Ammar
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1 : Al die pessimisten die zeggen dat het niet haalbaar is.
2: Waarom ga je dan trainen als je dan toch weet dat het niet haalbaar is. Kun je even goed 24/24 7/7 in je zetel naar je 1m50 full HD-tv zitten kijken met een grote zak chips en een cara pils.
wat is het verband tussen punt 1 en 2? Je bent 18jaar en nog onwetend en kan nog niet zo goed redeneren, dus misschien komt het daar door?
Je traint om er goed uit te zien, om het beste uit jezelf te halen en omdat het leuk is om te trainen.
Ik train niet om er zoals persoon X of Y uit te zien

wat is het verband tussen punt 1 en 2? Je bent 18jaar en nog onwetend en kan nog niet zo goed redeneren, dus misschien komt het daar door?
Je traint om er goed uit te zien, om het beste uit jezelf te halen en omdat het leuk is om te trainen.
Ik train niet om er zoals persoon X of Y uit te zien
weet zeker dat er hier op DBB naturells zijn met zo'n fysiek
op leeftijd moet je niet rekenen
laat de topic starter gewoon eens geloven in zijn doel!
als je alles continu afbreekt heeft die geen doel meer, en dus ook geen motivatie !
Snap de houding van dit forum toch niet hoor!
Open om het even welke topic en je komt anabolen tegen...
Verander de naam naar DAF : DutchAnabolicFederation
Snap de houding van dit forum toch niet hoor!
Open om het even welke topic en je komt anabolen tegen...
Verander de naam naar DAF : DutchAnabolicFederation
weet niet hoe lang die kerel is maar heb zelf iemand gekend met een vergelijkbaar fysiek op zijn 30e, nooit gekuurd en daar ben ik 100% zeker vanwas rond de 1m75... kan iedereen dit halen nee, zijn er mensen die dit wel kunnen halen ja