MuscleMeat

Natuurlijke spiergroei limiet

  • Topic starter Iraj
  • Startdatum
  • Reacties 66
  • Weergaven 3K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

Dankje! Ik zelf hoop eigenlijk ooit rond de 10/12% vet op 100kg te behalen. Denk alleen dat dat helaas niet gaat lukken als natural. Maar wie weet ik geef niet op! Vermaak me iedere dag weer in de gym.

Als je bovenmenselijke genen hebt gaat 100kg @ 13% wel lukken, maar @10% gaat tricky worden. Succes iig! 5 kilo vvm is optisch een hoop, dat je sowieso nog kan gainen.
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Je moet opletten met zo'n grapjes. De meesten weten dat dit als grap bedoeld is maar topicstarter neemt deze opmerking wel au serieus.
Haha, was inderdaad héél kort door de bocht.
Echter is het wel zo dat als je AAS gebruikt om tot je normale natty limiet gaat, daarna off gaat je de eerste periode gaat inzakken omdat je hormoonhuishouding naar de tyfus is.
Je verliest dus wel echt een chunk, daarna verlies je heel wat massa omdat er een grote kans is dat training / voeding niet on point is, on is natuurlijk heel anders dan off.
Verder is het wel zo dat als je daarna als natty weer terug wilt naar de natty limit het makkelijker zal gaan als dat je nooit AAS hebt gebruikt.

Aka 99.9% zullen toch weer AAS gaan gebruiken want hoe demotiverend is het om 3 keer zoveel moeite te moeten doen om terug te gaan naar een niveau dat je al gehad hebt.
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Als je bovenmenselijke genen hebt gaat 100kg @ 13% wel lukken, maar @10% gaat tricky worden. Succes iig! 5 kilo vvm is optisch een hoop, dat je sowieso nog kan gainen.
Bedankt! ik ga me best doen. Ik denk alleen ook wat jij zegt dat het heel lastig of te wel onmogelijk is, om dat te gaan behalen. Jammer dat een goed fysiek eigenlijk alleen haalbaar is met AAS.
 
Bedankt! ik ga me best doen. Ik denk alleen ook wat jij zegt dat het heel lastig of te wel onmogelijk is, om dat te gaan behalen. Jammer dat een goed fysiek eigenlijk alleen haalbaar is met AAS.

Ligt totaal aan je beeld van een goed figuur. Een figuur a la Frank Zane, Greg Plitt, Steve Reeves is natty haalbaar.
(Mits je geweldige genen hebt)
 
Ligt totaal aan je beeld van een goed figuur. Een figuur a la Frank Zane, Greg Plitt, Steve Reeves is natty haalbaar.
(Mits je geweldige genen hebt)
Oehh dit had je beter niet op DBB kunnen zeggen :roflol:

(Je hebt verder wel helemaal gelijk tho)
 
Klinkt mooi, even een kuur en daarna forever je natty max en zo 4 jaar inhalen. Het klinkt zo mooi, te mooi om waar te zijn. Theorie en praktijk kunnen nog weleens anders uitpakken.

Ik heb nog nooit iemand in de gym meegemaakt die maar één kuur heeft genomen en daarna nog serieus getraind heeft zonder opnieuw te gebruiken. Ik heb er wel veel meegemaakt die er tijdens een kuur goed uitzagen, maar na een jaar helemaal leeg waren gelopen als een ballon en weer als nieuw lid in de gym begonnen, ze waren ondertussen al weer gestopt of het trainen stond op een laag pitje. Ik denk dat haast nooit een goede motivatie kan zijn om een bb levensstijl vol te houden.
 
Ligt totaal aan je beeld van een goed figuur. Een figuur a la Frank Zane, Greg Plitt, Steve Reeves is natty haalbaar.
(Mits je geweldige genen hebt)
Fuck mijn genetics:(

LQG6rWDJ_400x400.jpeg
 
Ligt totaal aan je beeld van een goed figuur. Een figuur a la Frank Zane, Greg Plitt, Steve Reeves is natty haalbaar.
(Mits je geweldige genen hebt)
Haha, was het maar zo.
 
Dorian Yates begon naar eigen zeggen na iets van een half jaartje natty training al te kuren... 15mg dianabol per dag.

Al moet er wel even bij vermeld worden dat hij voordat 'ie uberhaupt begon met trainen er waarschijnlijk al beter uitzag dan 95% van alle gymrats :D Freak of nature.
 
Klinkt mooi, even een kuur en daarna forever je natty max en zo 4 jaar inhalen. Het klinkt zo mooi, te mooi om waar te zijn. Theorie en praktijk kunnen nog weleens anders uitpakken.

