XXL Nutrition

Nederland als officiel moslimland

Komaan builder meerellen, het is tegen religie!! :D

Wat een verschrikkelijke maatschappij he jongens. :roflol: Moet niet erger worden hier. :roflol:

gvd zeg.

Overigens heeft de Nederlandse burger nooit inspraak gehad over de islamisatie van dit land.

De immigranten werden hier op hun wenken bedient door de overheid omdat ze er zelf baat bij hadden en de burger werd niet om zijn mening gevraagd want die was toch achterlijk. Nee de overheid weet immers het beste wat er goed is voor dit land :rolleyes:

Moskeeën schoten als paddestoelen uit de grond, hard werkende Nederlanders zagen hun buurt achteruit gaan. Maar ho! Je mag er natuurlijk niks van zeggen want dan ben je een racist. Nee, de hardwerkende Nederlander mocht braaf zijn mond dicht houden en toekijken hoe zijn land de vernieling in werd geholpen.

Dat dames en heren is Nederland!

It's a mother****ing warzone outside!!

Hard werkende Nederlanders? Jij was toch werkloos? Of heb je inmiddels je ritme gevonden?

Je doet net alsof buurten achteruit zijn gegaan door de allochtonen. In de meeste steden waren de wijken waar nu veel allochtonen wonen al slechte wijken voordat de eerste gastarbeider in Nederland kwam. Of nu een Nederlandse aso een wijk naar de klote helpt of een paar relmocro's boeit mij niet zoveel, allebei tegen de muur en het probleem is al aardig opgelost.

:roflol: GVD wat een schijt topic. Dit verzin je toch gewoon niet.

It's a mother****ing warzone outside!!

Hard werkende Nederlanders? Jij was toch werkloos? Of heb je inmiddels je ritme gevonden?

Ik werk al sinds ik 17 jaar ben. Heb altijd netjes mijn belasting betaald en ben nu wegens ontslag werkloos ja. maar dat heeft ook een andere reden. Ik ga terug naar school. Bovendien heb ik geen uitkering, nog nooit gehad dus ik ben geen parasiet in tegenstelling tot veel allochtonen.

Je doet net alsof buurten achteruit zijn gegaan door de allochtonen. In de meeste steden waren de wijken waar nu veel allochtonen wonen al slechte wijken voordat de eerste gastarbeider in Nederland kwam. Of nu een Nederlandse aso een wijk naar de klote helpt of een paar relmocro's boeit mij niet zoveel, allebei tegen de muur en het probleem is al aardig opgelost.

Uh ja? Een hoop gezellige volksbuurten zijn getransformeerd tot klein Marokko. Zelfs hier twee wijken achter waar ik woon vond de gemeente het nodig om alle huizen te slopen en het allochtonen tuig bij mij in de buurt te stoppen. Het was een rustige nette wijk die nu verloederd is. Ik spreek hier dus uit ervaring.

We zijn gewoon een erg makkelijk doelwit geworden door alles wat we hebben.
Kijk maar naar onze maatschappij.
Wij zijn geen eenheid. Wij kraken elkaar af. Hebben jaloerzie tegenover elkaar. Allemaal voor onze eigen ego. Om ons zelf beter te voelen.
Meer als 60% van de volwassen zit aan de anti-depressieva.
Meer als 10 miljoen NLers staan geregistreerd bij de BKR. Er worden lening uitgedeeld als snoepjes. Zo hou je mensen onder de duim want je bent namelijk een slaaf van de maatschappij. Tuurlijk gaan je niet vechten of protesteren, want stel je voor dat je je baan verliest en je schuld niet meer kan betalen?
Deze extreme moslims zijn een eenheid die niets hebben en dus ook niets te verliezen hebben behalve elkaar. Daarom zijn ze een eenheid en dus sterk en gevaarlijk.
Man de gemiddelde westerse man/vrouw zou eens kritisch naar zichzelf moeten gaan kijken.
Wij worden geleefd door de media en alle commercieele bullshit in onze werled. Niemand is meer zichzelf. We hebben allemaal hetzelfde. En zien er hetzelfde uit.
Als de buurman een volkswagen koopt moet jij een audi hebben. Als al je maten 6gr opsnuiven moet jij dat toch ook doen.
Wij worden niet meer vrolijk van een dak boven ons hoofd en van eten.
Nee wij worden vrolijk van de Gouden Kooi. Op dat niveau leven wij. De iphone is uit en we gaan met ze alle een tentje opzetten voor de Free-recordshop.
Hahaha we zijn dom kudde volk dat eens wakker moet worden.
Pomp nog 600 miljard in de economie. Haha geld wat er niet eens is. Uitstel van executie.
Oh en we voelen ons zo goed en suprieur.

