wat lach je scheef kerel, met dit bedoel ik low bodyfat en geen 1 rep zoals powerlifters strongman dat doen maar solid 6 to10 reps , zie ik geen 1 naturel doen hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In vid is het -maar- 150 hoor.wat lach je scheef kerel, met dit bedoel ik low bodyfat en geen 1 rep zoals powerlifters strongman dat doen maar solid 6 to10 reps , zie ik geen 1 naturel doen hoor

Hiermee akkoordDit is gewoon de "discussie" dat iemand die 120kg deadlift niet clean kan zijn helemaal opnieuw, maar dan met hogere gewichten.
Grappig hoe hier telkens opnieuw wordt onderschat tot wat het menselijke lichaam in staat is, zowel op vlak van kracht als op vlak van spiermassa. Gewichtheffers zat die 200kg op reps frontsquatten. En ja daar zullen kuurders tussenzitten, maar ook cleane gasten.
Dit is gewoon de "discussie" dat iemand die 120kg deadlift niet clean kan zijn helemaal opnieuw, maar dan met hogere gewichten.
Grappig hoe hier telkens opnieuw wordt onderschat tot wat het menselijke lichaam in staat is, zowel op vlak van kracht als op vlak van spiermassa. Gewichtheffers zat die 200kg op reps frontsquatten. En ja daar zullen kuurders tussenzitten, maar ook cleane gasten.
denk je nou werkelijk dat die gewichtheffers naturel zijn kerel? grow the **** up kid, met 50 procent bodyfat kan ik ook wel 1 rep maken met 200 kilo
Denk ook dat het naturel bereikbaar is, alleen niet voor iedereen, waarschijnlijk zelfs voor bijna niemand.
Idd, zijn chest is wel ziek groot. Voor de rest lijkt het me naturel goed haalbaar.
Indd, zeker haalbaar natural (ik denk wel na 5-10 jaar voor de sport leven) borst misschien overdreven maar kn ook aanleg zijn. De benen zijn niet massive, abs gewoon goed droog getrained en die armen zijn echt niet overdreven groot....dit kan zeker met veel doorzetting en wat aanleg!