XXL Nutrition

naturel of niet?

Plates zijn volgens mij 15kg, in ze beschrijving staat 200kg deadlift geen 200kg FSQ

brb front squatting 200kg

Inderdaad, staat gewoon in beschrijving.

Dit is gewoon de "discussie" dat iemand die 120kg deadlift niet clean kan zijn helemaal opnieuw, maar dan met hogere gewichten.

Grappig hoe hier telkens opnieuw wordt onderschat tot wat het menselijke lichaam in staat is, zowel op vlak van kracht als op vlak van spiermassa. Gewichtheffers zat die 200kg op reps frontsquatten. En ja daar zullen kuurders tussenzitten, maar ook cleane gasten.

Dit is gewoon de "discussie" dat iemand die 120kg deadlift niet clean kan zijn helemaal opnieuw, maar dan met hogere gewichten.

Grappig hoe hier telkens opnieuw wordt onderschat tot wat het menselijke lichaam in staat is, zowel op vlak van kracht als op vlak van spiermassa. Gewichtheffers zat die 200kg op reps frontsquatten. En ja daar zullen kuurders tussenzitten, maar ook cleane gasten.
Hiermee akkoord

denk je nou werkelijk dat die gewichtheffers naturel zijn kerel? grow the **** up kid, met 50 procent bodyfat kan ik ook wel 1 rep maken met 200 kilo

Thailand_2008_0099.jpg

juiiiicy

denk je nou werkelijk dat die gewichtheffers naturel zijn kerel? grow the **** up kid, met 50 procent bodyfat kan ik ook wel 1 rep maken met 200 kilo

Als een 200kg frontsquat al niet meer naturel mogelijk is, kan ik beter stoppen met trainen. Wat is volgens jou de grens dan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=XkK9-mnDAy4

Kereltje uit de -69kg klasse.
Zelfs al zit hij zwaar aan de spuit. Als een ventje van nog geen 70kg dit kan, kan iemand van rond de 100kg (en zelfde vetpercentage, gewoon een grotere kerel) dat ook wel clean.

je slaat de plank helemaal mis, je vergelijkt een prof in dit geval dat ventje hierboven met een doorsnee gym rat, zeg nou is hoeveel mensen in nederland kunnen front squatten met 200 kilo for enkele reps naturel? ik train zelf in een hardcore gym en daar hebben de spuiters zelfs moeite met dat gewicht. En die powerlifter hier boven traint puur op kracht en niet als een bber

Dude.. Eerst zeg je dat wie 200kg front squat niet clean is. Daarna voeg je er aan toe dat het met een laag vet% moet zijn en voor reps, en nu voeg je er ook nog aan toe dat het geen professional mag zijn en al zeker niet iemand die voor kracht traint.
Zo kan ik mijn gelijk ook wel halen...

Mooi gesproken Woopy...

Denk ook dat het naturel bereikbaar is, alleen niet voor iedereen, waarschijnlijk zelfs voor bijna niemand.

Idd, zijn chest is wel ziek groot. Voor de rest lijkt het me naturel goed haalbaar.

Indd, zeker haalbaar natural (ik denk wel na 5-10 jaar voor de sport leven) borst misschien overdreven maar kn ook aanleg zijn. De benen zijn niet massive, abs gewoon goed droog getrained en die armen zijn echt niet overdreven groot....dit kan zeker met veel doorzetting en wat aanleg!

Je kan er redelijk in de buurt komen natural

Dit!:)

Denk ook dat je naturel redelijk in de buurt kan komen na een jaar of 10,
vroeg beginnen natuurlijk.niet voor iedereen weggelegd, moet wel aanleg hebben(genen),perfecte voeding , rust etc.

Maar die chest is ziekies!!

400 kilo front squat kan niet natural

Terug
Naar boven