Ik heb nog nooit iemand in de gym meegemaakt die maar één kuur heeft genomen en daarna nog serieus getraind heeft zonder opnieuw te gebruiken. Ik heb er wel veel meegemaakt die er tijdens een kuur goed uitzagen, maar na een jaar helemaal leeg waren gelopen als een ballon en weer als nieuw lid in de gym begonnen, ze waren ondertussen al weer gestopt of het trainen stond op een laag pitje. Ik denk dat haast nooit een goede motivatie kan zijn om een bb levensstijl vol te houden.
Dat zijn van die figuren die alles erin gooien zonder erbij na te denken. Achjah zo gaat het tegenwoordig overal, op je 14e cocaine beginnen te gebruiken is tegenwoordig ook normaal. Dus waarom niet een kuurtje nemen dan he.
 
Ligt totaal aan je beeld van een goed figuur. Een figuur a la Frank Zane, Greg Plitt, Steve Reeves is natty haalbaar.
(Mits je geweldige genen hebt)

Wat een gezwam.

Frank Zane is never nooit natty haalbaar. Steve Reeves misschien wel, maar dan moet je monsterlijke genen hebben.

Oehh dit had je beter niet op DBB kunnen zeggen :roflol:

(Je hebt verder wel helemaal gelijk tho)

Je bent gewoon naïef als je denkt dat dat natty haalbaar is.
 
Dat zijn van die figuren die alles erin gooien zonder erbij na te denken. Achjah zo gaat het tegenwoordig overal, op je 14e cocaine beginnen te gebruiken is tegenwoordig ook normaal. Dus waarom niet een kuurtje nemen dan he.
Omdat spelen met je hormonen terwijl je nog aan het ontwikkelen bent net even wat meer gevolgen heeft.
 
Wat een gezwam.

Frank Zane is never nooit natty haalbaar. Steve Reeves misschien wel, maar dan moet je monsterlijke genen hebben.



Je bent gewoon naïef als je denkt dat dat natty haalbaar is.

Sorry, ik had duidelijker moeten zijn. Frank Zane in zijn vroege jaren* hij is later wel aan de juice gegaan.
AAS is pas in de jaren '30 ontwikkeld. En pas rond '50 in BB getreden.
Odds zijn dat bodybuilders tussen 1900 - 1940 nog niet aan het juicen waren.
Verder ook suboptimale voeding en suboptimale training. Is zo veel meer bekend nu dan toen.

Maarja,
John Grimek, Reg Parks, Frank Zane, Steve Reeves, Eugen Sandow..
Het is in theorie natty haalbaar.
Gaat iemand op DBB dat natty halen? Waarschijnlijk nooit omdat het alleen genetic freaks zijn die het kunnen behalen. Wij zijn grotendeels (below)average kneusjes. Ik iig wel :roflol:

Tot slot, who cares eigenlijk.
Je merkt vanzelf dat je na ~5 jaar trainen geen progressie meer maakt en tering veel moeite moet doen om nog iets te gainen. Wil je groter worden? Dan ga je aan de steroids, punt.
'Is dit natty haalbaar' is sowieso eigenlijk een kut gesprek omdat het vrijwel altijd is 'Ja het is natty haalbaar, maar voor jou niet.'
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik had duidelijker moeten zijn. Frank Zane in zijn vroege jaren* hij is later wel aan de juice gegaan.
AAS is pas in de jaren '30 ontwikkeld. En pas rond '50 in BB getreden.
Odds zijn dat bodybuilders tussen 1900 - 1940 nog niet aan het juicen waren.
Verder ook suboptimale voeding en suboptimale training. Is zo veel meer bekend nu dan toen.

Maarja,
John Grimek, Reg Parks, Frank Zane, Steve Reeves, Eugen Sandow..

Verder 'Het is natty haalbaar'
Gaat iemand op DBB dat natty halen? Waarschijnlijk nooit omdat het alleen genetic freaks zijn.

Tot slot, who cares eigenlijk.
Je merkt vanzelf dat je na ~5 jaar trainen geen progressie meer maakt en tering veel moeite moet doen om nog iets te gainen. Wil je groter worden? Dan ga je aan de steroids, punt.
'Is dit natty haalbaar' is sowieso eigenlijk een kut gesprek omdat het vrijwel altijd is 'Ja het is natty haalbaar, maar voor jou niet.'
Ik vind die fysieke van die namen die jij hier boven schrijft echt meevallen persoonlijk, en zou ik zelf niet tevreden mee zijn. Op Frank zane na dan, dat is wel goed.
 
Ik vind die fysieke van die namen die jij hier boven schrijft echt meevallen persoonlijk, en zou ik zelf niet tevreden mee zijn. Op Frank zane na dan, dat is wel goed.
Dan moet je gaan (en blijven) juicen ;d
 
Ik vind die fysieke van die namen die jij hier boven schrijft echt meevallen persoonlijk, en zou ik zelf niet tevreden mee zijn. Op Frank zane na dan, dat is wel goed.
Alhoewel ik neem me woorden terug :P
 
Back
Naar boven