naturel niet haalbaar.

Al die eppo's die roepen van wel --> pics van je naturel fysiek dat hierop lijkt.

weet zeker dat er hier op DBB naturells zijn met zo'n fysiek
op leeftijd moet je niet rekenen

laat de topic starter gewoon eens geloven in zijn doel!
als je alles continu afbreekt heeft die geen doel meer, en dus ook geen motivatie !

Wat maakt het uit? Train eerst 5 jaar non stop, leef ervoor, volledig naturel. Zorg dat je voeding goed zijt etc.. Als je dan na die 5 jaar nog niet in de buurt komt dan kan je misschien aan de AAS ervoor en dan is het nog niet zeker dat je zo'n fysiek haalt. Maar dan kan je tenminste zeggen dat je er naturel ook alles hebt uitgehaald.

Ik geef het op. Discussie met sommige mensen heeft geen zin

Veel creatine nemen en situps dan is t wel te doen.

Snap de houding van dit forum toch niet hoor!
Open om het even welke topic en je komt anabolen tegen...

Verander de naam naar DAF : DutchAnabolicFederation

T heet ook DutchBODYBUIDLING -> anabolen.

Maakt toch niks uit.
Altijd dat gezeur met naturel of niet, t is toch een mens van vlees en bloed geen robot ofzo?
Als je een fysiek in je hoofd hebt waar je je eigen lichaam toe wil vormen en je kan t halen zonder kuren dan doe je t zonder, kan t alleen met dan doe je t met. Simpel.

Dit natural :roflol:

Ga toch weg, dat fysiek is animal!

weet niet hoe lang die kerel is maar heb zelf iemand gekend met een vergelijkbaar fysiek op zijn 30e, nooit gekuurd en daar ben ik 100% zeker van ;) was rond de 1m75... kan iedereen dit halen nee, zijn er mensen die dit wel kunnen halen ja

weet niet hoe lang die kerel is maar heb zelf iemand gekend met een vergelijkbaar fysiek op zijn 30e, nooit gekuurd en daar ben ik 100% zeker van ;) was rond de 1m75... kan iedereen dit halen nee, zijn er mensen die dit wel kunnen halen ja

+1

Meen ergens op internet gelezen te hebben dat hij ook fanatiek bergbeklimmer is.

Was enorm topic op bb misc ervan, samenvatting: Alpha as ****

Terug
Naar boven