XXL Nutrition

Nederland als officiel moslimland

Dan worden we allemaal moslim, voeren we mildere moslimwetten in en leven we vrolijk verder...

De secularisatie bij moslims zet ook gewoon door en op den duur is er nog amper vraag naar de bouw van nieuwe moskeeen.

De tijd zal het leren. Wat ik merk is dat de moslims zoals EPK ook al aangaf steeds meer belang hechten aan hun geloof daar wij Nederlanders steeds meer afstand er van doen.

Mede daardoor zie ik de toekomst van dit land erg somber in.

Ik ben er niet blij mee natuurlijk. Logisch lijkt me dat.
Maar je veranderd er toch niets aan dus je kan je druk lopen maken erom of er met ze allen wat aan doen.
Iedereen heeft maar een grote bek over hoe het zou moeten. Sommigen willen zelfs vechten voor hun vrijheid en terecht.
Maar dan moet je wel NU beginnen met vechten en niet als het te laat is.

Wij (het westen) hebben totaal geen idee wat hun ideeen zijn en waartoe ze instaat zijn. Dat gaat onze pet namelijk te boven. In NL zijn we zo simpel en goed gelovig. Dat iedereen maar denkt dat het zover nooit gaat komen. Wij hebben toch alles ? Nog wel ja. Onze zelfzucht, luxe, laxheid, naieviteit, en uit een gevallen eenheid is onze grootste probleem. Wij willen namelijk niet staken of protesteren want we zijn bang voor ons eigen hachje. En dat weten de extreme moslims heel heel goed en spelen daar slim op in.

En de gemiddeld Nederlander denkt dat ze nog in grotten wonen en dom zijn.
Kijk even naar 9-11 wil je ! Dom ? Nee.
Sterker nog ik denk dat wij de domme zijn in deze.

Ik ben het eens met je dat het probleem nog groter zal worden, maar uiteindelijk keert de wal het schip heus wel, ruim voor 'ze' ook maar in de buurt zijn om ons over te kunnen nemen. Hoe zie je zo'n overname voor je? Dat op een dag alle moslims niet op hun werk verschijnen, maar even later met tanks onze straten binnenrijden? Lang voordat ze tot zoiets in staat zijn de alarmbellen bij iedereen al gaan rinkelen dat er echt iets mis is.

Ja er zijn nu problemen, maar dat gaat over criminaliteit, onleefbaarheid en misbruik van uitkeringen. Met 10% van de bevolking, en nog veel minder dan 10% van de economische en politieke macht kunnen 'de moslims' echt niets doen. Het hele idee van 'de moslims' als homogene groep met één doel is trouwens uiteraard belachelijk simplistisch om mee te beginnen.

gain vrumd volk bie mie in eusterpaak

De islam probeert uiteindelijk de gehele wereld te domineren. Het doel van de islam is dat uiteindelijk alle mensen op aarde in Allah en de profeet geloven en leven naar de wetten van de koran en de sharia. Dat is een feit.

:rolleyes:

We zijn gewoon een erg makkelijk doelwit geworden door alles wat we hebben.
Kijk maar naar onze maatschappij.
Wij zijn geen eenheid. Wij kraken elkaar af. Hebben jaloerzie tegenover elkaar. Allemaal voor onze eigen ego. Om ons zelf beter te voelen.
Meer als 60% van de volwassen zit aan de anti-depressieva.
Meer als 10 miljoen NLers staan geregistreerd bij de BKR. Er worden lening uitgedeeld als snoepjes. Zo hou je mensen onder de duim want je bent namelijk een slaaf van de maatschappij. Tuurlijk gaan je niet vechten of protesteren, want stel je voor dat je je baan verliest en je schuld niet meer kan betalen?
Deze extreme moslims zijn een eenheid die niets hebben en dus ook niets te verliezen hebben behalve elkaar. Daarom zijn ze een eenheid en dus sterk en gevaarlijk.
Man de gemiddelde westerse man/vrouw zou eens kritisch naar zichzelf moeten gaan kijken.
Wij worden geleefd door de media en alle commercieele bullshit in onze werled. Niemand is meer zichzelf. We hebben allemaal hetzelfde. En zien er hetzelfde uit.
Als de buurman een volkswagen koopt moet jij een audi hebben. Als al je maten 6gr opsnuiven moet jij dat toch ook doen.
Wij worden niet meer vrolijk van een dak boven ons hoofd en van eten.
Nee wij worden vrolijk van de Gouden Kooi. Op dat niveau leven wij. De iphone is uit en we gaan met ze alle een tentje opzetten voor de Free-recordshop.
Hahaha we zijn dom kudde volk dat eens wakker moet worden.
Pomp nog 600 miljard in de economie. Haha geld wat er niet eens is. Uitstel van executie.
Oh en we voelen ons zo goed en suprieur.
klasse post!
:thumbs:

ik had het zelf niet zo mooi kunnen verwoorden.
:o

Ik heb daar problemen mee, maar het zal niet gebeuren. Ik heb ook problemen met een Christelijk bestuur, omdat het totaal belachelijk is dat iemand zijn normen en waarden baseert op basis van een sprookjesboek.

