AndroidHealthClinic

Natuurlijke spiergroei limiet

  • Topic starter Iraj
  • Startdatum
  • Reacties 66
  • Weergaven 3K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

Sinds wanneer zijn bloed testen echt nodig?
Wel slim maar niet nodig zolang je normaal kuurt.

OP zijn vraag

Stel dat je wordt begeleid door iemand met kennis van training voeding en aas en je vanaf dag 1 kuurt ga je idd heel snel je max naturel bereiken. En bijna alles wel kunnen behouden zolang je geen tegen valler krijgt (ziekte enzo)

Als ik een kuur zou nemen zou het 500mg test-e weekly zijn.
Lijkt me wel belangrijk om je voor/na testosteron waardes te weten..
Kijken of je natuurlijke productie vanzelf weer goed op gang komt of plat blijft liggen, toch?
Heb niet echt veel verstand van aas.
 
Sinds wanneer zijn bloed testen echt nodig?
Wel slim maar niet nodig zolang je normaal kuurt.

OP zijn vraag

Stel dat je wordt begeleid door iemand met kennis van training voeding en aas en je vanaf dag 1 kuurt ga je idd heel snel je max naturel bereiken. En bijna alles wel kunnen behouden zolang je geen tegen valler krijgt (ziekte enzo)
Dus met andere woorden ik heb me tijd verkloot. En ik maar denken dat het zo goed was om altijd natural te trainen. balen! :D
 
Sinds wanneer zijn bloed testen echt nodig?
Wel slim maar niet nodig zolang je normaal kuurt.

OP zijn vraag

Stel dat je wordt begeleid door iemand met kennis van training voeding en aas en je vanaf dag 1 kuurt ga je idd heel snel je max naturel bereiken. En bijna alles wel kunnen behouden zolang je geen tegen valler krijgt (ziekte enzo)
Dus met andere woorden ik heb me tijd verkloot. En ik maar denken dat het zo goed was wat ik had bereikt. balen! :D
 
Dus met andere woorden ik heb me tijd verkloot. En ik maar denken dat het zo goed was wat ik had bereikt. balen! :D

Nee naturel opbouwen is altijd beter voor je lichaam
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Nee naturel opbouwen is altijd beter voor je lichaam
Ja dat wel! Maar laat ik maar niet tegen de mensen om me heen vertellen dus hoe het werkelijk zit. Straks staan ze binnen 6 maanden naast me, dan kan ik mezelf wel voor me kop slaan :P
 
Sinds wanneer zijn bloed testen echt nodig?
Wel slim maar niet nodig zolang je normaal kuurt.

Niet noodzakelijk idd alleen vond ik die informatie wel prettig voor mijn piece of mind en als referentiepunt.
 
Ja dat wel! Maar laat ik maar niet tegen de mensen om me heen vertellen dus hoe het werkelijk zit. Straks staan ze binnen 6 maanden naast me, dan kan ik mezelf wel voor me kop slaan :P

Who cares? Is het niet binnen 6 maand dan over een aantal jaartjes als ze blijven trainen.
 
Als jij groeit tot je natuurlijke limiet dmv AAS weet je waarschijnlijk niet hoe je een perfect dieet erop na houdt en hoevaak je als natural moet trainen om op dat niveau te blijven. Dan zal je toch heus wel een deel van je gains kwijt raken zodra je off gaat lijkt mij.
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Geeft niks hoor :kiss:

Als het zo was dan was het;

22g6az.jpg
 
Gezien je stats... voor zover ze kloppen en je vet% ook echt acuraat is...
Lengte: 1m85
Massa: 95kg
Vetpercentage: 15%

Heb je ooit wel eens naturel op een lager vet% gestaan? Hoeveel massa had je toen over?

Ik zou toch eerst eens je voeding en training volledig to the point krijgen en een paar jaar doortrainen voordat je gaat kloten met je hormonen.
Eerlijke mening :o
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Gezien je stats... voor zover ze kloppen en je vet% ook echt acuraat is...
Lengte: 1m85
Massa: 95kg
Vetpercentage: 15%

Heb je ooit wel eens naturel op een lager vet% gestaan? Hoeveel massa had je toen over?

Ik zou toch eerst eens je voeding en training volledig to the point krijgen en een paar jaar doortrainen voordat je gaat kloten met je hormonen.
Eerlijke mening :o

Mjoh als die stats kloppen is het als natty wel netjes hoor.
Als hij een paar jaartjes goed doortrained (en z'n genen meezitten) kan er nog wel 5KG spiermassa bij maar dan houdt het ook wel op.
 
Mjoh als die stats kloppen is het als natty wel netjes hoor.
Als hij een paar jaartjes goed doortrained (en z'n genen meezitten) kan er nog wel 5KG spiermassa bij maar dan houdt het ook wel op.
Ik vind die stats ook niet slecht voor een natty, zat mensen die met veeeeel slechtere stats kuren
 
Ga je daarna off is het makkelijker om rond je natuurlijke limiet te blijven hangen. Dat is ook waarom Vonk nog steeds een beest is, ookal is hij off
Je moet opletten met zo'n grapjes. De meesten weten dat dit als grap bedoeld is maar topicstarter neemt deze opmerking wel au serieus.
 
Gezien je stats... voor zover ze kloppen en je vet% ook echt acuraat is...
Lengte: 1m85
Massa: 95kg
Vetpercentage: 15%

Heb je ooit wel eens naturel op een lager vet% gestaan? Hoeveel massa had je toen over?

Ik zou toch eerst eens je voeding en training volledig to the point krijgen en een paar jaar doortrainen voordat je gaat kloten met je hormonen.
Eerlijke mening :o
Ik heb zelf eigelijk nooit minder vet gaat dan 15% ik weeg nu rond de 100kg 185cm lang 17/18% vet.
 
Mjoh als die stats kloppen is het als natty wel netjes hoor.
Als hij een paar jaartjes goed doortrained (en z'n genen meezitten) kan er nog wel 5KG spiermassa bij maar dan houdt het ook wel op.
Dankje! Ik zelf hoop eigenlijk ooit rond de 10/12% vet op 100kg te behalen. Denk alleen dat dat helaas niet gaat lukken als natural. Maar wie weet ik geef niet op! Vermaak me iedere dag weer in de gym.
 
Back
Naar boven