:roflol::roflol::roflol:

@ Gorillor: Stem op Geert Wilders ofzo, je irriteren aan lowlife allochtonen is onzinnig. Je gaat toch ook niet in rede gaan met een aap..., ze weten gewoon niet beter.

@ Gorillor: Stem op Geert Wilders ofzo, je irriteren aan lowlife allochtonen is onzinnig. Je gaat toch ook niet in rede gaan met een aap..., ze weten gewoon niet beter.

Doe ik ook. Vorige verkiezingen Wilders gestemd. En mijn volgende stem gaat ook weer naar hem.

:clap:

Er zijn 2 manieren om van allochtonen-bullshit af te komen. Ofwel verdrijf je hen uit je streek/land, ofwel word je moslim. Voor de 1 of andere reden hebben ze bijzondere respect voor bekeerlingen. ???
Je zus zal niet meer uitgescholden worden, je zal nooit meer uitgedaagd worden door dat soort 'untervolk', maar je moet wel bye bye zeggen voor je zelfrespect :roflol:

:clap:

Er zijn 2 manieren om van allochtonen-bullshit af te komen. Ofwel verdrijf je hen uit je streek/land, ofwel word je moslim. Voor de 1 of andere reden hebben ze bijzondere respect voor bekeerlingen. ???
Je zus zal niet meer uitgescholden worden, je zal nooit meer uitgedaagd worden door dat soort 'untervolk', maar je moet wel bye bye zeggen voor je zelfrespect :roflol:

je spreekt uit ervaring?
:D

ja leest voor uit eigen werk :rolleyes:

wat anders????

Maar goed, wil iemand nu eindelijk die 'allochtonen' titel van het topic even 'vernederlandsen'? Ik geef de TS nou eenmaal niet graag gelijk.

We zijn gewoon een erg makkelijk doelwit geworden door alles wat we hebben.
Kijk maar naar onze maatschappij.
Wij zijn geen eenheid. Wij kraken elkaar af. Hebben jaloerzie tegenover elkaar. Allemaal voor onze eigen ego. Om ons zelf beter te voelen.
Meer als 60% van de volwassen zit aan de anti-depressieva.
Meer als 10 miljoen NLers staan geregistreerd bij de BKR. Er worden lening uitgedeeld als snoepjes. Zo hou je mensen onder de duim want je bent namelijk een slaaf van de maatschappij. Tuurlijk gaan je niet vechten of protesteren, want stel je voor dat je je baan verliest en je schuld niet meer kan betalen?
Deze extreme moslims zijn een eenheid die niets hebben en dus ook niets te verliezen hebben behalve elkaar. Daarom zijn ze een eenheid en dus sterk en gevaarlijk.
Man de gemiddelde westerse man/vrouw zou eens kritisch naar zichzelf moeten gaan kijken.
Wij worden geleefd door de media en alle commercieele bullshit in onze werled. Niemand is meer zichzelf. We hebben allemaal hetzelfde. En zien er hetzelfde uit.
Als de buurman een volkswagen koopt moet jij een audi hebben. Als al je maten 6gr opsnuiven moet jij dat toch ook doen.
Wij worden niet meer vrolijk van een dak boven ons hoofd en van eten.
Nee wij worden vrolijk van de Gouden Kooi. Op dat niveau leven wij. De iphone is uit en we gaan met ze alle een tentje opzetten voor de Free-recordshop.
Hahaha we zijn dom kudde volk dat eens wakker moet worden.
Pomp nog 600 miljard in de economie. Haha geld wat er niet eens is. Uitstel van executie.
Oh en we voelen ons zo goed en suprieur.

:roflol:

Volgens mij heb je niet 6gr gesmoked, maar eerder 60gram.

Terug
Naar boven