Laten we eerst die Christenhonden eens uit de regering werken.

goed idee!
:thumbs:

maar dan ook geen vrije dagen meer met Kerstmis, Pasen en Pinksteren!
:p

Ja, ik heb er een probleem mee, in Europa horen geen moslims te leven, ook niet in de wereld eigenlijk. Ik heb nog liever Joden dan Moslims!!:fire:

Elke nieuwe generatie heeft steeds minder zin in het geloof dus het kan ook nog altijd die kant op gaan.
In Turkije wat een seculiere staat is opgericht door Mustafa Kemal Atatürk is het gros van de bevolking ook Moslim maar hoe ontwikkelder men is des te minder belang men hecht aan zijn geloof, men gelooft maar zeker niet fanatiek, meer omdat het meegekregen is bij de opvoeding.
Ik heb in Istanboel genoeg Turken gesproken diewel geloven maar het ergens allemaal domme bulshit vonden, achterhaald etc.

Algemeem bekend is dat hoe minder opleiding, toekomstperspectieven, kansen, des temeer men als noodgreep zich helemaal vastpint op een geloof.

We zijn gewoon een erg makkelijk doelwit geworden door alles wat we hebben.
Kijk maar naar onze maatschappij.
Wij zijn geen eenheid. Wij kraken elkaar af. Hebben jaloerzie tegenover elkaar. Allemaal voor onze eigen ego. Om ons zelf beter te voelen.
Meer als 60% van de volwassen zit aan de anti-depressieva.
Meer als 10 miljoen NLers staan geregistreerd bij de BKR. Er worden lening uitgedeeld als snoepjes. Zo hou je mensen onder de duim want je bent namelijk een slaaf van de maatschappij. Tuurlijk gaan je niet vechten of protesteren, want stel je voor dat je je baan verliest en je schuld niet meer kan betalen?
Deze extreme moslims zijn een eenheid die niets hebben en dus ook niets te verliezen hebben behalve elkaar. Daarom zijn ze een eenheid en dus sterk en gevaarlijk.
Man de gemiddelde westerse man/vrouw zou eens kritisch naar zichzelf moeten gaan kijken.
Wij worden geleefd door de media en alle commercieele bullshit in onze werled. Niemand is meer zichzelf. We hebben allemaal hetzelfde. En zien er hetzelfde uit.
Als de buurman een volkswagen koopt moet jij een audi hebben. Als al je maten 6gr opsnuiven moet jij dat toch ook doen.
Wij worden niet meer vrolijk van een dak boven ons hoofd en van eten.
Nee wij worden vrolijk van de Gouden Kooi. Op dat niveau leven wij. De iphone is uit en we gaan met ze alle een tentje opzetten voor de Free-recordshop.
Hahaha we zijn dom kudde volk dat eens wakker moet worden.
Pomp nog 600 miljard in de economie. Haha geld wat er niet eens is. Uitstel van executie.
Oh en we voelen ons zo goed en suprieur.

Ik ben het voor een heel groot deel met je eens. Wij zijn een slaaf van de maatschappij. Maar vraag jezelf eens af. Heb ik een keus om het anders te doen? Nee die heb je niet. De regering kan lekker aan de touwtjes blijven trekken want de burger doet toch netjes wat hem wordt opgedragen.

Je moet werken anders komt er geen brood op de plank. We zijn afhankelijk van de olie om mobiel te blijven anders zouden we de hele dag thuis zitten en nergens komen.

Zelf ben ik helemaal niet materialistisch maar heb ik een keus om het anders te doen? Nee, helaas en dat vind ik echt jammer, die heb ik niet. Als ik nu mocht kiezen zou ik liever duizenden jaren geleden geboren zijn. Ergens op het platteland wonen, met een vrouw en kids. Maar we leven nu eenmaal in een k*t maatschappij en we kunnen er alleen het beste van proberen te maken.

If you can't beat them, join them. :D

Ik denk dat de commerciewereld jullie goed ge****t heeft. Koop dit en wees gelukkig, 'haha'

Overigens heeft de Nederlandse burger nooit inspraak gehad over de islamisatie van dit land.

De immigranten werden hier op hun wenken bedient door de overheid omdat ze er zelf baat bij hadden en de burger werd niet om zijn mening gevraagd want die was toch achterlijk. Nee de overheid weet immers het beste wat er goed is voor dit land :rolleyes:

Moskeeën schoten als paddestoelen uit de grond, hard werkende Nederlanders zagen hun buurt achteruit gaan. Maar ho! Je mag er natuurlijk niks van zeggen want dan ben je een racist. Nee, de hardwerkende Nederlander mocht braaf zijn mond dicht houden en toekijken hoe zijn land de vernieling in werd geholpen.

Dat dames en heren is Nederland!

Zo pessimistisch, Gorillor :roflol:
Gaat het nog ?

Europa moet geschoond worden !

Hebben ze in België ondertussen euthanasie al goedgekeurd? Want ik heb een klantje.
Deze thread. Deze thread lijdt uitzichtloos en iedere vorm van behandeling in dergelijke gevallen blijkt nutteloos. In Nederland mag je dan zelfs mensen doodmaken als arts.

De vernieling ingeholpen :roflol:

jezus christus... wat een k*ttopic

Terug
Naar boven